Een geboortelijst is eigenlijk in een winkel een lijst met allemaal spulletjes die je graag wil hebben voor je baby. Wanneer het baby'tje dan geboren is, kopen de mensen er spullen van. En zo krijg je wat je echt nog nodig hebt en wat je zelf mooi vindt!
Ohh dat klinkt wel heel handig! Ook echt dat weggestreept word wat al gekocht is en je dingen niet dubbel krijgt? Zouden ze hier moeten invoeren!
Ja de mensen die iets willen kopen kunnen de lijst online raadplegen en ook naar de winkel gaan. Wanneer iemand iets gekocht heeft, gaat dit van de lijst en kan dus niemand anders dat meer kopen! Dus in het weekend mag ik de kar helemaal vullen en leggen ze dat opzij en je moet niks betalen haha!
Ohja, je krijgt ook nog eens een kortingsbon van 10% dat verkocht is van je lijst. Dus kun je zelf nog spulletjes kopen ook!
Klinkt goed die geboortelijst! @Eerstewondertje gelukkig viel dat drankje mee. Leuke dag morgen! Naar de hypotheekverstrekker, meer duidelijkheid dus, huis bezichtigen, mn elektrische fiets komt en de geboortefotograaf komt langs
Ik maak hier een lijstje op lijstje.nl, ideaal. Zo doen we dat met de verjaardag van ons zoontje ook. Hier in de buurt doet ook een enkele winkel dat met bak vullen en dan later een kortingsbon geven.
Ik doe het nu via https://jegeboortelijst.be/ en dreambaby. Wil liever verschillende shops heb ik bij mn dochter gemerkt...
Hebben gewoon een huis gekocht Wat kan dat snel gaan zeg! Moeten nu enorm veel regelen. En zal komende tijd wel even hectisch worden. Hopelijk trekt mijn lijf het een beetje. Vandaag veel bellen en vanaf morgen hard aan de slag om alles netjes en opgeruimd te krijgen, zodat eigen huis in de verkoop kan!
@Nanoe2 proficiat met jullie nieuwe huisje! Zou je dan pas verhuizen nadat de baby er is? Of ervoor nog?
@Nanoe2 wat super leuk! Gefeliciteerd! Dat is echt razend snel! Ik ook benieuwd wanneer jullie verhuizen haha
Gaan dan in november verhuizen. Huidige bewoners hebben geen haast, dus dat is wel heel fijn! Haha en dat je achter huis kun je wel weg laten Is 164 vierkante meter woonoppervlak, onwijs fijn!
Gefeliciteerd @Nanoe2 ! Idd supersnel gegaan! Toch verliefd geworden op dat huis wat je ging bezichtigen dus als ik het goed lees! Wat leuk al die geboortelijstjes, dat hebben we hier in NL niet idd, grappig zeg! Hier alles oke, weinig bijzonderheden te melden. Heb af en toe een bobbelbuik met kleine uk die ligt te trappelen en bewegen☺️
Pff hebben jullie nog tips voor vocht in de voeten? Geen enkels meer inmiddels Heb sinds gisteren bij lopen enorme druk van onderen (zegmaar ) Hebben jullie dat ook?
Ik heb steunkousen (wel voor spataders), maar helpt ook enorm goed tegen het vocht! Is geen zicht, maar wel aangenaam om te dragen vind ik.. liever dat dan vreselijk dikke enkels die pijnlijk kunnen worden ☺️
Heb ik geen last van voorlopig... ik merk wel dat ik al veel sneller moe wordt! Gisteren de geboortelijst gaan leggen, was echt leuk! 2 volle karren en niet hoeven te betalen. Alles nu opzij gelegd en als de baby geboren is kunnen mensen spulletjes kopen! Kan niet wachten tot ze er is Over 4 weekjes eerst nog op vakantie
Geen tips helaas. Heb zelf nergens last van. Merk zelf ook inderdaad dat ik wat sneller moe ben. Maargoed ook regelweekje achter de rug en komende week wordt zeker niet beter! Verder alleen last van mn banden, die doen zeer.