dames wat een mooie testen allemaal. ik ga denk ik dit weekend of maandag weer testen. Het blijft leuk. Hier gi avond zo zin in vissticks. toen het klaar was totaal geen zin meer hoezo misselijk haha
Hi Ladies, Even een ego berichtje, maar net enorm geschrokken en weet even niet wat ik met mezelf aan moet. Bij het afvegen zat er bloed ( lichtroze)aan het papiertje en ben nu helemaal in de stress. Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben maar moet het ergens kwijt..... Ik weet dat het alle kanten op kan gaan Een echo is nog te vroeg Het kan een gesprongen adertje zijn Vk bellen heeft geen zijn, want er is nauwelijks/ niets te zien Wat een rotgevoel, weer! Na 2 x misgegaan word ik zo verdrietig...
oh meis dat is indd stressvol helemaal omdat het bij jou 2x mis is gegaan denk je daar natuurlijk als eerste aan. was het veel? heb je pijn? ik heb bij 1 van mijn zwangerschappen ook veel bloed verloren soms had ik gewoon een bloeding en moest ik blijven zitten. Bij mij kwam het door de placenta. Ik lees vaker dat vrouwen toch bloedverlies kunnen hebben.
Hi, Het was niet veel en net ff geweest en was er niets. Heb ( nog) geen buikpijn of kramp, gelukkig. Durf ook een niet te testen, want als het lijntje min dere donker is..... Maar die stresss.. heb bij mijn dochter inderdaad ook bloedverlies gehad, maar dat was echt donkerrood oud bloed...ik probeer mij idd vast te houden aan het bloedverlies bij andere vrouweb... Tnx!
@isabelletje14 oh snap je volkomen! Maar probeer jezelf niet gek te maken.. het hoeft niks te betekenen!
Oh jeetje! Snap dat je gelijk in de stress schiet! En ook dan die onzekerheid dat je niet weet wat het is. Gelukkig is het niet veel en is het ook een verschijnsel wat vaker voor komt. Misschien toch verloskundige bellen, misschien kunnen zij je geruststellen?
Ik snap dat je je even heel rot voelt! Hopelijk gewoon een gesprongen adertje. Spannend meis! Duim voor je dat het wel goed gaat!
Heel herkenbaar Net even stofgezogen ik was helemaal uitgeput en zweette super erg. Alle ramen open gezet zodat het kon doorwaaien. Toen dacht ik is misschien toch wel wat koud voor mijn dochtertje
@isabelletje14 ooow ik snap je spanning hoor! Wat vervelend...en dan ook dat je eigenlijk niks kunt doen om dat weg te nemen. Ik duim voor je!
Hoe gaat t nu? Probeer te bedenken dat als je geen kramp hebt, het waarschijnlijk is dat het een vaatje was. Die schijnen zelfs al te kunnen springen als je niest omdat je baarmoeder zoveel meer doorbloed is nu! Snap je angst heel goed zeker als je het vaker hebt meegemaakt. Misschien kan de VK je geruststellen of sneller een echo geven? Hoe dan ook sterkte met de onzekerheid *knuffel*
@isabelletje14 bah dat is iets wat je toch angstig maakt terwijl het niet eens wat hoeft te zijn .. maar idd wat je zegt.. je kan nu nog niks behalve afwachten ik duim voor je dat het niks is en alles gewoon goed blijft gaan. Bij ons allemaal natuurlijk
UITGEREKEND OP: 16 september (5) Polkadot1987 - 30 jaar - 2e kindje Hope01 - 28 jaar - 1e kindje Dide - 28 jaar - 2e kindje Melissiie - 27 jaar - 2e kindje Noukies24 - ? jaar - ? kindje 17 september (2) Isabelletje14 - 32 jaar - 3e kindje Elianora - 30 jaar - 1e kindje 18 september (3) Nanoe2 - 25 jaar - 2e kindje SkyA - 22 jaar - 1e kindje 19 september (1) Boelie88 - 29 jaar - 2e kindje Yent - 29 jaar - 2e kindje 20 september (0) 21 september (1) MommyLovesU - 28 jaar - 3e kindje 22 september (3) Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje Estherbdb - 26 jaar - 2e kindje Anna009 - 3e kindje 23 september (0) 24 september (2) Premiemama - 26 jaar - 3e kindje Elraange - 35 jaar - 4e kindje ( waarvan 1 engeltje) 25 september (0) 26 september (4) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje 27 september (1) Meliflua - 25 jaar - 1e kindje 28 september (1) Desse - 30 jaar - 1e kindje 29 september (1) kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje 30 september (0) wolky84 - 33 jaar - 1e kindje --------------------------------------- jongen(0) | meisje(0) | verrassing(0) --------------------------------------- Vlindertjes Sweetdreams - 4.3 wk Afspraken: 26 januari Yent - 1e echo 1 februari Polkadot1986 -1e echo Hope01 - 1e echo 2 februari Premiemama - 1e echo 5 februari Nanoe2 - 1e echo SkyA - 1e echo 6 februari Boelie88 - 1e echo + intake Elraange 1e echo gyn 7 februari Dide - 1e echo Mamaaa30 - intake + 1e echo 8 februari MommyLovesU - 1e echo Elianora - 1e echo Desse - 1e echo + intake Marinda83 - 1e echo gyn. 9 februari Nanoe2 - intake 12 februari Nahlatje - 1e echo (gyn) 14 februari Eerstewondertje - intake + 1e echo 15 februari Marinda83 - intake gyn. 16 februari Isabelletje14 - 1e echo Estherbdb - intake en 1e echo 27 februari MommyLovesU - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik mag hier totaal onverwacht mee gaan schrijven. Om een lang verhaal kort te maken: eerste ronde was meteen raak en dat had ik echt never nooit verwacht. Het voelt daarom allemaal nog enorm onwerkelijk en ik geloof dat ik ook nog niet aan het idee durf te wennen omdat er nog zo enorm veel mis kan gaan. Ik wist het gisterenavond en vandaag heb ik een CB digital gedaan waarna ik mijn man verrast heb. Ik hoop dat ik de komende dagen een mooie oploop mag gaan zien. Leuk dat ik hier ook wat dames uit het NOD groepje zie! Op verschillende websites en apps kom ik verschillende datums tegen wanneer ik uitgerekend zou zijn dus ik hou nu even 30 september aan; kan zomaar een grensgevalletje in dit topic zijn dus haha. Ben echt enorm dankbaar dat het tot nu toe loopt zoals ik altijd gewenst had. Ik weet heel goed dat dit totaal niet vanzelfsprekend is. Daarom denk ik dat ik me ook ga aanmelden voor MvM maar dat doe ik pas als ik net even wat verder ben. Verder heb ik amper klachten. Ja gevoelige borsten maar die heb ik altijd gehad rond mijn menstruatie dus dat vond ik niet bijzonder. Daar heb ik lang supplementen voor geslikt die perfect werken maar die mag je niet slikken als je een kinderwens hebt. Dus geen idee of het nu van de zwangerschap komt of omdat ik met die supplementen ben gestopt. Wel ben ik enorm moe: einde dag ben ik echt uitgeteld. Maar als ik dan even sport ofzo, dan voel ik me ook weer snel topfit. En veel lage rugpijn. Maar allemaal prima te doen nog. Los van mijn man heb ik het nog niemand vertelt. Het moet eerst nog even bij ons binnenkomen Fijn dat ik in dit groepje mee mag kletsen!
UITGEREKEND OP: 16 september (5) Polkadot1987 - 30 jaar - 2e kindje Hope01 - 28 jaar - 1e kindje Dide - 28 jaar - 2e kindje Melissiie - 27 jaar - 2e kindje Noukies24 - ? jaar - ? kindje 17 september (2) Isabelletje14 - 32 jaar - 3e kindje Elianora - 30 jaar - 1e kindje 18 september (3) Nanoe2 - 25 jaar - 2e kindje SkyA - 22 jaar - 1e kindje 19 september (1) Boelie88 - 29 jaar - 2e kindje Yent - 29 jaar - 2e kindje 20 september (0) 21 september (1) MommyLovesU - 28 jaar - 3e kindje 22 september (3) Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje Estherbdb - 26 jaar - 2e kindje Anna009 - 3e kindje 23 september (0) 24 september (2) Premiemama - 26 jaar - 3e kindje Elraange - 35 jaar - 4e kindje ( waarvan 1 engeltje) 25 september (0) 26 september (4) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje 27 september (1) Meliflua - 25 jaar - 1e kindje 28 september (1) Desse - 30 jaar - 1e kindje 29 september (1) kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje capturethemoment-31 jaar- 3e kindje 30 september (0) wolky84 - 33 jaar - 1e kindje --------------------------------------- jongen(0) | meisje(0) | verrassing(0) --------------------------------------- Vlindertjes Sweetdreams - 4.3 wk Afspraken: 26 januari Yent - 1e echo 1 februari Polkadot1986 -1e echo Hope01 - 1e echo 2 februari Premiemama - 1e echo 5 februari Nanoe2 - 1e echo SkyA - 1e echo 6 februari Boelie88 - 1e echo + intake Elraange 1e echo gyn 7 februari Dide - 1e echo Mamaaa30 - intake + 1e echo 8 februari MommyLovesU - 1e echo Elianora - 1e echo Desse - 1e echo + intake Marinda83 - 1e echo gyn. 9 februari Nanoe2 - intake 12 februari Nahlatje - 1e echo (gyn) 14 februari Eerstewondertje - intake + 1e echo 15 februari Marinda83 - intake gyn. 16 februari Isabelletje14 - 1e echo Estherbdb - intake en 1e echo 27 februari MommyLovesU - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hoi meiden, graag kom ik hier meekletsen. Ik heb me net op de lijst gezet. Vind het allemaal reuze spannend. Bij mijn eerste 2 nooit voor NOD getest en nu zit ik een dag voor mijn NOD . En heb al 4 dagen positieve testen . Angst dat het misgaat zit er goed in.. maar het besef begint wel te komen dat het echt raak is
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik zo’n banner kan maken? Ps heb verder nagenoeg geen klachten. Af en toe wat steekjes in mijn buik en borsten en rommelende darmen