Wat erg Engeltje! Heel veel sterkte! @ angelsound volgens mij raden ze t af omdat je er zo onzeker van kan worden en dam doen mensen t niet meer ala je zegt dat t slecht is Zou niet weten wat voor opdonder ze zouden kunnen krijgen van ff proberen te luisteren Kim ik kan ook nog niet vinden maar wordt er niet onzeker van t is gewoon te vroeg. En deze x hoor ik bijna overal mijn eigen hartslag haha bijna geen plekje om die van de kleine tussendoor te horen
ik ben 26 september uitgerekend! ben errug moe, regelmatig vlagen van misselijkheid, maar het valt mee verder. Hoop dat het zo blijft!
Zwanger 14 september: ♥ Niena01 (27) - 2e kindje 15 september: ♥ Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: ♥ Veer3 (28) - 3e kindje Moeder1987 (27) - 3e kindje Lynn1302 (29) - 3e kindje ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje 17 september: ♥ Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje ♥ 3S3 (28) - 1e kindje 18 september: ♥ MissyM (26) - 3e kindje Blije80 (33) - 1e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje ♥ Me80 (?) - 1e kindje Charlie11 (26) - 1e kindje Leet25 (?) - 1e kindje ♥ Smikkel86 - 1e kindje 20 september: Niqi79 (34) - 2e kindje ♥ Suzanne88 (?) - 1e kindje ♥ Elmo83 (30) - 2e kindje mamanien (26) - 1e kindje ♥ Mexxy (27) - 1e kindje 21 september: Stay123 (26) - 1e kindje Bridgett (?) - 4e kindje 22 september: ♥ Daantjuh85 (28) - 1e kindje ♥ Pommepom (27) - 1e kindje ♥ Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing Miracle3 (32) - 3e kindje Amazen (33) - 2e kindje ♥ E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 23 september: Tulp123 (22) - 2e kindje 24 september: ♥ GewoonAn (23) - 1e kindje ♥ Kim198 (31) - 2e kindje ♥ Lasas (28) - 1e kindje 25 september: ♥ Yaisa (30) - 1e kindje ♥ Emmy32 (33) - 2e kindje 26 september: ♥ Beepje (32) - 1e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje Lijd (?) - ? Mero 82 (?) - 1e kindje 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - verrassing 29 september: ♥ GeoLilly (27) - 1e kindje ♥ Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: ♥ DeesDees (28) - 4e kindje Linnepinna (27) - 1e kindje Bibi24 (27) - 2e kindje Laupio (31) - 3e kindje ♥ gezien op de echo jongen meisje verrassing Afspraken 13 februari: echo - Miracle3 eerste echo - Mero82 intake + echo - Pommepom Intake - 3S3 14 februari: 3e echo - Lasas 15 februari: intake - mams1 17 februari: eerste echo - Melindy 3e echo 17.00u - Deesdees 18 februari: intake - Veer3 eerste echo + intake - moeder1987 2e echo - Me80 eerste echo - Charlie11 eerste echo - Stay123 2e echo - GeoLilly 19 februari: intake + eerste echo - Debby1979 intake + 3e echo - Smikkel86 20 februari: intake + eerste echo - Bibi24 intake + eerste echo - Laupio intake + 2e echo - Beepje 24 februari: intake + eerste echo - Amazen 2e echo gyn - Pommepom 2e echo - mamanien Termijnecho - Daantjuh85 25 februari: Termijnecho - mams1 26 februari: eerste echo - Lijd Termijnecho - Yaisa 28 februari: 2e echo + intake - Veer3 4 maart: 2e echo - MissyM 10 maart: vk - Miracle3 19 maart: Controle VK - Daantjuh85 2 april: Geslachtsbepaling - Niena01 30 april: 20 weken echo - Niena01 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Hoi meiden, vanuit hier gelukkig wel positief nieuws. vandaag een mooi actief embryootje gezien met een kloppend hartje! 'hij' was heel druk met zn armpjes en beentjes aan het spartelen Voor de lijst: Hartje gezien!! deed het top 3 dagen vooruitgezet dus de nieuwe datum is 14-09-2011 geslachtsbepaling op 2-04-2014 20wekenecho op 30-04-2014 En uiteraard ons Fotomodel
Gefeliciteerd Niena! Gaaf hoor die echo! Eindelijk, eindelijk heb ik morgenochtend (10:45) de echo! Ik vind het zo spannend!!! Had afgelopen weekend weer wat rozeverlies en de dagen erna weer wat bruinig verlies... Nu weer gewoon wit. Hoop zo dat het goed zit en we eindelijk het hartje mogen zien kloppen van dit derde wondertje!
@Angelsound; Mams1; ik denk ook dat dat de reden is maar ik gok het er maar niet meer op voorlopig @Engeltje; sterkte. Wat erg dat dit je weer overkomt @Niena; wat een mooie echo! Wat een verschil met mijn wazige vlek met 7 wkn. Wat gaat dat snel!
Hi Moet even lachen om mezelf Gisteren klachen dat ik geen buikpijn heb, nu heb ik Buikpijn en denk ik "als het maar niet mis gaat" Echt weer zo'n menstrautiegevoel. Pfff Kan er gelukkig zelf ook wel om lachen... X
@kim198; dat heb ik nu ook! Ik vertel het ook echt net tegen mijn man dat ik nu ineens een zeurderig en trekkend gevoel heb. Zullen de banden wel zijn.
Dankjukliewel meiden!!! Mijn placenta ligt dit X aan de voorkant dus hopelijk kan ik wel weer wat voelen bewegen. Bij mn éérste lag hij aan de achterkant dus we gaan t meemaken.
@Niena: mooie echo! Echt te gek om dat weer te zien he?! @kim198: die onzekerheid heb ik ook. ik ben alert bij alles wat ik voel.. voor de lijst: ik ben 26 september uitgerekend van 2e kindje. (weet niet of het voor de lijst is) Mijn eerste kindje is overleden doordat ze te vroeg geboren is. ik heb ook al een echo gehad. 11 maart moet ik weer naar de verloskundige
Veel plezier met echo's vandaag! Draaide me vanacht om en werdt wakker van een steek haha bandenpijn, mooi zo! Niena is t juist niet andersom? Niet dat t voor mij veel uitmaakte want ookal lag de placenta voor voelde ik me eerste alsnog met 18 weken en later zag je me hele buik golven
@placenta; voorligging bij eerste had met name gevolgen voor de kwaliteit van de echo's. Met nane 3d was niet te doen. Beweging gevoeld bij bijna 15 weken Voelde J juist heel erg goed en inderdaad, ook mijn hele buik golfde van haar bewegingen! Daar had de placenta geen invloed op. Ben benieuwd waar 'ie deze keer ligt! Nog 6 nachtjes tot echo 2!
Oh ik ben zo zenuwachtig voor straks... droomde vannacht dat het helemaal niet goed was... hopelijk geen voorteken.
Hoi dames, Ik heb dinsdag mijn 2e echo gehad Wat een verschil weer zeg in die 2 weken! Tevens ben ik 4 dagen vooruit geplaatst, dus mijn uitgerekende datum wordt 12 september! (Moet mijn handtekening Nog even aanpassen) Het is dus daadwerkelijk wederom een cadeautje van mijn dochter* De kleine in mijn buik is verwerkt op haar geboortedag! Zo mooi. ...Bij mijn zoontje had Ik Op haar uitgerekende datum een positieve test in handen! Vandaag is de dag dat ik de magische 30 grens aantik, dus als het kan mag dit ook aangepast worden in de lijst Zaterdag vier ik het met vrienden en zal het dan bekend maken. .. spannend! @engeltje, heel veel sterkte!