Oh die bizarre dromen beginnen hier ook weer te komen. Om gek van te worden en dan echt verward wakker worden. Had dat bij mn zoontje ook heel erg. Van wakker liggen heb ik gelukkig geen last. Kwaaltjes beginnen nu langszaam te komen, weet dat dat bij mn zoontje ook ongeveer nu begon (wist toen alleen nog niet dat ik zwanger was)
ik lig ook niet wakker of rare dromen. Ik ben comateus zodra ik mijn kussen raak en dan kan ik wel 24uur slapen haha. Misselijkheid viel vandaag wel mee gelukkig.. nieuwe dames welkom en gefeliciteerd. ik zag weer een prachtige test(en) voorbij komen. Super Hier morgen 5weekjes. ik kan niet wachten tot de echo kan tijd wel vooruit kijken haha
oh en ik ben de oudste zag ik van dit groepje tot nu toe... hihi Ik heb altijd groot gezin gewild met 4 a 5 kids. I love kids en chaos/gezelligheid( uiteraard plak ik ze ook wel eens achter het behang hoor haha) maar mogelijkheid om hierna (als het allemaal goed mag gaan) nog een keer zwanger te raken sluit ik niet uit. Ik voel me niet te oud iig. In mijn omgeving zie je vaak hele jonge moeders rond 20-24 of vanaf 35-43 jaar beginnen. wat hadden jullie altijd of nu in je gedachten hoe groot gezin je graag zou willen? en hoe voelen jullie je nu? De eerste echo's komen er alweer aan spannend hoor
Jeeejjjj was zo zenuwachtig dat ie nog op 1-2 zou staan. Super opgelucht. Wou wachten tot morgen ochtend maar kon het niet meer.
Levendige dromen heb ik ook, maar ik ben sinds bijna 12 weken thuis vanwege een burn-out dus ik kan moeilijk zeggen of het vanwege de zwangerschap of vanwege mn burn-out is. Wel ben ik erg misselijk en mn smaak verandert. Zo lust ik opeens niet graag meer thee (ben een echte theeleut) en gisteravond smaakte chips me ook helemaal niet. Gek hé! @Elraange: ik ben jaren alleenstaande moeder geweest en ik vond mijn gezin compleet met 2 gezonde kinderen. Maar nu ik samenwoon met mn nieuwe partner begon het toch weer te kriebelen. We zijn erg blij dat het al in de derde ronde raak is, echt fantastisch! Maar ook best dubbel, want ik heb de afgelopen jaren kunnen merken hoe het is als je kinderen wat groter en zelfstandiger worden en dat vind ik toch ook wel erg fijn. Nog één keer terug de luiers in is prima, maar ik weet wel echt zeker dat dit de laatste zwangerschap zal zijn voor mij. Voor mijn man is het een heel langgekoesterde droom die uitkomt, met zijn ex-vrouw heeft hij helaas geen kinderen kunnen krijgen.
Dit is onze derde (levende) kindje. Wij hebben ook al een overleden zoontje (overleden op 4 maanden), gevolgen van vroeggeboorte. Wij wouden altijd een groot gezin, Maar zijn ook realistisch, elke zwangerschap houdt voor ons een risico in. Als de komende zwangerschap goed gaat, gaan we zeker nog voor een vierde. Gaat het mis, weten we niet of we dat nog aan durven..
Bedankt voor het toevoegen aan het lijstje! Ik ga morgen maar eens de verloskundige bellen... had deze week nodig om te wennen geloof ik haha. Ga morgeb nog even een cb test doen
Bedankt voor het toevoegen aan het lijstje! Ik ga morgen maar eens de verloskundige bellen... had deze week nodig om te wennen geloof ik haha. Ga morgeb nog even een cb test doen
Onze laatste test gedaan. Wat zijn wij blij, gelukkig, maar bovenal onwijs dankbaar dit nog eens mee te mogen maken.
@Elraange Ik vind je helemaal niet oud hoor! Zeker niet als je kijkt hoeveel mooie kindjes je al op de wereld hebt gezet! Super leuk zo’n groot gezin! Zelf ben ik een (relatief) late met mijn 33 jaar en eerste zwangerschap. Ik was er gewoon eerder niet klaar voor; vond babies maar eng en breekbaar. En nu kan ik ze wel opvreten haha. Heb jarenlang opmerkingen gehoord over “wanneer wij aan de kids gingen”. Snapte ik ook wel maar was soms ook lastig omdat ik lang twijfelde. En toen ik wilde, wilde mijn man nog niet. En toen wilde hij en ik weer niet haha. Maar uiteindelijk viel voor ons alles op zijn plek en ben ik enorm dankbaar dat het in een keer raak mocht zijn. Wij voelen ons gezegend! Heel groot zal ons gezin dan ook nooit worden maar dat is prima; laten we eerst maar eens kijken hoe het met 1 kleintje gaat
@Premiemama wat heftig om je kindje te moeten verliezen! Waarom houd iedere zwangerschap een risico in bij jullie? Hier douchen en naar bed, val om! Die gebroken nachten icm hormonen beginnen een beetje hun tol te eisen.
Hier morgen de vk bellen.. had toch even een weekje nodig om het echt te beseffen. Vandaag nog een test gedaan me niet super geconcentreerde urine.. wel duidelijk positief maar nog geen knaller. Misschien woensdag nog een keer testen.
UITGEREKEND OP: 16 september (5) Polkadot1987 - 30 jaar - 2e kindje Hope01 - 28 jaar - 1e kindje Dide - 28 jaar - 2e kindje Melissiie - 27 jaar - 2e kindje Noukies24 - ? jaar - ? kindje 17 september (1) Elianora - 30 jaar - 1e kindje 18 september (2) Nanoe2 - 25 jaar - 2e kindje SkyA - 22 jaar - 1e kindje 19 september (2) Boelie88 - 29 jaar - 2e kindje Yent - 29 jaar - 2e kindje 20 september (1) Lisjeee - 27 jaar - 1e kindje 21 september (1) MommyLovesU - 28 jaar - 3e kindje 22 september (3) Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje Estherbdb - 26 jaar - 2e kindje Anna009 - ? jaar - 3e kindje 23 september (1) Soof2018 - 28 jaar - 2e kindje 24 september (2) Premiemama - 26 jaar - 3e kindje Elraange - 35 jaar - 4e kindje ( waarvan 1 engeltje) 25 september (0) 26 september (5) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje Relax - 32 jaar - 3e kindje 27 september (1) Meliflua - 25 jaar - 1e kindje 28 september (2) Desse - 30 jaar - 1e kindje Moonchild - 33 jaar - 3e kindje 29 september (2) kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje 30 september (1) wolky84 - 33 jaar - 1e kindje TOTAAL: 29 --------------------------------------- jongen(0) | meisje(0) | verrassing(0) --------------------------------------- Vlindertjes Sweetdreams - 4.3 wk Isabelletje14 - 5.4 wk Afspraken: 26 januari Yent - 1e echo 29 januari Lisjeee - 1e echo 1 februari Polkadot1986 -1e echo Hope01 - 1e echo 2 februari Premiemama - 1e echo 5 februari Nanoe2 - 1e echo SkyA - 1e echo 6 februari Boelie88 - 1e echo + intake Elraange 1e echo gyn 7 februari Dide - 1e echo Mamaaa30 - intake + 1e echo 8 februari MommyLovesU - 1e echo Elianora - 1e echo Desse - 1e echo + intake Marinda83 - 1e echo gyn. 9 februari Nanoe2 - intake 12 februari Nahlatje - 1e echo (gyn) 14 februari Eerstewondertje - intake + 1e echo 15 februari Marinda83 - intake gyn. 16 februari Estherbdb - intake en 1e echo 27 februari MommyLovesU - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb ook de vk nog niet gebeld, durfde niet goed zolang ik geen echte knaltest in handen had. Misschien morgen wel, of anders over n paar dagen.
UITGEREKEND OP: 16 september (5) Polkadot1987 - 30 jaar - 2e kindje Hope01 - 28 jaar - 1e kindje Dide - 28 jaar - 2e kindje Melissiie - 27 jaar - 2e kindje Noukies24 - ? jaar - ? kindje 17 september (1) Elianora - 30 jaar - 1e kindje 18 september (2) Nanoe2 - 25 jaar - 2e kindje SkyA - 22 jaar - 1e kindje 19 september (2) Boelie88 - 29 jaar - 2e kindje Yent - 29 jaar - 2e kindje 20 september (1) Lisjeee - 27 jaar - 1e kindje 21 september (1) MommyLovesU - 28 jaar - 3e kindje 22 september (3) Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje Estherbdb - 26 jaar - 2e kindje Anna009 - ? jaar - 3e kindje 23 september (1) Soof2018 - 28 jaar - 2e kindje 24 september (2) Premiemama - 26 jaar - 3e kindje Elraange - 35 jaar - 4e kindje ( waarvan 1 engeltje) 25 september (0) 26 september (5) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje Relax - 32 jaar - 3e kindje 27 september (1) Meliflua - 25 jaar - 1e kindje 28 september (2) Desse - 30 jaar - 1e kindje Moonchild - 33 jaar - 3e kindje 29 september (2) kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje 30 september (1) wolky84 - 33 jaar - 1e kindje TOTAAL: 29 --------------------------------------- jongen(0) | meisje(0) | verrassing(0) --------------------------------------- Vlindertjes Sweetdreams - 4.3 wk Isabelletje14 - 5.4 wk Afspraken: 26 januari Yent - 1e echo 29 januari Lisjeee - 1e echo 1 februari Polkadot1986 -1e echo Hope01 - 1e echo 2 februari Premiemama - 1e echo 5 februari Nanoe2 - 1e echo SkyA - 1e echo 6 februari Boelie88 - 1e echo + intake Elraange 1e echo gyn Lovebabys- 1e echo gyn 7 februari Dide - 1e echo Mamaaa30 - intake + 1e echo 8 februari MommyLovesU - 1e echo Elianora - 1e echo Desse - 1e echo + intake Marinda83 - 1e echo gyn. 9 februari Nanoe2 - intake 12 februari Nahlatje - 1e echo (gyn) 14 februari Eerstewondertje - intake + 1e echo 15 februari Marinda83 - intake gyn. 16 februari Estherbdb - intake en 1e echo 27 februari MommyLovesU - intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Ik heb trouwens geen symptomen. Dat is ook de reden waarom ik me een vermogen test. Te eten lopen op. Zowel 2v5 als action testen knallen. En cb is ook opgelopen naar 2-3
Ik heb trouwens geen symptomen. Dat is ook de reden waarom ik me een vermogen test. Testen lopen op. Zowel 2v5 als action testen knallen. En cb is ook opgelopen naar 2-3