Hij zit op een school waar ze sinds kort het continurooster gehanteerd hebben. Hij maakt schooldagen van 8.30-14.00 en op woensdag van 8.30-12.30. Het zijn geen onwijs lange dagen waardoor ik hem 's Middags mee laat draaien. De eerste week had hij wen dagen tot 12.00. Hij vind het leuk gelukkig.
@ Dees: ah nee wat vervelend weer!! Ook al is het wrs niks, het maakt je zo onzeker meteen. Hopelijk stopt het snel weer! Heb je zelf een idee waardoor het misschien getriggerd kan worden? @ Gefeliciteerd Veer met je oudste zoontje! 4 jaar is echt weer een grote mijlpaal... Leuk hoor school! Hier onze jongste sinds eind november naar school. Hij vindt het hartstikke leuk, maar is aan het einde van de week helemaal gesloopt.
@echo's: Hoe was het met de echo's? @ Veer: Gefeliciteerd met je oudste. Spannende leeftijd lijkt me, allemaal nieuwe dingen. Ik hoop dat je snel profijt hebt van de oefeningen. @DeesDees: Hoop dat het vals alarm is. Maar de schrik zal er goed in zitten.. @kwaaltjes: de vermoeidheid! En inderdaad ook wat jij zei, Miracle, dat daardoor alle geluiden en licht 3x zo hard binnenkomt. Ik begin ook meer last van mijn huid te krijgen... is vetter dan normaal, en de acne neemt ook toe. Voel de banden hier en daar wel even trekken, maar geen hele grote last ofzo. En misselijk, ja wel vlagen, kan qua geuren vooral minder hebben, maar spugen nog maar 1 keer... Hoop het ook minimaal te houden. Gesprek met bedrijfsleidster: was heel goed. Allereerst natuurlijk felicitaties, en even bij Roos* stilgestaan. En daarna over het werk gehad. We krijgen een nieuwe collega die ingewerkt moet worden, dus haar idee was om mij dat te laten doen, en op die manier dingen uit handen te kunnen geven. Dus dat is wel heel fijn! En de suggestie was om voor of na mijn lunchpauzes geen huisbezoek in te plannen, maar tijd voor de client zonder afspraak, mocht ik echt even moeten liggen, kan ik die tijd benutten. Ik moet wel zorgen dat mijn werk gewoon gedaan wordt, dus kan dan langer blijven, of van huis uit dingen uitzoeken. Ik ben superblij dat ze zo meedacht en dat die nieuwe collega ook op precies het goede moment komt! Alsof het allemaal zo moet zijn.. Ik ben opgelucht en blij. Zo kan ik blijven functioneren en toch mijn rustmomentje pakken.
@miracle3; nee geen idee waardoor ik weer roze verlies had. Het is nu weer voorbij gelukkig. @mvRoosenMuffin; wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad op je werk en dat ze ook meedenkend zijn. Dat is wel zo fijn!
mvRoosenMuffin fijn je gesprek! Veer vorige x tm 18 maanden na de bevalling waren mijn bekken een regelrechte hel. Nu dus direct actie om alle oefeningen bij voorbaat al te doen. En bewegen is gewoon super belangrijk. Ga dus zwangerfit, fysiofitness en zwangerschaps zwemmen doen. Toen mijn dochter 20 maanden was kon ik pas pijnloos met dr fietsen Was echt vreselijk En ik ben niet lui, geen aansteller maar echt niet voldoende hulp gehad
@DeesDees wat naar zeg dat je weer wat roze verlies hebt. Gelukkig heb je maandag al je echo. Ik heb er ook steeds last van voornamelijk als ik er druk ben! Lijst! Ik heb op 4 maart mijn officiële termijn echo en aansluitend een afspraak bij de VK. Hier veel misselijk, hoef niet te spugen wat het soms erg vervelend maakt. Mijn vk heeft geadviseerd voorlopig geen vlees meer te eten gezien daar echt veel eiwit in zit. Ik moet elk uur een biscuitje nemen en regelmatig een gemberkoekje. Moet zeggen dat het wel helpt @moe eind van mijn werkdag krijg ik een dip en vallen mijn ogen dicht op het moment dat het even rustig is. Ik lig dan savonds nu rond 21.00 a 22.00 in bed. @manlief: mis beetje intieme vraag maar hoe vaak heb jullie nu sex met jullie man? Ik merk dat ik wel wil maar niet durf ookal weet ik dat het niet kwaad kan.
Dees en Veer, bedankt dat jullie steeds de lijst weer willen updaten! Misselijkheid: heb ik totaal geen last van, nog meer die dit ook niet hebben? Weet niet of ik er nu blij mee moet zijn of juist niet, hoop dat het normaal is! Gestopt met roken: nog meer meiden hier gestopt? Ik heb het er erg zwaar mee, ben niet te genieten en snauw alles en iedereen af
Zwanger 12 september: ♥ Lynn1302 (30) - 3e kindje 14 september: ♥ Niena01 (27) - 2e kindje 15 september: ♥ Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: ♥ Veer3 (28) - 3e kindje Moeder1987 (27) - 3e kindje ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje 17 september: ♥ Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje ♥ 3S3 (28) - 1e kindje 18 september: ♥ MissyM (26) - 3e kindje Blije80 (33) - 1e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje ♥ Me80 (?) - 1e kindje Charlie11 (26) - 1e kindje Leet25 (?) - 1e kindje ♥ Smikkel86 - 1e kindje 20 september: Niqi79 (34) - 2e kindje ♥ Suzanne88 (?) - 1e kindje ♥ Elmo83 (30) - 2e kindje mamanien (26) - 1e kindje ♥ Mexxy (27) - 1e kindje 21 september: Stay123 (26) - 1e kindje Bridgett (?) - 4e kindje 22 september: ♥ Daantjuh85 (28) - 1e kindje ♥ Pommepom (27) - 1e kindje ♥ Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing ♥ Miracle3 (32) - 3e kindje Amazen (33) - 2e kindje ♥ E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 23 september: Tulp123 (22) - 2e kindje 24 september: ♥ GewoonAn (23) - 1e kindje ♥ Kim198 (31) - 2e kindje ♥ Lasas (28) - 1e kindje 25 september: ♥ Yaisa (30) - 1e kindje ♥ Emmy32 (33) - 2e kindje 26 september: ♥ Beepje (32) - 1e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje Lijd (?) - ? Mero 82 (?) - 1e kindje ♥ mvRoosenMuffin (27) - 2e kindje 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - verrassing 29 september: ♥ GeoLilly (27) - 1e kindje ♥ Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: ♥ DeesDees (28) - 4e kindje Linnepinna (27) - 1e kindje Bibi24 (27) - 2e kindje Laupio (31) - 3e kindje ♥ gezien op de echo jongen meisje verrassing Afspraken 14 februari: 3e echo - Lasas 15 februari: intake - mams1 17 februari: eerste echo - Melindy 3e echo 17.00u - Deesdees 18 februari: eerste echo + intake - moeder1987 2e echo - Me80 eerste echo - Charlie11 eerste echo - Stay123 2e echo - GeoLilly 19 februari: intake + eerste echo - Debby1979 intake + 3e echo - Smikkel86 20 februari: intake + eerste echo - Bibi24 intake + eerste echo - Laupio intake + 2e echo - Beepje 21 februari: 2e echo - GwoonAn 24 februari: intake + eerste echo - Amazen 2e echo gyn - Pommepom 2e echo - mamanien Termijnecho - Daantjuh85 25 februari: Termijnecho - mams1 26 februari: eerste echo - Lijd Termijnecho - Yaisa 28 februari: 2e echo + intake - Veer3 3 maart: 2e echo 20.30 - Miracle3 4 maart: 2e echo - MissyM termijnecho + intake - Marjolein25 6 maart: Termijnecho - 3S3 10 maart: vk - Miracle3 11 maart: Afspraak verloskundige - mvRoosenMuffin 19 maart: Controle VK - Daantjuh85 2 april: Geslachtsbepaling - Niena01 30 april: 20 weken echo - Niena01 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
@ 3s3 Hier ook totaal niet misselijk.. Maar ik vind het super fijn! Ik heb nooit gerookt, maar ik mis mijn wijntje in de avond heel erg. Ik droom er soms gewoon over.. Echt erg.. Maar goed.. Is voor een goed doel
Vanmorgen veel bloed verloren, ik heb straks een echo bij de verloskundige. Ze belt mij straks wanneer ze op de praktijk is.
Oh wat spannend Dees... ga voor je duimen dat alles nog steeds goed is. En als het goed is hoop ik dat ze wel kunnen zien waardoor het veroorzaakt wordt! Zou het niet een soort pseudomenstruatie kunnen zijn? Komt vaker voor rond de 8 wkn Sterkte meis! Dikke knuf!
Aah Ik hoop dat alles goed is Dees! Ik heb de laatste dagen steeds vaker menstruatiepijn en elke keer schrik ik er weer van. Het lijkt ook wel of het soms steeds sterker wordt. Nog 3 dagen tot de echo! Ik vind het zó spannend! Mn vriend kalmeert me maar telkens dat het vast wel goed zit, maar ik moet het eerst maar eens zien...
Ja wist ik het maar wat het kon zijn, snap er niks meer van. Het lijkt wel of het er nu bij begint te horen, wederom! Hopelijk is het mijn bmm die flink geïrriteerd is of wat anders, hopelijk is alles oké met ons prulleke.