Ach meis wat vreselijk oneerlijk en wat dapper jezelf zo weg te cijferen voor je zoontje . Wat een echte mamma ben je dan respect. Ik zit dit met tranen in mijn ogen te schrijven dit gun je niemand maar jou zeker niet na wat je al allemaal hebt meegemaakt. Hopelijk heb je veel steun nu ASN de mensen om je heen. Van mij iig een hele dikke virtuele hug jouw kant op
@DeesDees; wat een verschrikkelijk nieuws! Geen woorden voor... Helaas weet ik hoe het voelt. Mijn echo gaf met 9,5 week precies zo'n zelfde beeld. Alsof iemand een mes in je hart steekt... Vreselijk dat je dit meemaakt, na het eerdere verlies. Heel erg goed dat het je lukte het feestje van je zoon door te laten gaan! Topmama! Heel veel sterkte gewenst Dikke knuffel
Ah nee! !!!! Weet ook niet goed wat ik moet zeggen, maar ook vanuit hier ontzettend veel sterkte gewenst! Fijn dat je steun kunt vinden bij je man en lieve vrienden. Hou je taai!!!
Geen woorden die dit verdriet kunnen omschrijven... Heel veel sterkte, ik denk aan je!! Dikke Knuffel
Het is inderdaad heel oneerlijk. Heel oneerlijk! Je hebt er ook totaal geen grip op.. Miskramen gebeuren, je kunt ze niet voorkomen, je hebt er totaal geen invloed op. En dat is heftig! Eerst de enorme blijdschap die je voelt als je een positieve test in handen hebt, daarna de onzekere weken.. Zou het goed zitten?! En dan..... Het verdriet. Je was zwanger, er zo dichtbij. En dan wordt het je afgepakt.. Dees, respect voor jou! Helemaal dat je je voor je zoon nog groot kon houden en feestje kon vieren. Doe rustig aan vandaag vandaag... Sterkte!
Hoi hoi, Ik wil me hier graag aanmelden. Ben in verwachting van m'n 3e kindje. Heb al een zoon en een dochter. We wilde graag voor een 3de kindje gaan, maar na lang wikken en wegen besloten om het niet te doen. Vooral praktische redenen. Maar omdat ik de pil zat meer dan zat was, ben ik er direct mee gestopt om vervolgens een menstruatie af te wachten en een spiraaltje te laten plaatsen. Maar een volgende menstruatie kwam er niet.... We zijn dolgelukkig met deze zwangerschap! En het kindje is meer dan welkom. Voel me nog wel erg onzeker, zal het allemaal goed zijn? Aanstaande donderdag krijg ik m'n eerste echo. Heb nu al een beetje gespannen, laat het gauw donderdag zijn. Ik zal vandaag een beetje terug lezen in dit forum, maar het zijn er intussen al wat pagina's Groetjes, Anita
Goedemorgen allemaal, Ook ik lees al even mee met jullie en wil ook mijn graag even voorstellen Ik ben Annemarie (33) en trotse moeder van een mooi mannetje van bijna drie jaar. De wens voor een tweede was er al ruim een jaar maar door operaties van zowel mijn man als ikzelf moesten we deze wens uitstellen. Eind vorig jaar samen besloten er weer voor te gaan omdat iedereen genoeg hersteld was en toen bleek het snel raak te zijn. Ben rond 28 sept uitgetekend. As dinsdag eerste gesprek met de verloskundige en as woensdag de eerste echo. Hoop voor jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en voor Dees heel Veel sterkte.
Bedankt meiden! Heel veel succes met jullie zwangerschappen, ik wens jullie alle goeds. Ik ga hier afscheid nemen.
Nogmaals heel veel sterkte Dees! Zó oneerlijk dat het niet zo heeft mogen zijn. ... Ik hoop stiekem dat je binnenkort alsnog zwanger mag worden en blijven van een gezond 3e kindje, ook al ben je nu het vertrouwen compleet kwijt... ik wens je alle goeds voor de toekomst en hopelijk horen we snel goed nieuws vanuit jouw kant! Dikke knuffel!
Ik vind het echt heel erg voor je DeesDees... ongelofelijk wat jullie al te verduren hebben gekregen. Heel veel sterkte en een diep respect van hieruit!!
Welkom aan Anita en Annemarie! En gefeliciteerd met de zwangerschap! Als jullie wat voor de lijst hebben, is het fijn als dat in kleur staat, zodat het opvalt en makkelijk terug te vinden is. @Anita: wat een kadootje! ook fijn dat ondanks dat jullie niet meer wilden, dat jullie toch heel happy zijn met deze beeb. @Annemarie: super dat het zo snel raak was @DeesDees: jammer, maar begrijpelijk dat je hier afscheid neemt. Ik sluit me aan bij de andere meiden: Ik hoop dat je wens alsnog in vervulling komt. Maar voor nu: laat je lekker in de watten leggen en neem je tijd om deze mokerslag (klap kun je het niet meer noemen) te verwerken.