16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    In Nederland ook? Waardeloos :( haha. Nou mijn zusje en vriendin zijn beide geprikt en dat was toen al geen pretje waardoor ze nog een hele lange vakantie daar hadden, dus voor zwangere vrouwen lijkt het me al helemaal geen pretje. Voor dit jaar hou ik het lekker bij Nederland ;). Geld voor de vakantie gaan we nu aan andere dingen besteden.

Kan niet wachten om met de kamer te beginnen, maar zou eigenlijk niet weten wanneer... Wanneer waren jullie begonnen.. of gaan jullie beginneN? ;)

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij gaan nog verhuizen als het goed is in mei, dus tot die tijd wil ik eigenlijk niks kopen (pfff lastig hoor!)

Maar daarna dus haha, met de oudste was de kamer rond de 20e week klaar en bij de jongste iets later (maar die kreeg de kamer van de oudste en de oudste een peuterbedje).

Nu gaan we denk ik voor een bedje van ikea, die leek mij heel handig. Ook worden het vrij kleine slaapkamers, dus zullen we moeten passen en meten qua spullen.

SUNDVIK Babybedje - IKEA

hij kan namelijk open aan de zijkant, en dat leek mij verdomd handig tot een jaar of 4, daarna kan zij of hij over op een gewoon 1 persoonsbed.

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wil trouwens niet al teveel geld uitgeven en eigenlijk ben ik op zoek naar een oude commode die ik kan verven.. Ik ben nogal miep creatief, het hele huis is hier in stijl :)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wij wachten nog zeker tot na de 20wkn echo, daarvoor vind ik het nog veel te vroeg gezien onze geschiedenis.
    Natuurlijk zou ik er al graag eerder mee willen starten maar ik durf dat echt nog niet.
    Daarnaast wil ik ook eerst graag het geslacht weten.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik wil het ook graag weten, wij mogen 26 maart komen voor de pretecho :) Had hem al gepland omdat wij in een grote stad wonen en ik niet wist of er veel wachttijd zou zijn.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat heb je al mooi vroeg geregeld :D
    Ik ga er geen pretecho voor spenderen aangezien ik om de zoveel weken een echo krijg, ik denk dat het rond de 14wkn wel weer zichtbaar moet zijn.

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja ik krijg niet zo vaak een echo, en 20 weken wachten duurt veeeeeeeeeeel te lang :p

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Haha dat doet het ook ;)

9. 3S3

3S3 Niet meer actief

#1209 3S3, 31 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2014
    Mag ik ook op het zwanger lijstje?

3S3, 28 jaar, 1e kindje, eerste echo 13/2, 17/9 uitgerekend

Alvast bedankt als iemand mij er bij zou willen zetten.
    Ben benieuwd naar alle echo's van jullie en die van mezelf natuurlijk!

Ik hou nu al flink veel vocht vast in mijn buik, en de krampen zijn soms niet om te houden!
    Had hiervoor altijd al last van mijn darmen, dat wordt nu natuurlijk nog wat extra versterkt doordat de boel aan de kant geduwd wordt. ..

10. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    welkom alle nieuwe meiden! mochten jullie ook anoniem met de septembermammas op facebook mee willen kletsen stuur mij dan even een pbtje met je naam :D

wij fgaan dit jaar niet op vakantie maar dat komt omdat we een nieuwbouwhuis hebben gekocht en van de zomer de tuin willen laten doen ;) ik denk dat we wel een lekker lang weekend met zn drietjes weggaan voordat de kleine eris.

jetje meiden wAt een bloedverlies bij de septembermammas, hopelijk blijven alle beebjes plakken!

Ik gebruik de babykamer van de oudste gewoon opnieuw die is mooi wit met zilveren grepen dus kan voor beide geslachten. afhankelijk of het een j/m wordt pimp ik de kamer wel op met roze en of blauwe accesoires en muursticker etc.

verder voel ik me eigenlijk prima en kan ik niet wachten tot de eerste ech0 op 12/2 spannend!!!

11. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    mocht het trouwens een jongetje worden dan heb ik echt nog bergen vol goede en mooie kleertjes want was van de eerste ook in september uitgerekend dus seizoensgebonden zou dat echt prima uitkomen hihi

12. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Ik sta nog niet op de lijst, weet niet of ik mn datum hier al had neergezet, maar schrijf en lees al wel mee:D
    22 september. 26 jaar. 2e kindje, verrassing

De moeheid begint te komen!!
    Plassen voor MvM gaat ook al wel erg goed :)

13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Bij eerste ook pas gaan kopen na de 20w echo
    Leek me erg confronterend als die niet goed is om dan elke dag langs een opgemaakt kamertje te lopen

14. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa!!!:D
    Er wordt hier in het topic zoveel geschreven dat ik het moeilijk bij kan houden en dus nog weinig meeklets..
    Maar vandaag de echo inderdaad, paste precies bij 6wk4dg, mooi knipperend hartje, wij zijn verliefd!!

Over vakantie; wij gaan begin juni 2 weken naar Amerika, op moment van boeken lag zwanger worden bij mij nog erg moeilijk, maar uiteindelijk heel snel gegaan na medicatie.. Ik ben 24 weken als we gaan. Ik zie wel! We hebben in elk geval gezorgd voor een goede annuleringsverzekering mocht dat nodig zijn..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,5 KB
      Weergaven:
      3
  15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je goede echo!
    Nu ik jou echo zie wat betreft het vruchtzakje ben ik iets meer gerust gesteld, ivm de vorm :)
    Ik schrok een beetje van de vorm bij mij maar die van jou is ook niet geheel mooi rond, met een tuutje links :)
    Amerika, wat gaaf! Waar in Amerika gaat de reis heen :D

16. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Dees mijn vruchtzak was ook niet helemaal rond hoor!
    Pommepom gefeliciteerd met de mooie echo!!

17. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Pom wat een mooie echo!

Tuurlijk is t nie rond Dees haha altijd pinda vorm :p

18. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan die vorm alle kanten op, gyn vond het er in elk geval prima uitzien

Dit keer gaan we oa naar new york, Boston, Washington en niagara.
    Onwijs veel zin in! Ben ook benieuwd hoe ik me tegen die tijd voel

19. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vakantie wij weten nu ook niet wat we gaan doen in de vakantie, normaal gaan we vaak naar Frankrijk met de kids, maar dat zie ik t.z.t niet zitten denk ik. Waarschijnlijk in huisje vlak aan zee in NL of België. En dan maar hopen op een mooie zomer :) Maar we gaan pas boeken wanneer we de 12 weken voorbij zijn, mocht het misgaan dan gaan we gewoon weer verder van huis.

Pommepom prachtige echo! Fijn! Bij mij zou het er van binnen ook zo uit moeten zien... Ben ook de 22ste uitgerekend. Heb mijn echo de 13de, dus moet nog ff geduld hebben.

DeesDees Balen dat je weer bloedverlies hebt :( ... Wanneer heb jij je volgende echo?

Ik had gisteren ook ineens wat bruinverlies en daarna wat rozig slijm. Het is vandaag weer opgehouden. Toch weer schrikken. Hier in deze septemberclub idd veel mensen met bloedverlies... Het schijnt ook bij 1 op de 5 zwangerschappen voor te komen, had ik ergens gelezen. Maar leuk is anders! Zou zo blij zijn als ik het hartje zie kloppen op de echo!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mams1; das niet waar, ze zijn niet altijd in pinda vorm.

Anyway het baarde mij eerst wat zorgen, ik probeer het nu maar opzij te zetten.

Deel Deze Pagina