16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik hoor, ik vind je Nederlands over het algemeen prima te begrijpen, je bent Duitse toch?
    Je kreeg alleen vrij positieve reactie op je 1e update over je echo, terwijl het voor jou dus helemaal niet zo'n fijn bericht was.. Vandaar dat ik even beschreef hoe ik je eerste berichtje had begrepen.
    Heel veel sterkte met de onzekerheid, nogmaals ik hoop het beste voor je

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38

Bij mij was t ook even zoeken hoor. Ze moest t scherm extra vergroten en dan moest je knijpen met je ogen om een wurmpje te zien. Maar t knipperde!

3. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Was die inwendige vergelijkbaar met mijn uitwendige foto?

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Dit is de mijne..

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Waar is die van jou mams?

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Bij mij zie je links onder ons boontje t dooierzakje heel goed

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hier ons boontje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,8 KB
      Weergaven:
      7
  8. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Dag lieve meiden

Gisterenavond onze eerste echo gehad. We waren heel erg nerveus, beetje dubbel gevoel (spanning en ook blij).
    Het was echt super! We hebben onze kruimel gezien en zagen het hartje al knipperen!!! De gynaecoloog heeft het ons zelfs even laten horen. 141 slagen per minuut :D
    Het was het mooiste geluid dat ik ooit heb gehoord.

9. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Liefde88; al nieuws?

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Geolilly; super nieuws!
    Gefeliciteerd met de goede echo!

@liefde88; ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan vanmiddag!

11. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Pommepom ik had het ook zo niet bedoeld ja ik weet door die positieven reacties heb ik het ook in de gaten gehad dat het niet klopt.
    hier: Maar ik ben nu weer meer hope dan vanmiddag. Ik had eerst tranen in den ogen "hoezo moet dat mij gebeuren" maar mijn vriendin heeft laatst jaar haar kind in de 39. week verloren en was nu zamen met mij weer zwanger en heeft aan het weekend roze gehad bij het afvegen en dan heeft de menstruatie doorgezet, vandaag heeft zij met de VK gebeld en deze zij het is een MK dus hoezo ik? Haar gaat het veel slechter en bij mij is tenminste bij een een kloppend hartje ook als het iets achter is met de groei maar het zijn ook 2. Op het duits heb ik in een boek gelezen, van een vrouwenarts geschreven, dat als je bij 6 weken een kloppend hartje hebt is de kans op een miskraam nog 3 % dus daar wil ik niet bij zijn. POSITIEF DENKEN!!!!

12. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    haay meiden hier mijn echo 8,3 weken zwanger iets voor op termijn dus en alles was goed! man man wat was ik bang zeg.. uitwendig kon hij niks zien dus moest inwendig dus was echt bang dat het foute boel was maart je ziet gewoon al een beginnend inimini mensje helemaal verliefd! en super blij

ga even bij lezen:))

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Geweldig mooi kleintje te zien!
    Wat een geruststelling :)

14. Mexxy

Mexxy Actief lid

1 feb 2014
    231
    0
    0
    werkzaam als pedagoog, coach en leidster
    Amstelveen
    Wauw wat een mooie echo's allemaal! Die van jou is echt een minimensje liefde88, super!
    Mijn echo is vervroegd van 24 feb naar 10 feb. . Dat vind ik heeeelemaal niet erg natuurlijk haha.
    Ik merk wel dat ik toe ben aan een Winterslaap, poehpoeh wat ben ik moe. En het nachtleven van mijn vriend en mij ligt ook al een paar weken stil, hebben jullie dat ook? Of klussen jullie lekker verder. Beetje gekke vraag, maar ben toch benieuwd.

15. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Jeetje Liefde88 wat eem verschil van de 7 weken echo's he! Echt bizar!

Enne......jij kunt nu volgens mij bevestigen dat kwaaltjes die weg gaan niks uit maakt? ???

16. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ik vond t dooierzakje bij mij gisteren al groot maar vergeleken met jullie helemaal
    Hoe kan dat denk?

17. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Ohh engeltje las indd ook verkeerd!! Sorry.
    Hoe ver was je op je 1e echo? Is foetus 1 wel goed gegroeid ten op zichten van de 1e echo?

Mexxy wat fijn dat je 1e echo vervroegd is nog maar 5 dageb ipv heeeeel lang!! Leuk joh!!
    Hier ook helemaaaal geen zin in seks achh hoort bij de zwangerschap.. manlief zei gister dat we t nu nog van moeten nemen want vanaf 14 mag ik absoluut geen seks meer ivm cerclage.. nou heb nu ook geen zin dus helaas

Mams jaa wat een verschil he 2 weken terug zag je alleen een pindatje die echo was zo onduidelijk.
    Indd als je symptomen dus weg nemen hoeft dat niks te zeggen ik kan het bevestigen.. gelukkig maar want ik was er van overtuigd dat t fout zat!!

18. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat een mooie echo's meiden... Gefeliciteerd!!

19. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Liefde bij de eerste Echo was ik officieel 6 weken precies, maar zij had niet gemeten hoe groot A was, dus ik weet het echt niet of die geroeid is of niet. Die met die eerste echo was van de VK en die is heel nieuw pas klaar met de opleiding, volgens mij ook iets te veel eisen van, maar wij hadden ook niet gevraagd zijn helemaal blij geweest het hartje en een klein 2. te zien. volgens mij is wel het B gegroeid, dat hadden wij nu beter gezien. Ben vandaag in Behandelcentrum Geertgen in Elsendorp geweest daar had ik ook het IUI en daar ga ik volgende week ook weer naar toe.

20. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Liefde88; wow! Wat een verschil met mijn "vlekkie" van 7 weken zeg! Wat gebeurt er toch veel in een ruime week! Sta je weer even stil bij wat een wonder het feitelijk is!

Deel Deze Pagina