Over geslacht, ik wil niet weten wat ‘t gaat worden, mijn vriend wel! Ben benieuwd of we dat beiden gaan volhouden haha. Bij eerste wisten we dat wel allebei. Nu wil ik me later verrassen. En mensen in de ongeving weten wel dat we een 2e willen, maar wanneer hebben we nooit laten doorschemeren
Ik vertel het pas na 12 weken aan onze familie door mijn miskraam erg voorzichtig geworden.... De rest pas na de 20 weken echo Geslacht weet ik nog niet of ik het wil weten Heb een jongen en een meisje dit wist ik bij beide maar het lijkt me ook wel wat om het pas bij de bevalling te weten al kan ik vast niet zo goed mijn nieuwsgierigheid in bedwang houden
Wij willen het zelf wel weten, maar vertellen het niemand. Hebben we bij ons zoontje ook gedaan, vond ik erg leuk, Ons geheimpje! Wij vertellen het met 8 weken, na de eerste echo. Ook al weten een paar mensen het al wel en die reageerde erg leuk.
@isabelletje14 Ja vandaag aan moeder verteld! Ze was echt super blij!! Zo leuk. Gelijk al cadeautjes gehad, ze wist dat we bezig waren om een kindje te krijgen. Had ze al in huis. Haha! Morgen mijn schoonouders vertellen! Veel zin in ook. Wij willen wel weten wat het wordt. Ben veel te nieuwsgierig. Daarnaast wil ik wel echt een jongens of meisjes kamer maken.
Schoonouders wisten dat we aant proberen waren, maar waren heel blij! Mijn ouders en zus wisten niet dat we aan het proberen waren, ze waren heel geschrokken en begonnen meteen te wenen! Maar ze zijn natuurlijk heel blij!! Wij willen ook graag weten wat het wordt, kan al niet wachten haha! Maar ook wij gaan het wel voor onszelf houden!
@SkyA Leuk he om die reacties te zien! Ik ben elke dag vet vroeg wakker en kan dan niet meer slapen. Resultaat: moe in de middag Daarnaast ook veel last van droge mond terwijl ik genoeg drink. Herkent iemand dit?
@Hope01 dat vroeg wakker zijn herken ik wel... ben deze week al een paar keer om 5u wakker geworde.. daarna geraak ik terug moeilijk in slaap!
Ik slaap opzich prima. Maar ben alsnog moe ‘s middags. Die droge mond ken ik niet. Verder gelukkig nergens last van nog!
Slecht slapen komt vooral door ukkie hier die regelmatig snachts wakker wordt. Misselijkheid neemt nu met de dag toe, vooral richting de avonden...
Sinds vanmiddag ineens het gevoel dat het niet goed zit. Is nergens op gebasseerd alleen op gevoel. Dinsdag komt mvm, moet dan weer testje doen, als die echt knalpositief is nog een cb doen. Misschien is het ook wel een beetje de spanning van dat testje icm moeheid. Ga nu dan ook slapen en hopen dat kleine smurf vannacht besluit door te slapen!!
Hi allemaal , hier ook zwanger ( hoop ik ) morgen voor de tweede keer even bloedprikken dan weet ik t zeker , ivm een miskraam vorige maand ..
@Nanoe2 hopelijk is je gevoel helemaal verkeerd! Probeer je niet te veel zorgen te maken... Ik deze nacht om 3u wakker geworden en daarna bijna niet meer geslapen. Heb heel even licht geslapen rond 5u30, maar werd wakker omdat ik supermisselijk ben!! Moet het vandaag op mijn werk vertellen aangezien ik kleuterjuf ben, zal misschien daar wat mee te maken hebben!
UITGEREKEND OP: 16 september Polkadot1987 - 30 jaar - 2e kindje Hope01 - 28 jaar - 1e kindje Dide - 28 jaar - 2e kindje 17 september Boelie88 - 29 jaar - 2e kindje Isabelletje14 - 32 jaar - 3e kindje 18 september Nanoe2 - 25 jaar - 2e kindje SkyA - 22 jaar - 1e kindje 19 september 20 september 21 september MommyLovesU - 28 jaar - 3e kindje 22 september Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje Estherbdb - 26 jaar - 2e kindje 23 september 24 september Premiemama - 26 jaar - 3e kindje 25 september 26 september Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje 27 september 28 september 29 september 30 september --------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (12) --------------------------------------- Afspraken: 1 februari Polkadot1986 -1e echo Hope01 - 1e echo 2 februari Premiemama - 1e echo 5 februari Nanoe2 - 1e echo SkyA - 1e echo 7 februari Dide - 1e echo 8 februari MommyLovesU - 1e echo 9 februari Nanoe2 - intake 14 februari Estherbdb - intake en 1e echo 16 februari Isabelletje14 - 1e echo 27 februari MommyLovesU - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Vandaag 11 of 12 dpo, ik ga het stilaan mogen geloven! Nu hopen dat het blijft plakken heb mezelf voor nu op de 26e gezet