Hier weer terug van de VK. Met de baby was alles goed, hartje goed etc. Alleen groeit ie wat hard, dus moet een OGTT doen.. Ze denken dat er niets uitkomt, maar is meer voor de zekerheid. Dus die maar meteen gepland voor a.s. maandag. Verder was mijn bloeddruk prima en mijn gewicht zit nog een halve kg onder mijn start gewicht.
@SkyA hier zegt de vk dat je de kindjes vanaf 28 weken echt regelmatig moet voelen. Voor die tijd kan het zijn dat ze net anders liggen, waardoor je ze weinig voelt. Als ze bijv net met de voetjes naar je rug toe ligt, voel je vaak ook weinig. @Eerstewondertje fijn dat alles goed was. Hopelijk een normale uitslag en geen zs diabetes! Hier veel harde buiken. Was vorige week al zo, dacht dat dit door drukte op mn werk kwam en stress. Nu vakantie en heb het helaas nog steeds... Hoop dat het nog wat af gaat zakken deze vakantie!
Vanaf 24 weken moet je elke dag wat voelen. Als ik drukker ben voel ik het getrappel ook minder. Verloskundig e zegt dan even een moment te zoeken waar je de baby normaal wel voelt.
@SkyA geen idee of het door de warmte kan. Gisteren weer wat meer gevoeld? Hier voel ik nu ook echt elke dag wel wat, maar ook vaak genoeg langer tijd niks. Inderdaad ook als ik bezig ben, maar soms ook als ik gewoon rustig zit. Maar goed, de placenta ligt voor dus zou goed kunnen, of er word gewoon geslapen ofzo haha. Gisteren, ondanks die placenta aan de voorkant, heel even dat mijn buik bewoog haha! Leuk zeg! Het is dat ik niet kan voorspellen waar er geschopt gaat worden en dan het steeds zo snel verplaatst, denk dat anders vriend het zeker kon voelen! @Eerstewondertje gelukkig alles goed. Duim voor een goede uitslag. Hier moet ik OGTT ivm BMI. Weet nog niet wanneer.. laat je weten of het echt zo vies smaakt als ze zeggen?
Laat maandag wel even weten hoe het was. Hier is het vanwege de grootte van de baby. Vreemde vind ik wel dat ik nog altijd onder start gewicht ben. Dus waar die grote baby dan vandaan komt. Of hij eet mij nu al op.
Met zoetigheid heb ik op het moment geen probleem dus dan zou de smaak in ieder geval mee moeten vallen! Haha
Wie verzint dat dan ook Morgen weer naar huis na een midweekje vakantie. Blij als ik weer in mn eigen bed mag slapen! Gisteren uurtje wezen bowlen, bekken vond dat iets minder grappig en bed werkt niet echt mee zegmaar. Loop nu echt als een hoogbejaarde vrouw Bed is ook echt niet gemaakt op onze lengte hoor... voeten steken uit en pas gewoon niet onder het dekbed. En zijn gewoon in center parcs Nederland
Had ze nog 2 dagen minder gevoeld, maar gisterennacht heeft ze de hele nacht liggen schoppen. En ook in de voormiddag was ze de hele tijd aan het draaien en het keren. Vandaag heb ik ze ook al enkele keren gevoeld.. weet ook niet hoe het kwam dat ik ze minder voelde... Straks naar de gyn! Altijd weer leuk om ons meisje eventjes te zien!
En we groeien maar door haha. Ik merk dat ik toch steeds minder op zp kom , Ben meer een Facebook mens. Probeer bij te houden maar mis echt te veel. Spreekt....
@SkyA fijn dat alles weer goed is Wij hebben nu serieus besloten om op huizenjacht te gaan. Echt heel goed moment natuurlijk Willen naar een dorp en de meeste huizen daar zijn niet voor ons, dus kan ook zomaar paar jaar kunnen duren. Komende week wel een bezichtiging van een huis die ons beide erg aanspreekt, dus je weet nooit. Afgelopen week even weg geweest en heel veel gezwommen en verder neits gedaan Was zo nodig! Zoontje vind water geweldig en kan zich daar uren vermaken. Meneertje is 10 maanden en gaat het hele peuterbad door zelf en je hoort hem serieus 2 uur niet meer Konden papa en mama mooi kletsen over onze toekomstplannen
@SkyA super dat alles goed is! @Nanoe2 spannend!!! Hopelijk is het jullie droomhuisje en anders rustig verder kijken
@Nanoe2 wat leuk verhuizen ! En op een dorp wonen is heerlijk! @SkyA fijn dat alles goed is! Ik ben al in het ziekenhuis voor de OGTT. Om 8.30 geprikt en drankje gehad (heel zoet maar was prima te doen) en nu wachten tot 10.30. Dan weer prikken en dan komt de uitslag bij de verloskundige de 26e. Mocht ik toch verhoogde waarden hebben dan word ik eerder gebeld door de verloskundige.
@Eerstewondertje gelukkig viel de smaak mee! Wel stom dat de uitslag dan zo lang duurt. Ik duim dat je niet word gebeld en gewoon alles goed is!!
Ik moet over 2 weken ook gaan voor die test. Maar ik zie echt op tegen dat drankje drinken... zeker op een nuchtere maag... Zaterdag gaan we onze geboortelijst leggen. Weet niet of dat in Nederland ook een gewoonte is?