Zwanger 12 september: ♥ Lynn1302 (30) - 3e kindje 14 september: ♥ Niena01 (27) - 2e kindje 15 september: ♥ Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: ♥ Veer3 (28) - 3e kindje Moeder1987 (27) - 3e kindje ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje 17 september: ♥ Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje ♥ 3S3 (28) - 1e kindje 18 september: ♥ MissyM (26) - 3e kindje Blije80 (33) - 1e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje ♥ Me80 (?) - 1e kindje Charlie11 (26) - 1e kindje Leet25 (?) - 1e kindje ♥ Smikkel86 - 1e kindje 20 september: Niqi79 (34) - 2e kindje ♥ Suzanne88 (?) - 1e kindje ♥ Elmo83 (30) - 2e kindje mamanien (26) - 1e kindje ♥ Mexxy (27) - 1e kindje 21 september: Stay123 (26) - 1e kindje Bridgett (?) - 4e kindje 22 september: ♥ Daantjuh85 (28) - 1e kindje ♥ Pommepom (27) - 1e kindje ♥ Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing ♥ Miracle3 (32) - 3e kindje Amazen (33) - 2e kindje ♥ E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 23 september: Tulp123 (22) - 2e kindje 24 september: ♥ GewoonAn (23) - 1e kindje ♥ Kim198 (31) - 2e kindje ♥ Lasas (28) - 1e kindje 25 september: ♥ Yaisa (30) - 1e kindje ♥ Emmy32 (33) - 2e kindje 26 september: ♥ Beepje (32) - 1e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje Lijd (?) - ? Mero 82 (?) - 1e kindje ♥ mvRoosenMuffin (27) - 2e kindje AnitaP - 3e kindje 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - verrassing 28 september: Annemie (33) - 2e kindje 29 september: ♥ GeoLilly (27) - 1e kindje ♥ Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: Linnepinna (27) - 1e kindje Bibi24 (27) - 2e kindje Laupio (31) - 3e kindje ♥ gezien op de echo jongen meisje verrassing Afspraken 17 februari: eerste echo - Melindy 18 februari: eerste echo + intake - moeder1987 2e echo - Me80 eerste echo - Charlie11 eerste echo - Stay123 2e echo - GeoLilly intake - Annemie 19 februari: intake + eerste echo - Debby1979 intake + 3e echo - Smikkel86 eerste echo - Annemie 20 februari: intake + eerste echo - Bibi24 intake + eerste echo - Laupio intake + 2e echo - Beepje eerste echo - AnitaP 21 februari: 2e echo - GwoonAn 24 februari: intake + eerste echo - Amazen 2e echo gyn - Pommepom 2e echo - mamanien Termijnecho - Daantjuh85 echo (termijn?) - Melindy 25 februari: Termijnecho - mams1 26 februari: eerste echo - Lijd Termijnecho - Yaisa 27 februari: intake VK - AnitaP 28 februari: intake + 2e echo - Veer3 3 maart: 2e echo 20.30 - Miracle3 termijnecho - Elmo83 4 maart: 2e echo - MissyM intake + termijnecho - Marjolein25 5 maart: intake - Melindy 6 maart: termijnecho - 3S3 10 maart: vk - Miracle3 tweede echo (termijn) - Mexxy 11 maart: afspraak vk - mvRoosenMuffin 14 maart: termijnecho - mvRoosenMuffin 19 maart: vk - Daantjuh85 24 maart: controle vk - Elmo 85 2 april: geslachtsbepaling - Niena01 30 april: 20 weken echo - Niena01 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Zo weer een dag overleefd haha zo voelt t tegenwoordig echt! Morgen drukke echo dag zo te zien. Veel plezier dames!
Snap dat het heel vervelend is. Ik zou niet te lang wachten en het persoonlijk vertellen. Jullie kunnen er niks aan doen en accepteren dat ze het waarschijnlijk niet al te leuk zullen vinden...
26 maart hebben wij een geslachtsbepaling Verder gaat het hier goed. Zaterdag op vakantie, kan niet wachten!! Niet echt veel beleefd. Wel alle broeken die te krap zijn in een doos gedaan en uitgezocht, nu dus volop zwangerschapskleding aan... (naja leggings etc comfi kleren).
Hallo dames Ik wil me hier graag aansluiten. Ik ben 28 jaar. Ik heb een zoontje van nu 14 maanden. En ben onverwachts zwanger van ons tweede kindje. Ik ben 26 sept uitgerekend. Vanwege medicatie gebruik loop ik bij de gynacoloog en beval ik in het ziekenhuis.
Welkom! ! Ben altijd nieuwsgierig hoot maarre onverwacht? Dus door de pil heen ofzo? AnitaP Ik zou denk juist wat langer wachten. Misschien als je t vroeg verteld komt t op hun juist over als "inwrijven" ???
Thuis of ziekenhuis bevallen als je mag kiezen? De eerste en tweede heb ik in t ziekenhuis gedaan, maar ik twijfel nu echt enorm.. Ik woon nu in een andere stad, en het ziekenhuis voelde minder prettig aan. De tweede heb ik op de wereld gezet en 2 uur later was ik thuis.. Ik had voor mijn gevoel net zo goed, thuis kunnen blijven.. Maaaaaaar die rotzooi, het idee dat je het in je eigen bed hebt gedaan en de kans op complicaties die dan niet 1,2,3 verholpen kunnen worden doen mij echt enorm twijfelen..
Dat klinkt als een gevalletje heeft zo moeten zijn Ik moet in t ziekenhuis. Hoge bloeddruk, zwangerschapsvergiftiging en placenta kwam niet. Bevalling zelf was van niets naar alles binnen 2 uurtjes dus hoop dat ik t zh red
Hier ook geen keuze maar gewoon naar t ziekenhuis. Ben bij de eerste na ruim 19 uur weeen niet verder dan 4cm ontsluiting gekomen en uiteindelijk is het een keizersnede geworden. Vond het niet heel erg. Heb daarvoor twee keer uitgedroogd in t ziekenhuis gelegen. Ik was er wel een beetje klaar mee. Deze zwangerschap dus wel weer spannend. Heb trouwens onwijs veel zin in woensdag! Eerste echo. Iedereen die morgen mag! Heel veel plezier!
@ Melindy: super fijn zo'n goede echo, gefeliciteerd! Lekker dat je volgende week nog een keer mag! @ met een derde idd minder tijd om overdag uit te rusten, of je moet er een wat groter gat tussen hebben zoals ik nu... Ze gaan beide naar school ... Dus in die tijd ff rustig aan proberen te doen ( al ben ik dan juist zo geneigd om ff de was, de boodschappen etc. te doen) Combinatietest en nekplooimeting gaan wij niet doen. Is toch een kansberekening. We zien het wel... En als het ons beebje down heeft is het welkom. @ Kim: wat spannend zal deze echo dan idd voor je zijn! Ga voor je duimen hoor dat je dit keer prachtige beelden krijgt te zien! Wat leuk meiden dat zo veel van jullie ook een vriendin hebben die zwanger is. Lijkt me zo leuk om dat nog eens mee te kunnen maken. Het zou hier wel kunnen bij eentje... Dus wie weet. Een andere vriendin begint volgende maand met haar eerste IVF ... Dus ik hoop zo dat het meteen raak is. Gun het hun zo! klachten: hier alle klachten nog altijd aanwezig (moe, 's avonds misselijk, duizelig, pijnlijke (.)(.) etc.) Nu ook steeds meer last van banden en ook al wat bekkenklachten. @ Anita: grappig ja dat de tijden qua echo's veranderen. Zijn er nu standaard dus vier echo's dan? Ik kan me voorstellen dat het enorm moeilijk moet zijn voor jullie om het aan de schoonfamilie te vertellen! Pfff .... Zeker als er net van dat soort dingen gezegd zijn. Hier heb ik het een vriendin moeten vertellen die ook al ruim 3,5 jaar bezig zijn.... Was echt niet grappig (lichtelijke understatement). Hebben het al heel snel aan dr verteld. @ Missym: lekker vakantie... Heerlijk warm daar! Alvast veel plezier en lekker genieten! Hier pas ik de meeste broeken nog wel, mits ik een elastiekje in het knoopsgat doe @ Theebeeb: welkom! Klets gezellig mee! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Thuis of zkh: hier moet ik in het ziekenhuis bevallen vanwege de keizersnee van vorige keer. Maar ik wil ook niet anders, bij alle twee complicaties gehad, dus ik was blij dat ik bij beide al in het ziekenhuis was. Vanochtend toch nog eens geprobeerd met de Angelsound naar het hartje te luisteren... En voor het eerst gehoord!!!!! Zo gaaf!!!! En het was heel duidelijk! En net als bij mams al best wel hoog gevonden; links onder mn navel ( zo tussen schaambot en navel in).
Anita Oh, wat naar... Zou er ook erg tegenop zien om het te vertellen. Ze gunt het jullie waarschijnlijk enorm, maar hunzelf nog meer. Logisch.. Na zo'n tijd.. Maar je schuldig voelen, hoeft ook niet. Jij kan er niks aan doen dat het bij hun tot nu toe niet gelukt is. En dat het bij jullie zo onverwachts kwam, misschien maar niet zeggen?! Ik zou haar als een van de eersten wat laten weten, denk ik. Hier geen voorjaarsvakantie, nee. Volgende week. Woon ietsje noordelijker dan Harderwijk. Halfuurtje rijden. MissyM Ohhh, vakantie! Zon! Heeeeeerlijk. *jaloers* Theebeeb Gefeliciteerd en welkom! Jullie kleine wilde graag erbij. Combinatietest Wij gaan 'm ook niet doen. Wel even over gehad natuurlijk, meer omdat je al 2 gezonde kinderen hebt, maar nee.. Geen kansberekening voor ons. Thuis of ziekenhuis Bij de 1e wilde ik graag naar het ziekenhuis. Met 6 cm die kant opgegaan, daar vliezen gebroken en hij had erin gepoept. Goed dus dat ik er al was.. Daarna kreeg ik al vrij vlot persweeën waar ik niks mee mocht nog.. Heftig! Klein uur morfinepompje gehad, daarna mocht ik eigenlijk mee drukken en 35 minuten later was hij er. Prima bevallen! Toch had ik bij de 2e sterk het gevoel thuis te willen blijven. En ik hoopte 's avonds of 's nachts, dat ik geen oppas hoefde te regelen. En dat is gelukt! 00.00u krampen, twijfel, 00.30u dui-de-lijk weeën, verloskundige gebeld en zij is niet meer weggegaan. 4.00u was hij er al! Ik was zo trots op mezelf!! Thuis, zonder pijnstilling, als onder controle en een uur later werd de oudste wakker en dat was zoooo'n mooi moment!! Ik ga dus weer voor thuis als het kan!
Ik wilde ff bijlezen en reageren voor ik weer mijn bed induik, maar wat ik ook lees, niks komt meer binnen... De hoogste bedtijd. Morgen lees ik terug en reageer ik weer.. echo's morgenveel plezier! We horen graag hoe het was! theebeeb:Welkom! (Morgen volgt de rest van de reactie) Trusten allemaal
Miracle leuk he! En grappig op dezelfde plek! Had gisteravond nog geprobeerd maar dan zijn mijn darmen zo op hol dat werkt echt niet. Ook niet heek hard me best gedaan haha ik wordt er gelukkig weer vrij nuchter onder Ik ben gewoon hartstikke zwanger Heel veel plezier vandaag dames! Kim zie ik jou afspraak nou niet staan? Was toch ook vandaag? Hier nog 7 nachtjes! Kijk er zo naar uit om al veel meer een kindje te zien. Van mijn eerste ook echo foto van 10 weken dus extra leuk Weekend aan onze vrienden groep vertellen we hebben hier een borrel. Stond toevallig al een hele tijd dus perfect moment.
Thuis of ziekenhuis: ik weet het nog niet. Ik heb geen indicatie, maar ben er nog niet over uit wat ik wil. Ik geloof niet dat ik zin heb in de rommel thuis Echo: Aaah hoe kom ik deze dag door? Ik vind het zo spannend en hoop dat alles goed is! Ik denk dat ik straks nieteens durf te kijken, op een of andere manier ben ij echt bang voor slecht nieuws, terwijl dat nergens op is gebaseerd.... Andere meiden met echo's vandaag: heel veel plezier!
Zwanger 12 september: ♥ Lynn1302 (30) - 3e kindje 14 september: ♥ Niena01 (27) - 2e kindje 15 september: ♥ Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: ♥ Veer3 (28) - 3e kindje Moeder1987 (27) - 3e kindje ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje 17 september: ♥ Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje ♥ 3S3 (28) - 1e kindje 18 september: ♥ MissyM (26) - 3e kindje Blije80 (33) - 1e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje ♥ Me80 (?) - 1e kindje Charlie11 (26) - 1e kindje Leet25 (?) - 1e kindje ♥ Smikkel86 - 1e kindje 20 september: Niqi79 (34) - 2e kindje ♥ Suzanne88 (?) - 1e kindje ♥ Elmo83 (30) - 2e kindje mamanien (26) - 1e kindje ♥ Mexxy (27) - 1e kindje 21 september: Stay123 (26) - 1e kindje Bridgett (?) - 4e kindje 22 september: ♥ Daantjuh85 (28) - 1e kindje ♥ Pommepom (27) - 1e kindje ♥ Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing ♥ Miracle3 (32) - 3e kindje Amazen (33) - 2e kindje ♥ E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 23 september: Tulp123 (22) - 2e kindje 24 september: ♥ GewoonAn (23) - 1e kindje ♥ Kim198 (31) - 2e kindje ♥ Lasas (28) - 1e kindje 25 september: ♥ Yaisa (30) - 1e kindje ♥ Emmy32 (33) - 2e kindje 26 september: ♥ Beepje (32) - 1e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje Lijd (?) - ? Mero 82 (?) - 1e kindje ♥ mvRoosenMuffin (27) - 2e kindje AnitaP (?) - 3e kindje Theebeeb (28) - 2e kindje 27 september: ♥ Melindy (28) - 2e kindje - verrassing 28 september: Annemie (33) - 2e kindje 29 september: ♥ GeoLilly (27) - 1e kindje ♥ Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: Linnepinna (27) - 1e kindje Bibi24 (27) - 2e kindje Laupio (31) - 3e kindje ♥ gezien op de echo jongen meisje verrassing Afspraken 18 februari: eerste echo + intake - moeder1987 2e echo - Me80 eerste echo - Charlie11 eerste echo - Stay123 2e echo - GeoLilly intake - Annemie 19 februari: intake + eerste echo - Debby1979 intake + 3e echo - Smikkel86 eerste echo - Annemie 20 februari: intake + eerste echo - Bibi24 intake + eerste echo - Laupio intake + 2e echo - Beepje eerste echo - AnitaP 21 februari: 2e echo - GwoonAn 24 februari: intake + eerste echo - Amazen 2e echo gyn - Pommepom 2e echo - mamanien Termijnecho - Daantjuh85 echo (termijn?) - Melindy 25 februari: Termijnecho - mams1 26 februari: eerste echo - Lijd Termijnecho - Yaisa 27 februari: intake VK - AnitaP 28 februari: intake + 2e echo - Veer3 3 maart: 2e echo 20.30 - Miracle3 termijnecho - Elmo83 4 maart: 2e echo - MissyM intake + termijnecho - Marjolein25 5 maart: intake - Melindy 6 maart: termijnecho - 3S3 10 maart: vk - Miracle3 tweede echo (termijn) - Mexxy 11 maart: afspraak vk - mvRoosenMuffin 14 maart: termijnecho - mvRoosenMuffin 19 maart: vk - Daantjuh85 24 maart: controle vk - Elmo 85 26 maart: geslachtsbepaling - MissyM 2 april: geslachtsbepaling - Niena01 30 april: 20 weken echo - Niena01 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!