Wat spannend drees! Ik hoop dat je volgende week een beetje meer duidelijkheid krijgt. Hier worden de kwaaltjes elke dag een beetje erger. Gister in bed gelegen omdat ik misselijk werd als ik bewoog, vandaag kokhalzend boven de wc gehangen. Eerst hielp het om wat te eten, dan ging het weer weg, maar dat helpt niet meer. Ook niet echt trek. Buikpijn was eventjes weg, maar komt steeds regelmatiger terug. Maar vriendlief is hartstikke lief voor me Mn ouders weten het ondertussen ook. Ze waren erg blij mn vader blijft mn moeder nu oma noemen
Nou hier iets raars....Vanmorgen rond 11 uur heftige buikkramp alsof je menstruatie eraan zit te komen...kende dit niet en moest de pijn echt wegblazen. Verloskundige gebeld en die zei doodleuk "Ja ik verwacht dat je binnen een uur of 2 wel gaat vloeien, dan zal het hartje ook wel niet meer kloppen". Nou jaaa ik was te beduusd om wat te zeggen. Moet nu einde middag weer bellen hoe het gaat en krijg dan sowieso een eerdere echo. Tot op heden geen druppel bloed gespot. Maar dat zeg je toch niet? We gaan kijken voor een andere verloskundige als het goed blijft gaan want nu zit ik helemaal in onzekerheid...
Charlie80 Vervelend dat je steeds misselijker wordt! Hier helpt kleine beetjes eten gelukkig nog wel. Het avondeten 'past' alleen de laatste paar avonden niet meer. Dan heb ik daar zin in.. Vol! Of buikpijn. Herkenbaar dus? Heb het niet elke dag, maar toch wel regelmatig last van m'n darmen. Ik neem tenminste aan dat het de darmen zijn, is niet m'n baarmoeder in ieder geval. Wil dat afzakken, moet ik echt ff rustig gaan liggen. Me80 Nou jaaaa... Wat een rare reactie!!!
Zoooo wat een reactie :O Om je ff gerust te stellen ?????? Krampen zijn niet altijd een voorbode op miskraam hoor :/ Ik heb het nu twee weken aan een stuk gehad, dat ik ook de pijn moest wegblazen en had vandaag een mooi kloppend hartje op de echo! Als het eenmalig is is het misschien zorgwekkend, maar kan goed zijn dat het zich vanaf nu wat gaat herhalen en dan is het gewoon de groei van je baarmoeder hoor, heel normaal! En dan nog als het eenmalig is kan echt gewoon onschuldig zijn. Vk zei ook dat de darmen nu heel hard omhoog worden geduwd en weinig plaats hebben en dan gaat dat allemaal wat gevoelig worden en rommelen en zo kan je baarmoeder ook geprikkeld worden en pijn gaan doen!
Zwanger 16 september: Tinebx (23) - 1e kindje Veer3 (28) - 3e kindje Moeder1987 (27) - 3e kindje Lynn1302 (29) - 3e kindje ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje Niena01 (27) - 2e kindje 18 september: MissyM (26) - 3e kindje Blije80 (33) - 1e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje Me80 (?) - 1e kindje Charlie11 (26) - 1e kindje Leet25 (?) - 1e kindje Smikkel86 - 1e kindje 20 september: Niqi79 (34) - 2e kindje Suzanne88 (?) - 1e kindje Elmo83 (30) - 2e kindje 21 september: Stay123 (26) - 1e kindje Bridgett (?) - 1e kindje 22 september: Daantjuh85 (28) - 1e kindje Pommepom (27) - 1e kindje Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing Miracle3 (32) - 3e kindje 23 september: Tulp123 (22) - 2e kindje 24 september: GewoonAn (23) - 1e kindje Kim198 (31) - 2e kindje Lasas (28) - 1e kindje 25 september: Yaisa (30) - 1e kindje Emmy32 (33) - 2e kindje 26 september: Beepje (32) - 1e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - verrassing 29 september: GeoLilly (27) - 1e kindje Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: DeesDees (28) - 4e kindje Linnepinna (27) - 1e kindje Bibi24 (27) - 2e kindje ♥ gezien op de echo jongen meisje verrassing Afspraken 30 januari: eerste echo - Knvs90 eerste echo - Niqi79 31 januari: eerste echo - Pommepom 3 februari: eerste echo + intake - Knvs90 4 februari: eerste echo + intake - Solana eerste echo - Mams1 eerste echo - GeoLilly 5 februari: eerste echo - Kim198 eerste echo - Daantjuh85 intake - GewoonAn eerste echo - Beepje 6 februari: Tweede echo - DeesDees 7 februari: eerste echo - Veer3 eerste echo - GewoonAn eerste echo - Emmy 11 februari: eerste echo - MissyM intake - Yaisa intake - Emmy intake + eerste echo - Elmo83 2e echo - Lynn1302 12 februari: eerste echo - Niena01 eerste echo - Marjolein25 13 februari: echo - Miracle3 17 februari: eerste echo - Melindy 18 februari: intake - Veer3 eerste echo + intake - moeder1987 eerste echo - Me80 eerste echo - Charlie11 eerste echo - Stay123 19 februari: intake + eerste echo - Debby1979 20 februari: intake + eerste echo - Bibi24 25 februari: intake + termijnecho - Tinebx 10 maart: vk - Miracle3 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
@TineBx; Ik begrijp dat jij vandaag een goede echo hebt gehad? Was alles prima? @Me80; Snap erg goed dat je onzeker bent, geen fijne reactie. Het kunnen ook heel goed je darmen zijn, ik had dat vorige week ook..ik kon daarna gelijk naar het toilet. @Charlie11; Sterkte met de misselijkheid! Niet fijn.
Lieve meiden, Ik zag voorbij komen dat TineBX een mooie echo had? Gefeliciteerd! Super nieuws! Hier nog steeds weinig klachten... Gisterenochtend wat misselijk, vanmorgen bij wakker worden ook een heel klein beetje. Verder weinig klachten. Nog atlijd 's avonds wat vermoeid en boobs zijn lichtelijk gespannen, maar niet eens echt pijnlijk. Ondertussen komt de dag van de echo steeds dichterbij (Nog 6 nachten) en ik vind het steeds spannender worden. Hier helaas verder minder nieuws. Mijn moeder heeft een negatieve uitslag gehad van het ziekenhuis. Ik wil er niet te ver over uitwijden, maar het drukt de zwangerschaps-feestvreugde wel. Hopelijk woensdag een goede echo en dan hebben we weer wat positief nieuws. @
Me80 ....SERIEUS? ???? 1. Ik zou direct een andere verloskundige nemen 2. Klinkt als je t mij vraagt zo goed als zeker als je darmen. Is hier soms ook echt extreem ook in me onderrug Tinebx fijn dat t goed was!
Hallo allemaal, ik heb even niet meegeschreven maar voel me weer wat beter nu. Na mijn bloedverlies van vrijdag heb ik vrijdag en maandag hcg laten prikken. En vrijdag was het 1100 en maandag was het 2600. Dus een goed teken. Maandagochtend ook bij de gyn geweest en echo gehad , er was enkel een vruchtzak met dooierzakje te zien en verder dus niets. Het kan dus alle kanten op gaan, ivm met mijn eerdere vroege miskramen. As maandag voor een tweede echo en dan moet er dus wel degelijk wat te zien zijn... In ieder geval ben ik dus wel korter zwanger dan gedacht. Maar volgende week weten we meer. Kwa kwaaltjes ben ik alleen moe. En verder eigenlijk niets. Bij mij begint de misselijkheid meestal pas rond de zes zeven weken om dan de hele zwangerschap te blijven hangen :x maar zal blij zijn als het vandaag of morgen begint, toch een teken dat er wat gebeurt van binnen. Nog even dan voor het lijstje : afspraak echo ma 2 februari en het is niet mijn eerste kindje maar mijn vierde.....
hallo allemaal, ik snap niet zo goed hoe ik mezelf in de lijst kan zetten. ik ben 26 sept. uitgerekent en 26 febr. eerste echo. duurt nog zo lang.. nu al zin in
Ik zet je wel op de lijst! Meestal probeer ik die elke dag even naar voren te halen. Misschien heb je al eerder je gegevens doorgegeven? Sorry, dan heb ik daar overheen gekeken! Als ik de lijst namelijk update, ga ik door laatste pagina's en let ik alleen op de tekst in kleur!
Tinebx Gefeliciteerd met de goede echo! Kim Oooh, dat is minder voor je moeder en jullie.. Sterkte! En op naar goed nieuws volgende week!
Jullie hebben het er telkens over dat de darmen naar boven worden gedrukt. Zou dat ook zichtbaar kunnen zijn? Normaal gesproken zag je me buik wat dikker als ik veel gegeten had en nu is dat bijna constant zichtbaar. Dus niet die bolling aan de onderkant zeg maar, maar ook daarboven. Dacht namelijk dat ik gewoon aan het aankomen was.
@Lijd; Welkom! @Charlie11; Je darmen maken nu langzaamaan al plaats, daardoor kan je buik al wat gaan opzetten en vormen. Hier begint het ook alweer zichtbaar te worden. Ik begin ook echt al een aardig buikje te krijgen door mijn darmen, moet het toch nog echt even 'geheim' houden
Ik meld me ook voorzichtig hier, wel wat onzeker na miskraam in november, voel me nu al wel veel zwangerder het valt me vooral op dat ik het zo koud heb!! Echt rillerig, niet warm te krijgen! Is dat herkenbaar?? 31 jaar, derde kindje , 30 sept uitgerekend, eerste afspraak verloskundige en echo 20 februari Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Ik denk niet dat ik veel klets, want ben erg druk met mijn kleintjes en mijn eigen bedrijfje in tweedehands kinderwagens