mam1 wat super! Ik mag morgen eindelijk.. Ben zooo zenuwachtig. Zijn er hier vrouwen die ook niet misselijk zijn bij 7.2 weken? Ik heb alleen maar boobie pijn en ben moe. Super fijn natuurlijk, maar ik kan er nu alleen maar om stressen hihihi
Jeej Mams1! Een kloppend hartje! Wat een goed nieuws! Ga er lekker van genieten! Hier neemt de spanning toe. Morgen om deze tijd weten we het; is met deze beeb wel alles in orde!? Ik hoop het zo. Solana,GeoLilly, Bridgett MissyM & Martinenienke: Veel succes & plezier met jullie echo's! Hopelijk allemaal mooie knipperlichtjes!!! Gisteren kip uit de oven gemaakt. Heerlijk. Helaas bleek het laatste stukje nét niet gaar en daar kwam ik pas achter toen ik het al in m'n mond had. Het was nét roze en ik heb het direct uitgespuugd. Zou dat een probleem kunnen zijn of overdrijf ik nu? Ik ben zo panisch geworden sinds de mk... X
Mams wat fijm gefeliciteerd!!! Kim daar zou ik me niet druk over makem hoor je hen t gelijk uitgespuugd!!
Dank jullie! Het kon al uitwendig haha baarmoeder zat super hoog Daarom ook niet precies gemeten want daar was t wat te wazig voor. Maar zagen direct kloppend hartje en dooierzakje zag je er ook heel goed naast Kim meid al had je had je het doorgeslikt had t zelfs niet uitgemaakt Adem in adem uit Over 3 weken hebben we termijn echo
Kim Je hebt het uitgespuugd, dan kan het geen kwaad, hoor. Mams Nu weer in de wachtrij voor de volgende echo dus! Mooi hoor, een kloppend hartje! Foto??
Haha hier hetzelfde... enige waar ik misselijk van word is als ik op de passagiersstoel zit in de auto... dan kun je me opvegen, want dan ben ik echt beroerd. Voor de rest alleen moe en 'boobie pijn '
Ja ik vind de dooierzak er onder soort groot haha Maar je kan je overal wel druk om maken Hij is wat wazig omdat hij (al) uitwendig kon Bovenin boontje en daaronder dooierzakje
Ben heeeel benieuwd naar de andere echo's! Bereid je wel voor op inwendig hoormet 7w uitwendig was erg uitzonderlijk zei ze
Mams mooi van harte gefeliciteerd. Wel beetje jammer van de uitwendige. Mijn uitwendige (6,5 week) was ook stuk waziger als de inwendige ( 7 weken en 2 dagen) Ik breek weer uit. EN zwaai ff naar engeltje
zwaai terug one @ Daantjuh Ik ben er ook helemaal niet misselijk was ik ook bij de eerste niet en bij de MK ook niet. @Kim maak je niet druk!! @ hier morgen echo is bij mij op iedereen geval inwendig, daar ik heel flink ben zalen zij anders niks zien. Vind ik ook niet erg, zien wij het wel goed of in de 2. vruchtzak nu wel iets inzet of op deze nu verdwenen is.
Dames! Al nieuws? Ik ben zo benieuwd! Hier vandaag weer wat menstruatiekrampen. Heel licht en ach.. het hoort erbij! Gebeurt er tenminste wat!
Hier ging de echo ook super Ook iets verder dan 7 weken, en hier ging de uitwendige echo prima hoor..
@MissyM: Jeej! Ook zo'n goed nieuws! Fijn dat het uitwendig kon. Hier wordt het morgen (7 wk precies) nog een inwendige. Dat heb ik ook liever. Beeld is dan toch mooier vaak. Ik geef er ook niks meer om, zo met de billen bloot. Na mijn vorige zwangerschap, bevalling, uitstrijkje en de mk laat ik dat maar los.. x
Wat fijn!!! Billen bloot maakt mij ook niks uit hoor maar hier zeiden ze kloppend hartje is kloppend hartje btje onzin om t van binnen nog eens te bekijken haha