idd rustig hier maar veel meiden kletsen ook op de fb-groep. Hier prima hoor vanmorgen voor het eerst erg misselijk geweest met gevolg boven de pot hangen terwijl er alleen gal uit komt mja was daarna gelukkig wel weer over. Hoe is het met jou ? al wat symptomen? ^^
@GwoonAn; FB laat ik nog even voor wat het is, misschien later Bij jou dus de eerste symptomen, niet fijn Hier alles prima, ik probeer nu meer te genieten. Geen symptomen te bekennen. Mijn buik groeit wel eg hard!
Fb is ook niet verplicht hoor maar wel leuk om gezichten bij de namen te zien!! Mooi dat het goed gaat toch! beter dan die stomme kwaaltjes hoor. Jaa jou baarmoeder weet de weg al he. haha!
Inderdaad rustig vandaag! Geen nieuws is goed nieuws zeggen we dan maar hè. GwoonAn, Hier begint de misselijkheid ook een beetje te komen. En het snakken naar bepaald voedsel! Wist niet dat het zo erg kon zijn. Gelukkig zijn ons de eerste paar weken bespaard gebleven, toch wens ik soms wat vaker misselijk te zijn. Heb het idee dat je dan bevestiging hebt dat alles oké is daarbinnen. Gek hè haha Het buikkie groeit hier ook deesdees, en het lijkt ook een beetje of ik last heb van bandenpijn, maar lees vaak dat dat nog niet kan zo vroeg. Fijn weekend iedereen, kannie wachten om maandagochtend mijn baby's hartje te zien op de echo! (Jaja positief ingesteld)
Ja haha het is ook de 5e zwangerschap inderdaad, mijn buik weet de weg FB klinkt wel gezellig, ik twijfel alleen nog zo...kun jij mij toevoegen of moet ik daarvoor bij iemand anders zijn?
@mexxy; jij gaat gewoon de trend voortzetten hoor, zo mooi om dat hartje te zien kloppen! Alvast heel veel plezier en succes maandag.
Ik heb je toegevoegd deed. Alle andere meiden die er nog bij willen Stuur me een pb dan kan ik je toevoegen
Is elke keer hier in het weekend rustig ... Vast allemaal leuke dingen aan het doen @ Mexxy. Bandenpijn kan zeker wel zo vroeg hoor, heb er ook af en toe best wel last van. De echoscopiste liet mij precies zien en voelen (au!) waar mijn banden zaten, en bevestigde idd dat daar mijn pijn vandaan kwam. Je baarmoeder groeit al best veel en daardoor wordt er ook al vroeg in de zwangerschap aan de banden getrokken. Ik begin ook steeds meer weerzin tegen eten te hebben. Zeker dingen als rijst, macaroni en toetjes blehhhh... Heb wel heel veel zin in frisse dingen zoals fruit en drinken. FB twijfel ik ook nog erg over... Ben zo bang dat iemand er toch achter kan komen, of dat ik zelf iets stoms doe waardoor het dan door iedereen gelezen kan worden...
Ik heb vooral trek in knapperige dingen zoals crackers. Gewoon brood vind ik dan ook niets dus dat gooi ik in de broodrooster. Daarnaast heb ik vooral weerzin voor het avondeten. Geef mij maar brood (normaal ben ik er niet zo gek op) maar ik probeer toch maar een portie avondeten te eten, al is het maar een beetje. Ook doen verse jus d orange en mandarijnen het goed hier! Ik heb trouwens nog steeds telkens het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Is dat normaal om dat nog steeds te hebben op deze termijn of is dat die bandenpijn?
@charlie11; dat gevoel kan nog wel even blijven inderdaad, ik heb het nu niet maar herken het wel van de vorige zwangerschappen. @eten; ik heb vooral zin in koud drinken zoals jus d'orange en appelsap (troebel), en zin in fruit. Vooral de appels, de granny Smiths. Brood ook niet zo veel trek in. @miracle3; het weekend is ook voor de leuke dingen Herkenbaar qua eten, je noemt precies hetzelfde.
Hai, ik ben Sol en uitgerekend op 16/09/2014! Beetje laat, want jullie zijn al op pagina honderdzoveel, maar hoop nog wel welkom te zijn hier!
Nou he die banden pijn! Begon bij mij in week 5 met snel draaien in bed bijv. Maar nu net niezen terwijl ik gewoon met mijn benen opgetrokken op me zij lig AUW! van me liezen naar me schaambot nu 10 min later voel ik t nogsteeds haha Goed teken! Gister super misselijk verschilt echt per dag en per moment Hoop dus weer op een goede dag vandaag
Weekend Inderdaad, druk met allerlei leuke dingen! Dit weekend zelfs 3 verjaardagen. En iedereen thuis, hè.. Dus lekker met het gezin rustig aan doen. Heerlijk! Eten Ik merk sinds een week, denk ik, dat ik wel zin heb in avondeten (juist wel), maar als ik eenmaal eet, zit ik heel snel vol. Jammer. Haha! Gister een goede dag qua moeheid en misselijkheid! Bandenpijn Toevallig gister een paar keer rechts! Was al een paar dagen weg of niet opgemerkt. Facebook Ik (voorlopig) nog steeds niet. Mummytobe Gefeliciteerd en welkom!
Goedemorgen, Mummytobe welkom! Facebook wacht ik ook nog mee, lijkt me heel gezellig, maar nog even niet.. Ik denk ook dat ik de laatste dagen bandenpijn voel, daar lijkt het wel op in elk geval, ook verandert de vorm van mijn buik, maar heb ook veel last van lucht in m'n darmen. Misselijkheid is laatste dagen juist weer minder, of misschien ben ik inmiddels gewend aan het regelmatig een beetje eten, waardoor ik het onder controle heb, in elk geval nog niet hoeven spugen gelukkig! Alleen moe, moe, moe...