*breekt in* Wat fijn al die kloppende hartjes!! Hier alles prima, zojuist posi ovu test! Dus weer aan de klus! Hoop jullie snel op te volgen!! *breekt uit*
Nou hier iets uitgebreider. Fijn alle kloppende hartjes! Was voor mij toch een zware nacht en daardoor nu dus erg moe.. Maar jee, wat ben ik opgelucht zeg en blij. Het is er maar 1, en het hartje klopte. Stiefzusje was mee en die was ook helemaal in der nopjes! Nu dus nadenken vol plezier over kinderwagens, commodes, etc Over 4 weekjes mogen we weer kijken, op 4 maart om oh jee, ben de tijd vergeten.. vertel ik morgen! Ga nu op bed een filmpje kijken met de heren.. die zijn gelukkig ook moe, dus die kunnen om half 7 naar bed
Jaaaaa wat goed al die kloppende hartjes fijn! Hier behoorlijk afzien...heel misselijk en menstruatiekrampen. Ik weet t het hoort erbij maar gaat heel moeilijk in combinatie met een full time baan...zit nu met een kruik op mn buik achter mn bureau en dat gaat goed. Ach ja er zijn veeeeeeel ergere dingen. Succes iedereen met de aankomende echo's!
@ Missym: super! Gefeliciteerd en geniet ervan! Nog mooie foto meegekregen? @ Aurin: hoop dat je ons idd maar heel snel mag opvolgen! Het is je i.i.g heel erg gegund! @ Me80: vervelend van de misselijkheid en dat de mspijn best heftig is. Kan je het nog wel verbergen op je werk dan? Ik heb met vlagen last van misselijkheid, maar is nog goed te doen.
Nou heel fijn dames! Ik hoop dat wij morgen ook zo'n mooie echo met een al een kloppend hartje krijgen te zien! Het begint nu wel spannend te worden hoor! Is het er 1 of zijn het er 2....... Ik weet niet beter dat ik inwendige echo's krijg. T maakt me niet uit......heb toch al een tijdje geen sexytime meer gehad
MissyM Ook al goed! Mooi zeg, geniet ervan! En hoe is het met de andere echo dames gegaan vandaag? Aurin Leuk dat je hier nog ff bent... Ga ervoor!!
Ook hier een kloppend hartje. Vermoedelijk de 23ste sept. Uitgerekend. Ik heb uitwendige echo gehad maar ik zag het niet zo goed. Maar de vk zij dat alles goed is dus ik ben gelukkig. Wel veel last van ongi krampen. Volgens vk niet erg maar ik vind het toch maar eng!!
Oh nog een vraag mijn tandvlees zeg!! Is gewoon niks van over Heb echt nooit last van me gebit maar nu achter me kiezen ligt t bijna soort open Had al gelezen dat het door hormonen kwam maar wil graag tips!
Goeden morgen Dames, Vandaag eens kijken of nu 1 of 2 in zitten een hartje hadden wij al gezien laatste week. Helaas kan mijn man er niet mee, hij moest weg van het werk komt pas vrijdag avond terug. Ik heb de Echo om 11 Uur spannend toch !!! Ik wil alleen eens dat het goed zit en misschien het hartje te horen is en als het 2 zijn dan welkom. Laat wel iets horen straks. XX
Hey Mams1 ik had tandvlees ontsteking en dit over maanden dan was ik bij de mondhygiëniste en die heeft gezegd ik zal CORSODYL nemen. Krijg je bij Kruidvat als Gel en als spoeling moet je naar het tandenpoetsen de mond mee spoelen en niet meer drinken of uitspoelen het gel ook tandenpoetsen en alleen uitspugen dan werkt het kijk maar bij mij heeft het een beetje geholpen maar bij mij was dat met bacteriën die onder een oude kroon zaten. Hebben wij dan veel later bemerkt. Groetjes
Iedereen die een echo heeft! succes! Ik heb even een vraagje, waar ik nu al dagen mee zit... toen ik bij de verloskundige zat begon ze gelijk een heel verhaal over een combinatietest en of ik dit wilde doen ja of nee, ik heb ja gezegd, maar ik twijfel heel erg, want het is een kansberekening en als ik het weet... dan is er nog niets aan de hand. Ik vind het een hele lastige keus, vooral omdat ik nog niet eens de 'eerste echo' heb gehad. Hoe denken jullie over deze test?