Elmo en 3C3: super fijn nieuws!!! Gefeliciteerd! Hier moeten we een extra kamertje op de zolder gaan maken. Moet zeggen dat ik in dat geklus ook helemaal geen zin heb... Ik hoef zelf, behalve wat sauzen en inrichten, niets te doen... Maar weet nu al dat je een paar weken in de troep en stof leeft. Zo geen zin in
We zijn niet zolang geleden verhuist en hebben de troep dus gelukkkig al een soort van gehad. Dubbele beglazing zit nu in de to-be babykamer en de kamer is ook gestuuct. Voor de rest is niet alles klaar in de woning, maar we hebben nog even
Hi dames, @elmo & 3C3: Fijn nieuws! Geniet ervan! @klussen: Wat leuk om te lezen wat iedereen nog voor 'projectjes' heeft. We wonen in een oud huis. Vrijstaand, met een zeer riante tuin, maar super gedateerd. Alles heeft een 'grote beurt' nodig. Keuken, wc en badkamer stamden nog van 1960. Badkamer en keuken al wat opgeknapt, maar WC moet nog en ook aan de keuken moet nog het e.e.a. veranderen voordat beebje 2 zich laat zien. Laatste maanden veel geklust, maar gaan nu eerst beginnen aan de kinderkamer van onze dochter. Die gaat een helemaal nieuwe kamer krijgen en dat is nu nog een wanstaltig hok met vreselijke oranje schrootjes als plafond. Dat lijkt in de verste verte niet op een prinsessenkamer, dus werk aan de winkel Voor de geboorte dus WC, Keuken en Kinderkamer en daarna maar weer verder met de rest van het huis. Zoals de aanbouw, die nu in staat van extreem verval verkeerd... @Kwaaltjes: Vandaag dramadag. Heel erg onzeker, ivm het ontbreken van enig gevoel in mijn buik. Geen buikpijntjes meer of iets dergelijks. Alleen gisteravond een flinke steek in linkerlies, maar verder...nada.... Ook m'n borsten doen vandaag minder pijn. Ik ben daarentegen vreselijk misselijk en heb al flink overgegeven vandaag. Blijft zo spannend hé! x
Onzeker blijven we echt he Kim! Al is t zoooo stom want t zegt allemaal niks! Ik heb al uren menstruatie krampen/steken. Ga er vanuit dat t groeien van mijn baarmoeder is. T is ook al iets hoger dan paar weken terug dus zou logisch moeten zijn haha maar o o wat kan je jezelf gek maken
Oh en dagen dat ik aan t werk ben kan ik er veel meer 'nuchter' onder zijn maar als ik eenmaal kan gaan malen man man Stom ook voor de 7w echo was ik zo zeker! En nu voor de 10w niet haha
Hi Ja vreselijk die onzekerheid! Ik denk in mijn geval ook versterkt door de eerdere miskraam in oktober. Zijn er meerdere dames die weinig of geen buikpijn meer hebben op deze termijn? X
@kim198; ik heb het helemaal nog niet gehad, ja voor nod maar dat was gauw over. Nu helemaal niks, geen enkele symptoom.
Gefeliciteerd met de goede echo's weer! We blijven met z'n allen op de goede weg en gaan voor Goud net zoals in Sotsji. intake heb ik eigenlijk helemaal niet gehad noudaar ik erover nadenk. Het was gelijk de echo checken en ik kreeg de vraag of ik bij de volgende keer een nekplooimeting wou. Verder nauwelijks iets besproken, maar heb wel een map met info meegekregen. De gynaecoloog wou alleen weten of de echo goed was, meer niet. Maar ik denk dat dat is omdat het nog niet zeker is of ik bij haar blijf of toch naar een academisch ziekenhuis ivm leverziekte van mij. krampen heb ik vandaag en gister ook, soms best pijnlijk. Maar ik merk aan mezelf dat het door het werk komt. In het weekend heb ik nergens last van maar na werk ben ik kapot en heb ik veel kramp. Dus op mijn vrije dagen geniet ik er nu van dat ik niks voel ipv me zorgen te maken. verbouwing, haha hele grote HAHA. Ik heb maar een 1kamerwoning dus valt niks te verbouwen. Vriendlief en ik zijn wel op zoek naar iets anders, maargoed in regio Amsterdam vind je niet zo snel wat en kopen is voorlopig nog geen optie. Het lijkt me wel heel leuk als jullie foto's zouden plaatsen van voor en na de verbouwing. Van rommelhok tot babykamer, onze eigen huis&tuin hier op t forum Nou ik duik m'n bedje in, nog drie dagen tot het weekend ole ole P.s. Mijn foto van de echo zit in mijn album, het lukt me niet om op de iPad die link naar hier te kopiëren
Kga vandaag werken! Hopelijk foor de afleiding gaan de dagen wat sneller Dus ben wat minder online, meiden met echo's veel plezier! !
Ooo verbouwen hihi succes. Wij zijn net verhuisd in november naar een heel ruim nieuwbouwhuis met 5 slaapkamers dus voorlopig ruimte genoeg hahaha heerlijk dat alles nieuw is. Moet het alleen nog een beetje gezellig maken Vanmiddag de echo. Spannend
Zwanger 15 september: ♥ Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: ♥ Veer3 (28) - 3e kindje Moeder1987 (27) - 3e kindje Lynn1302 (29) - 3e kindje ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje 17 september: ♥ Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje Niena01 (27) - 2e kindje ♥ 3S3 (28) - 1e kindje 18 september: ♥ MissyM (26) - 3e kindje Blije80 (33) - 1e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje ♥ Me80 (?) - 1e kindje Charlie11 (26) - 1e kindje Leet25 (?) - 1e kindje ♥ Smikkel86 - 1e kindje 20 september: Niqi79 (34) - 2e kindje ♥ Suzanne88 (?) - 1e kindje ♥ Elmo83 (30) - 2e kindje mamanien (26) - 1e kindje Mexxy (27) - 1e kindje 21 september: Stay123 (26) - 1e kindje Bridgett (?) - 4e kindje 22 september: ♥ Daantjuh85 (28) - 1e kindje ♥ Pommepom (27) - 1e kindje ♥ Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing Miracle3 (32) - 3e kindje Amazen (33) - 2e kindje ♥ Engeltje1972 (41) - 2e kindje ♥ E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 23 september: Tulp123 (22) - 2e kindje 24 september: ♥ GewoonAn (23) - 1e kindje ♥ Kim198 (31) - 2e kindje ♥ Lasas (28) - 1e kindje 25 september: ♥ Yaisa (30) - 1e kindje ♥ Emmy32 (33) - 2e kindje 26 september: ♥ Beepje (32) - 1e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje Lijd (?) - ? Mero 82 (?) - 1e kindje 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - verrassing 29 september: ♥ GeoLilly (27) - 1e kindje Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: ♥ DeesDees (28) - 4e kindje Linnepinna (27) - 1e kindje Bibi24 (27) - 2e kindje Laupio (31) - 3e kindje ♥ gezien op de echo jongen meisje verrassing Afspraken 12 februari: eerste echo - Niena01 eerste echo - Marjolein25 intake - MissyM 3e echo - Engeltje1972 13 februari: echo - Miracle3 eerste echo - Mero82 intake + echo - Pommepom 14 februari: 3e echo - Lasas 15 februari: intake - mams1 17 februari: eerste echo - Melindy 18 februari: intake - Veer3 eerste echo + intake - moeder1987 2e echo - Me80 eerste echo - Charlie11 eerste echo - Stay123 2e echo - GeoLilly 19 februari: intake + eerste echo - Debby1979 intake + 3e echo - Smikkel86 20 februari: intake + eerste echo - Bibi24 intake + eerste echo - Laupio intake + 2e echo - Beepje 24 februari: intake + eerste echo - Amazen 2e echo gyn - Pommepom 2e echo - mamanien Termijnecho - Daantjuh85 25 februari: Termijnecho - mams1 26 februari: eerste echo - Lijd Termijnecho - Yaisa 28 februari: 2e echo + intake - Veer3 4 maart: 2e echo - MissyM 10 maart: vk - Miracle3 19 maart: Controle VK - Daantjuh85 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Volgens mij moet de lijst zo weer up-to-date zijn @verbouwen; Wij hadden de vorige zwangerschap al een flinke start gemaakt op zolder, onze jongste verhuisd naar zolder waar alleen nieuw behang op de muren moet en andere gordijnen. Verder een kwestie van oververhuizen. Ideaal, geen grote verbouwingen nodig. Sinds vannacht enorme krampen gehad, zeer waarschijnlijk mijn darmen. Ik schrok wel weer even, ik heb nu een zeurend gevoel in mijn onderbuik aan 1 kant links.
Jullie kunnen mij helaas van de lijst afhalen. Kom die dage langs om het verhaal hier neer te zetten, heb even nodig.
Niena, Marjolein en Engeltje: succes vandaag met jullie echo! Hopelijk allemaal mooie beelden! En Engeltje hopelijk is het ene vruchtje nu wel goed gegroeid!