bij deze al het nieuwe deel , deel 4 , de 4 van klavertje 4 , dus hopelijk veel geluk voor iedereen !! succes met de laatste loodjes dames !! even een klein gedichtje gemaakt
Lezen jullie nog wel even mijn laatste berichtjes dan in deel 3. Dat alle kindjes maar gezond geboren mogen worden in dit deel.
boefjesmama dank je wel voor het streng toespreken van peekbaby hihi en ik denk inderdaad ook dat er een verschil is tussen echt breken of een scheur in de vliezen
zo dus we gaan hier verder gezellig! super leuk dat gedichtje! en idd allemaal succes met de laatste loodjes wordt toch wel een beetje spannend nu he
Ja, het begint er nu op te lijken. Ik keek net in de inbouwkast in de babykamer en ik wilde manleif meteen streng toespreken (staat nog verf enzo in). Maar ikmruim het binnenkort wel lekker zelf op
Jah deel 4. Jullie kletsen echt veel! ik neem weer een abbo! (leuk gedichtje trouwens. @Peek. Fijn dat alles goed is en dat ie omgedraaid is @de rest volgende keer weer t is niet bij te houden:S groetjes
Oh haha ik was nog druk in deel 3 aan het typen Maar we gaan hier dus verder. Zo'n abbo he? is dat nou handig? want dan krijg je toch iedere keer een mailtje in de box als er een reactie is.. en met al die kletsers hier..
Zo, vanmorgen weer wat opgeschoten in de babykamer, is een fijn gevoel voor t weekjes weg foto's staan bij babyuitzet; show je babykast vanaf vandaag nog 30 dagen 0_0 oeieoei spannend Lekker he kasten inruimen Lionne
Leuke kast Mirri! Heb even gespiekt, geniet van jullie weekje weg! ik moet nog even wat hangers die over zijn opruimen en een plekje voor het badspeelgoed zoeken. Ligt nu nog op de bodem van de kast. @Bijntje. ja abbo is handig want je mail stroomt niet over je ziet gewoon een getal staan bij hoeveel berichten. Ik vind het handig.
Thnx Lin, we gaan maandag pas weg maar ik leef er al naar toe, ben thuis toch onrustig zie steeds t waslijstje wat ik bnog wil doen om me heen; tuin opknappen ramen lappen gordijnen wassen keukenkasten uitmesten kledingkasten dito gangkast ook........... 0_o Dusse een weekje rust tussendoor is ook fijn ;D
@Mirri. Ik had ook zn lijstje maar die van mij is steeds korter geworden. Alles wat erop staat bij jou is hier al gedaan alleen de tuin moet nog. Maar ik heb ook nog wel wat dingen hoor: Wat ik nog wel klaar wil hebben: -tuintafel en bankjes in de beits zetten -Naar de kapper -Adreslijst -flesjes uitkoken (moet dat wel met bv?) -Wat spullen op marktplaats zetten Dat wil ik echt nog doen Ja en dan heb ik nog vd klusjes al foto's inplakken en dat soort dingen maar dat is meer bezigheidstherapie. Snap dat je nog niet zo de rust hebt thuis. Heb ik ook niet. Hoop dat nu het hier schoon is en de noodzakelijke dingen wel gedaan zijn ik dat wat meer krijg. Waar gaan jullie heen?
@CN. ik kwam dit tegen en ik moest aan jou denken Bankje met opbergruimte Princess -mamaswinkel Tafellamp Disney - mamaswinkel Wandklok Princess - mamaswinkel Nou je moet zelf maar even kijken maar ze hebben echt veel!
-Wat spullen op marktplaats zetten -Adreslijst o,ja, wil ik ook nog Lin....... en kaartjes maken door t gekwakkel zijn veel dingen uitgesteld... Maar nu met dat noodweer, fijn dat de ramen nog niet zijn gedaan anders moeten ze voor de bevalling weer , gelukkig helpt Mirriman daarmee We gaan 4 dgn Brabant in n huisje met tropisch zwembad ff nixen, hoop dat ik dan lekker doorslaap s'nachts.
flesjes uitkoken: ja dat moet zeker. of naja uitkoken... 1e keer (nieuwe flesjes dus) kook ik het drink speentje uit en flesje gaat gewoon vaatwasser in. Kapper: o jeetje ik moet ook nog maar kan de tijd er gewoon niet voor vinden. ik wil D dan niet mee hebben, vink zo lastig met een kind daar in de stoel zitten. Maar op zaterdag wil ik niet gaan (mij te druk) en rest van de week heeft hubby niet vrij. Hmzz maybe binnekort maar bij mn pa dumpen
Oude topic is no gniet vol toch. Kunnen we vol kletsen tot 5000 berichten en word dan vanzelf gesloten. Of gaan we nu hier al verder??