Sterkte lasas.. Aurin gefeliciteerd met je zus.. Jij volgt hopelijk heel snel.. Tis je gegund.. Pfff ben uitgeput na een dag werken.. Ik ga ff een klein tukkie doen op de bank nu..
@Lasas; Sterkte meid, hopelijk knap je vlot weer op zodat je naar huis kunt. @Aurin; Wat een leuk nieuws! Hopelijk mag je haar snel weer volgen. @hier; Grieperig, verkouden, veel moeten niezen(niet pijnlijk), tranende ogen en aan de diarree. Totaal niet fit helaas.
@ Lasas: wat ontzettend vervelend zeg! Wat zul jij je beroerd voelen ... Hopelijk knap je snel op door het infuus en hoop dat de misselijkheid zo snel mogelijk minder wordt!! Vind het altijd zo raar dat de één zo misselijk is van de zwangerschap en de ander nergens last van heeft. @ Aurin: wat een mooie echo van je zus! Hopelijk mag jij ook snel volgen! Heb je al het idee dat je een eisprong hebt gehad? Ik werd gister gebeld door mn broer dat zij ook hun derde kindje verwachten... Zij zijn vandaag twaalf weken. Dus als bij mij alles goed is en gaat, schelen we precies 4 weken met elkaar. Ik heb het hun nog niet verteld (al kostte dat wel heel veel moeite), wil eerst de echo afwachten. @ Dees: balen dat je niet fit bent... Beterschap! Pfff er heerst zoveel op het moment. Zelf lopen wij hier als gezin al sinds kerst te hoesten en te proesten. Verder heerst op school ook de griep en ook nog een vervelende buikgriep. Hopelijk pikken mijn kids het ( met name dat laatste ) niet op... Zo geen zin in
Lasas, Sterkte! Aurin, gefeliciteerd, hoop dat jij ook weer snel mag.. Hier vandaag veel 'harde buiken', zoals sommige weten (van fb) hier een beroerde nacht gehad. Nu gelukkig wat rust, maar een hoop stress.. Ga zo maar een filmpje kijken en vroeg slapen.
Mijn bevalling was een regelrechte hel inclusief vaccuum totaalruptuur en een kind op de couveuse maar ik zou het graag weer doen. Slechter kan het niet. En ik ben strijdlustig zo van deze keer gaat het beter kom maar op.
Welkom Mummytobe. Super Aurin! Hopelijk zijn jullie vlug terug aan de beurt! Veel sterkte Lasas! Ik duim dat je je vlug wat beter voelt. Misselijkheid: ik voel me echt slecht met momenten. Vanmorgen was echt een hel. Op de bus was het gigantisch warm, moest een half uur rechtstaan, zweten zweten en voelde me alsof ik elk moment kon flauwvallen. Pff, en qua eten is het ook niet gemakkelijk. Alle dingen die ik vroeger graag at vind ik nu jak. Lastig om de boodschappen te plannen.
Goede echo's Top! Wat fijn!! Lasas Wat rot voor je........ Heel veel sterkte! Hopelijk voel je je gauw beter dan dit. Aurin Hey, wat leuk! Je zei het toen al. Hopelijk jullie ook snel weer! Hoe gaat het nu met je? Bevallingsverhalen Even overgeslagen.. Niet dat ik er bang voor ben, of zo, maar ben zo moe... Ik lig nu al in bed, dus.. Trusten!!
Sterkte Lasas, het zal niet meevallen allemaal! Iedereen er vroeg in vandaag zie ik Ik ben ook zó moe, maar te zenuwachtig om te slapen denk ik. Morgenvroeg de 1e echo! !
Hoi dames, Vandaag mogen wij ook.... ik ben zo benieuwd! Over mijn vorige bevalling, die was zwaar. Volgens de verloskundige had ik een k-bevalling. Zelf heb ik het wel als zwaar ervaren, maar niet zo heftig als de verloskundige het benoemde. Maar 2,5 uur persweeen wegpuffen is in elk geval niet echt een aanrader!
Veel plezier dames! Hoelaat mogen jullie? ? Mocht van mezelf vanaf vandaag weer aftellen Dus...nog 14 nachtjes haha!
Veel succes meiden met een echo. Hopelijk is alles goed en zien we een paar mooie echo's voorbij komen in de loop van de dag Nog 6 daagjes hier voor de eerste echo. Ben nu al zenuwachtig ervoor. En toch kan ik ook niet wachten.