@Soof2018 wat vervelend! Kun je de ha niet bellen voor medicatie? En iedere keer proberen kleine beetjes te drinken. @Eerstewondertje hier ben ik na een werkdag ook veel misselijker dan wanneer ik niet gewerkt heb.
Bij mij deze week ook wel al wat misselijk, maar valt precies wel mee als ik dat van jullie lees! Ben wel al minder moe dan in het begin. Maar mijn app zegt dat deze week het hcg het hoogtst is, dus er is verbetering op komst meiden!
Hier ook alles behalve fit, vandaar ook weinig op de site... nergens behoefte aan en mijn kleine peutertje kost me genoeg Energie hier hele dagen misselijk vooral vanaf uur 16:00 en dan de hele avond... even doorzetten met z’n allen!!! Lees dat hier ook veel mensen last van hebben. Succes meiden!! En super die mooie echo’s ik mag 7 maart weer spieken dan bijna 13 weken❤️
Ohja, hebben jullie ook al zo'n last van veranderende smaak? Cravings had ik wel, maar echt aversie voor bepaald eten nog niet... Voor de derde dag dat ik m'n koffie vies vind, ga m echt niet opdrinken. Eergister at ik brocolli, vond ik ook helemaal niks meer. En werd misselijk van de geur van Tijm in de lasagne. Als ik nu denk aan eten, weet ik echt niet wat ik wil. Las dat een aantal dit al langer hebben, hier is het iets nieuws. Hebben jullie ook rare aversies?
Jeeejj hier ook een goede echo. 8w4d dus komt zo'n beetje overeen. Kloppend hartje gezien en zelfs een paar beweginkjes. Verliefd!
@Desse Ik heb nog niet echt rare eetgewoontes voor de moment! Ik heb ook vaak honger, maar weet dan niet in wat ik zin heb! Ik eet wel al wat meer dan anders, vooral tussendoor.
Hier ook niet echt rare dingen. Behalve dat ik in het weekend geen brood kon eten. Dus daar nu wat van af zie aangezien ik daarvan echt moest kokhalzen. Verder doen bananen me erg goed.
Ik lust momenteel bijna niets. Patat, wit brood met eiersalade of vruchtenhagel. Dat gaat er wel in. Verschilt ook per dag wat ik lust en dus eet. Geef er momenteel maar aan toe, weet dat het over een paar weken weer beter is. Overigens vind ik sommige soorten fruit wel heerlijk, kiwi’s, granny smith appels uit de koelkast, mango, mjammie!
Hier vooral warm eten wat me echt tegenstaat. Als ik zelf moet koken al helemaal! Maar zelfs als ik niet zelf kook vind ik het echt niet lekker. Brood en crackers gaan prima, dus eet ik dat maar wat meer.
Vandaag nog eens mogen gaan kijken naar ons frummeltje. Het was alweer 2,5 cm groot, de vorige keer nog niet 1 cm. Ook had het al stompjes waar de handjes en voetjes zich aan het vormen zijn, Waar het al mee bewoog! Zo speciaal. Hier ben ik enorm emotioneel. Mijn dochter is gisteren gestart op school. Ze is geboren op 26 weken, en woog 700 gram. Haar tweelingbroer is overleden. Ik denk veel aan het feit dat we maar 1 kindje kunnen afzetten op school, en geen twee. Die hormonen helpen er natuurlijk ook niet bij Ze huilt tranen let tuiten bij het afzetten, Maar komt gelukkig wel al 2 dagen heel vrolijk thuis. Ik hoop dat het snel beter gaat. Hoe gaat het jullie?
@Premiemama oh wat schattig! Al beweging! Wat heftig zeg van haar broertje! Kan me voorstellen dat dat op dit soort momenten extra emotioneel is! Gelukkig komt dochter in ieder geval vrolijk naar huis, al is het afzetten zo natuurlijk niet leuk. Emotioneel herken ik wel erg hier hoor. Nu maken hormonen mij altijd emotioneler, maar dit is wel een toppunt. Bij iets zieligs op tv kan ik meehuilen. Als vriend eens iets een beetje ondoordacht formuleert kan ik direct in huilen uitbarsten.. niet zo fijn.. Verder hier vandaag niet zo'n leuk nieuws gehad op m'n werk. Ik moet naar een andere afdeling. Had vorige week al aangegeven dat ik niet wilde, maar geen keus. Op zich is het werk inhoudelijk leuker, dus ik probeer het maar als een kans te zien. Maar zat nu eigenlijk even niet te wachten op allerlei veranderingen. En daarbij schijnt het een nogal ongezellig team te zijn. Ik wacht het maar af en probeer er open in te gaan. Ook maar gelijk verteld aan de baas dat ik zwanger ben. Wel aangegeven om het voor de rest nog even stil te houden. Die wil ik het pas na de termijnecho vertellen.
Pff ziek naar huis gegaan vandaag. Zwaar verkouden en koorts en weer (zou 4e keer korte tijd zijn) beginnende keelontsteking... En al dat gehoest doet nu zo zeer in onderbuik
Oh wat vervelend zeg! Beterschap! Vandaag op kraamvisite geweest. Wat is dat weer klein!! Maar wel zo schattig!
Schoonzus staat ook op knappen dus hoop dat ik ook snel beter ben. Ben heel erg benieuwd hoe mijn zoontje op baby's reageert
Net moeders voor moeders geweest. Nog steeds heel moe en misselijk. Hoop dat die misselijkh3id snel minder word...
Ik kon zelf kiezen wanneer ze kwamen voor of na 1e echo. Nou dan maar erna. En dit was voor haar de eerste mogelijkheid. Dus vandaar wat later.
Zijn er hier al die een buikje beginnen te krijgen? Hier nog niet echt, wel een klein beetje. Maar lijkt gewoon of ik wat te veel heb gegeten en wat vet heb haha!
Ik krijg wel buik maar van het eten denk ik. Ik was bezig met afvallen voordat ik er achter kwam dat ik zwanger was. En zie dat nu als excuus om te snoepen ...oeps. En bij mij zitten de kilo's er sowieso al bij als ik naar eten kijk