16-31 augustus 2012 uigerekent

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door elly010, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Habeebah: ook wel weer leuk, krijg je gewoon een extra echo ;)

Luvv: heftig zeg! Maar als ik het goed begrijp is je eileider wel intact gebleven? Lijkt me lastig te herkennen hoor, eigenlijk best eng...
    Negatieve ovu-testen zeggen niets toch, ligt er een beetje aan of ze een kruisreactie aan kunnen gaan met het hcg. Geen symptomen zegt volgens mij ook niets, eerste keer nergens last van, nu toch af en toe misselijk. 3+=5weken inderdaad.
    Goede gevoel: ik hoop dat het goed zit, zeker gezien je niet bloed!

Elisatje: ongesteldheid= groeiende baarmoeder. heb er nu ook veel meer last van dan bij dochter.
    Wat een wonder he, zwanger zijn ;) Geniet er maar van, zolang je je lekker voelt.

Bridgett: een stipje is in ieder geval iets ;) wel jammer dat je dan nu zo lang moet wachten... Waarom had je nu al echo? Bang dat je al verder was?

Justy: je moet ook niet meer testen, foei. Zwanger is zwanger.

Viktoriya: hier ook wat misselijk, vooral 's middags. verder niet echt ergens last van. Was het een bewuste keuze om er 5 jaar tussen te laten?
    Ons meisje wordt volgende week 1 jaar.

Queen: haha, dat wordt geduld opbouwen he. ik moet ook wachten op echo tot de 26e januari...

Vanmiddag op mijn werk moest ik ineens bijna overgeven. Snel wat water gehaald en gedronken, dat hielp. Echt gek, haha, had de vorige zwangerschap nergens last van, maar vind het nu ook wel een fijn teken ;)

2. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    milkhd: nee het was niet de bewuste keuze de jongen waar ik nu mee ga is ook niet de vader van mijn zoontje maar aan de andere kant wel blij dat het zo gelopen is want d zit nu ook op school en dan kan ik straks met zwangerschapverlof alle aandacht aan de beebie geven
    ja ik heb ook al een cup grotere borsten en die zijn gespannen en misselijk ook zo met vlagen en vooral s morgens en dan s avonds hihi mag van mij wel wegblijven

3. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    jaa extra echo's zijn nooit mis toch

wat grappig..die van mij is 11 december een jaar geworden en nu zijn we ook weer rond de dezelfde tijd uitgerekend :)

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hey dames ik mag me ook hier gaan melden !
    Na een curretage van mijn 2 ling 17 november mag ik weer stiekum lopen doen want ben weer zwanger... alleen dit keer stap ik er wel met meer nuchterheid in ..
    This nog zoo pril dat het alle kanten op kan gaan

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hier 2 januari eerste echo en dan elke week 1 tot 12 weken vanaf 12 weken tot 20 weken om de 2 weken een echo en daarna? geen idee ...
    Dus veel echo's

6. Butterfly78

21 okt 2011
    78
    0
    0
    Dialyseverpleegkundige
    Hoi Viktoriya,

Wat leuk, gefeliciteerd!
    Ook ik ben ook de 26e uitgerekend... misschien leuk om ervaringen uit te wisselen?

Liefs, Butterfly 78

7. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Thea@ wat fijn dat je weer zwanger bent gefeliciteerd, ik hoop voor je dat het goed gaat, wel fijn die extra echo's...

Ben bij internist geweest hoef me niet zoveel zorgen te maken over mijn waardes... Mogelijk een iets lager iq als het slechter maar zou dat kunnen opvangen met 2 keer per week vette vis eten... Dat ga ik dan ook doen heb weer pilletje extra gekregen, kans op miskraam is minimaal verhoogd moet me niet zoveel zorgen maken... Over 3 weken weer...

8. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Corina@ valt best mee, moet iedere morgen nuchter die medicijnen innemen en half uur wachten met ontbijt dat is nu lastig als ik misselijk ben... Verder regelmatig bloedcontrole nu vaker omdat de baby ook schildklierhormoon nodig heeft dus extra controle normaal via huisarts nu via internist

9. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Zo weer veel bijgelezen hier.
    Paar dames met een mooie echo, fijn.

Thea: je lichaam is dan snel hersteld! Ik duim voor een plakbeeb voor jullie.

10. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Hebben jullie ook al uitpuilende darmen? Had vandaag echt een dikke buik, hopelijk viel het niet op.

11. no name

no name Lid

29 aug 2011
    19
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Viktoriya: wat leuk ik heb ook 20 jan termijn echo en ga 16 jan naar vk!

12. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    vind het heel prettig om ervaringen en alles uit te wisselen willen het nog niet vertellen aan de omgeving dus wel leuk dat je toch met iemand er over kan praten butterfly wat toevallig straks miss op dezelfde datum bevallen hihi gaat hier wel beter met misselijk alleen zo zin in eten zo slecht he en nu beetje zeurende pijn in de lies hoe is het met jullie?

13. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    zal zo ook effe mijn buik er op zetten vind hem al groot voor 1 maand hihi

14. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    Bekijk bijlage 209320
    wat vinden jullie er van ik vind hem best wel groot voor 4 weken ben zelf ook niet zo slank maar buik is stukkkken minder normaaaal

15. Butterfly78

21 okt 2011
    78
    0
    0
    Dialyseverpleegkundige
    Queen78: 18 januari intake en echo

[/QUOTE]
    Mijn afspraak staat er nu ook bij, 16 januari intake vk...

16. Butterfly78

21 okt 2011
    78
    0
    0
    Dialyseverpleegkundige
    Hier net zo... ook misselijk, dikke darmenbuik en buik/liespijn. Straalt soms helemaal uit naar mijn onderrug. Gister een drukke dag op m'n werk gehad, misschien daardoor meer pijn als anders. Ik wist gewoon niet meer hoe ik in m'n bed moest liggen.

Dit weekend gaan we het al vertellen aan onze familie...
    Mocht 't misgaan, dan wil ik ook dat ze 't weten en ik steun aan ze kan hebben. Op 't forum ook gelezen dat 't na 10 weken nog mis kan gaan. Dus ja, welke garantie geeft wachten? En het is al niet m'n sterkste kant om zoiets groots stil te houden.

Morgen vertellen we het mijn schoonouders tijdens ons kerstdiner. 2e kerstdag moet ik werken ik ben verpleegkundige dus dan maar kerst op kerstavond.
    En 1e kerstdag vertellen we het mijn ouders...
    Ben zo nieuwsgierig of m'n plannetje lukt voordat ze erachter komen als ik niks drink of iets niet wil eten.

Mijn ouders zijn afgelopen week voor 't eerst opa en oma geworden van een tweeling van mijn broertje...
    Zij krijgen dus wat oma & oma cadeautjes o.a. een boekje over opa en oma zijn etc. En als laatste krijgen ze een truitje met "Born in 2012"... Ben benieuwd hoelang 't duurt voordat 't kwartje valt.
    Hopelijk zien ze 't niet eerder aan me als ik moet lachen om de cadeautjes.

M'n schoonouders krijgen een truitje: I love oma en sokjes...

Verder doe ik er een kaartje bij met tekst en uitleg over ons hele kleine kerstcadeau en wanneer 't wordt verwacht.

Mijn broertje en schoonzus hebben we 't verteld tijdens ons kraambezoek vorige week... ik kon 't niet voor me houden, want bij het zien van hun kleintjes begon ik al te huilen. En toen vroeg m'n broertje ook nog: "En... zie je 't zitten een kleintje?" Voor ik er erg in had, had ik 't al gezegd.

M'n zwager en schoonzus komen nog een keer onze trouwfoto's kijken en dan krijgen ook zij het grote nieuws te horen.

Jullie ook leuke plannen om het nieuws te verkondigen?

Liefs, Butterfly 78

17. spontanious1983

8 dec 2010
    42
    0
    0
    Werk op kinderdagverblijf
    Hengelo (O)
    @MamavanDaan; wat leuk dat je op dezelfde dag uitgerekend bent als ik! En dat jouw schoonzus 24 weken zwanger is. Dat is mijn schoonzus namelijk ook, haha! Wat toevallig! Ik heb ook zo'n uitpuilende buik, ik pas mn gewone broeken bijna niet, zit niet zo prettig meer. Heb ook echt last van verstopping en (nu al!) aambeien.. :$ Ik heb altijd al poedertjes met vezels omdat ik er langer last van mn darmen heb, maar kan zeggen dat ik er nu toch maar weer vaker een zakje van neem. Dit werkt erg goed en mijn opgeblazen gevoel wordt al iets minder.

Was vanmogen zo energie-loos. Kwam gewoon mn bed niet uit. Hele dag heb ik me slap gevoeld. Hopelijk is het morgen minder. Ga nu ook lekker naar mn bedje. Weltrusten iedereen!

18. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    wow butterfly wat een origineeel idee ...moeder en schoonouders wil het vertelllen met een bos bloemen en dan de eerste echo er in of iets dergelijks. ik heb gelukkig geen rugklachten alleen die vervelende lies en krijg nu ook in eens hoofdpijn maar verder wel te verdragen gelukkig vaak ook gelezen dat meiden vaak boven de wc hangen hier gelukkig geen last van
    is het jullie eerste kindje of?
    fijne zaterdag allemaal
    gr

19. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Pfff ik ben elke ochtend zooo vroeg wakker. Echt vermoeiend.. Jullie daar ook last van?? Vandaag 5 weken. Bij mijn bbz begon deze week t bloeden dus spannende week voor mij.. Komt vast goed.. :) fijne dag allemaal. Ik ga eens kijken of ik nog wat leuke kleertjes voor onze dochter kan scoren o.a. voor kerst.

20. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    #320 N80, 24 dec 2011
    Laatst bewerkt: 24 dec 2011
    Goedemorgen allemaal,

Iedereen gefeliciteerd!!!
    Ik had vanmorgen een positieve test in handen dus wil mij ook graag hier aanmelden. Zoals het er nu uit ziet ben ik de 30e uitgerekend. Leuk om hier onze ervaringen te delen.

Ps zou iemand mij op de lijst willen zetten? 1e kindje, 31 jaar, borstvoeding, ziekenhuis en wij willen het weten.

Deel Deze Pagina