Ooow dat lijkt mij lastig om smoesjes te moeten verzinnen...ik drink nooit alcohol dus voor mij ideaal haha.
Vandaag mijn laatste streepjestest gebruikt en een knaller Dinsdag doe ik nog een cb en dan stop ik ermee
Mooie test @Nahlatje Hoef hier ook geen smoesjes te verzinnen, drink echt nooit! Begin nu ook wel moe te worden. Deze week nog een drukke werkweek voor de boeg en dan 2 weken vakantie! Daarna op mn werk vertellen en in de vakantie onze ouders en familie.
Hoi! Mag ik mij hier ook aanmelden? Ik ben Sophie, 28 jaar oud. Zoontje van bijna 6 en sinds afgelopen maandag getest en zwanger. 2e ronde, zo snel hadden we niet verwacht
Haha erg he, ik moet ook nog iets verzinnen. Zat te denken om een vakantie/weekend weg te boeken We willen wachten met vertellen tot de termijnecho. Helaas is dat nu al niet helemaal gelukt Schoonouders kwamen gister eten. We zijn nogal van het borrelen met wijntje/speciaalbiertje en dan mijn vriend en ik ook een sigaretje erbij. Aan het eind van de avond zegt mn schoonvader ineens: zijn jullie gestopt met roken ofzo? Waarop ik een rood hoofd krijg en een twijfelend hoofdgebaar maak. M'n schoonmoeder direct: '*naam vriend* heb ik net nog zien roken (tuin), kom, je bent aan de beurt (spel)'. Schoonmoeder had het dus al door en begrijpt heel goed waarom wij er nog niks over willen zeggen tis zo'n lieve vrouw
Rond 23 september! Echt super spannend. Ben wel wat meer nuchter dan bij de 1e.. nu voel ik me ook super goed en dat vind ik zo raaaar!
Lastig al die smoezen moeten bedenken voor carnaval haha! Succes dames! Drink zelf nooit dus dat is gelukkig niet van toepassing hier! Haha! Welkom nieuwe dames! @Soof2018 ja ik voel me ook goed haha, nergens last van. Heel gek inderdaad. Denk dat ik ook pas besef zwanger te zijn als ik over een goede twee weken het hartje zie kloppen. @Desse fijn zo’n tactische schoonmoeder inderdaad haha
UITGEREKEND OP: 16 september (5) Polkadot1987 - 30 jaar - 2e kindje Hope01 - 28 jaar - 1e kindje Dide - 28 jaar - 2e kindje Melissiie - 27 jaar - 2e kindje Noukies24 - ? jaar - ? kindje 17 september (1) Elianora - 30 jaar - 1e kindje 18 september (2) Nanoe2 - 25 jaar - 2e kindje SkyA - 22 jaar - 1e kindje 19 september (2) Boelie88 - 29 jaar - 2e kindje Yent - 29 jaar - 2e kindje 20 september (1) Lisjeee - 27 jaar - 1e kindje 21 september (1) MommyLovesU - 28 jaar - 3e kindje 22 september (3) Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje Estherbdb - 26 jaar - 2e kindje Anna009 - ? jaar - 3e kindje 23 september (1) Soof2018 - 28 jaar - 2e kindje 24 september (2) Premiemama - 26 jaar - 3e kindje Elraange - 35 jaar - 4e kindje ( waarvan 1 engeltje) 25 september (0) 26 september (4) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje 27 september (1) Meliflua - 25 jaar - 1e kindje 28 september (2) Desse - 30 jaar - 1e kindje Moonchild - 33 jaar - 3e kindje 29 september (2) kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje 30 september (1) wolky84 - 33 jaar - 1e kindje --------------------------------------- jongen(0) | meisje(0) | verrassing(0) --------------------------------------- Vlindertjes Sweetdreams - 4.3 wk Isabelletje14 - 5.4 wk Afspraken: 26 januari Yent - 1e echo 29 januari Lisjeee - 1e echo 1 februari Polkadot1986 -1e echo Hope01 - 1e echo 2 februari Premiemama - 1e echo 5 februari Nanoe2 - 1e echo SkyA - 1e echo 6 februari Boelie88 - 1e echo + intake Elraange 1e echo gyn 7 februari Dide - 1e echo Mamaaa30 - intake + 1e echo 8 februari MommyLovesU - 1e echo Elianora - 1e echo Desse - 1e echo + intake Marinda83 - 1e echo gyn. 9 februari Nanoe2 - intake 12 februari Nahlatje - 1e echo (gyn) 14 februari Eerstewondertje - intake + 1e echo 15 februari Marinda83 - intake gyn. 16 februari Estherbdb - intake en 1e echo 27 februari MommyLovesU - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Boelie88 ja super blij mee! @Soof2018 gefeliciteerd en welkom hier! Ohja ff roze spammen: vandaag met 4.1 of 4.2!!! Is wel netjes toch? Volgens mij moest ik hier de vorige keer dus veel langer op wachten...
Dames even een vraagje. Ik zit ergens mee. Sinds gister heb ik last van ingestokken tepels. Is dit normaal?? Vind alleen enge dingen op google. Kan dit door zwangerschap komen??
@Desse Mooie test meid! Lekker knal! Wij zijn even ver maar die van mij knalt echt nog niet. Wil niks zeggen natuurlijk. Lief van je schoonmoeder. Wij twijfelen nog of we met de 8wkn echo gaan vertellen of al eerder. Wil het zo graag vertellen! @Soof2018 Gefeliciteerd & welkom! @Nahlatje Mooie testen! Die van mij zijn vergelijkbaar dus ik hoop op 18dpo ook zo lekker knal! Zou eigenlijk niet keer testen maar misschien dat ik er nog eentje aan waag dan tegen die tijd haha. Mijn borsten doen nu wel echt met de dag meer zeer. Hallelujah zeg....haha
Jippie vandaag 6 weken!! @Alle nieuwe dames, welkom! @Lovebabys Ik herken het niet.. heb je er ook last van? Anders misschien heel even aankijken? Ik dronk al weinig alcohol en ook al niet meer in de laatste fase van mijn cyclus. De meesten weten ook dat we graag kinderen willen. Dus ik kan gewoon zeggen dat ik weer in die laatste twee weken zit
Hoi allemaal, ruim 4 jaar geleden dat ik op deze site was dus ik ben weer even aan het zoeken. Ben zwanger van m'n 3e kindje, heb 2 zoons van 5 en bijna 8. Leuk om weer mee te praten! Afgelopen dinsdag voor het eerst positief getest maar eigenlijk geloven we het pas na de 3e positieve test van gisterochtend, ben uitgerekend op 26 september. Wil iemand me aan het lijstje toevoegen?
UITGEREKEND OP: 16 september (5) Polkadot1987 - 30 jaar - 2e kindje Hope01 - 28 jaar - 1e kindje Dide - 28 jaar - 2e kindje Melissiie - 27 jaar - 2e kindje Noukies24 - ? jaar - ? kindje 17 september (1) Elianora - 30 jaar - 1e kindje 18 september (2) Nanoe2 - 25 jaar - 2e kindje SkyA - 22 jaar - 1e kindje 19 september (2) Boelie88 - 29 jaar - 2e kindje Yent - 29 jaar - 2e kindje 20 september (1) Lisjeee - 27 jaar - 1e kindje 21 september (1) MommyLovesU - 28 jaar - 3e kindje 22 september (3) Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje Estherbdb - 26 jaar - 2e kindje Anna009 - ? jaar - 3e kindje 23 september (1) Soof2018 - 28 jaar - 2e kindje 24 september (2) Premiemama - 26 jaar - 3e kindje Elraange - 35 jaar - 4e kindje ( waarvan 1 engeltje) 25 september (0) 26 september (5) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje Relax - ? jaar - 3e kindje 27 september (1) Meliflua - 25 jaar - 1e kindje 28 september (2) Desse - 30 jaar - 1e kindje Moonchild - 33 jaar - 3e kindje 29 september (2) kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje 30 september (1) wolky84 - 33 jaar - 1e kindje --------------------------------------- jongen(0) | meisje(0) | verrassing(0) --------------------------------------- Vlindertjes Sweetdreams - 4.3 wk Isabelletje14 - 5.4 wk Afspraken: 26 januari Yent - 1e echo 29 januari Lisjeee - 1e echo 1 februari Polkadot1986 -1e echo Hope01 - 1e echo 2 februari Premiemama - 1e echo 5 februari Nanoe2 - 1e echo SkyA - 1e echo 6 februari Boelie88 - 1e echo + intake Elraange 1e echo gyn 7 februari Dide - 1e echo Mamaaa30 - intake + 1e echo 8 februari MommyLovesU - 1e echo Elianora - 1e echo Desse - 1e echo + intake Marinda83 - 1e echo gyn. 9 februari Nanoe2 - intake 12 februari Nahlatje - 1e echo (gyn) 14 februari Eerstewondertje - intake + 1e echo 15 februari Marinda83 - intake gyn. 16 februari Estherbdb - intake en 1e echo 27 februari MommyLovesU - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Welkom nieuwe dames, gefeliciteerd !! @Hope01 jaa ik ook 6 weken vandaag mijn ticker loopt wel een dag voor zie ik. Hier echt uitgeput moe ! Gister stonden de tranen me in de ogen zo moe was ik.. zelfs een beetje draaierig er van. Om vervolgens savonds niet in slaap te kunnen komen ?!! Heel bizarre droom gehad en om 2 uur weer klaarwakker Morgen is dochter weer wennen op de basisschool en ik ben lekker vrij dus dat word een hele luie dag denk ik