16-31 augustus 2012 uigerekent

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door elly010, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Gefeliciteerd n80 welkom bij de club...

2. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt.

Hoe voelen jullie je?
    Ik heb net als bij mijn eerste zwangerschap nog geen kwaaltjes. Wel de week na mijn ovulatie hele hevige rugpijn gehad. En van de week veel liggen dromen. Voor de rest voel ik mij toppie. Mag dit nog 36 weken zo blijven :D

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    N80 welkom en gefeliciteerd!
    Lekker dat je nog geen kwaaltjes hebt. Komt misschien nog wel.

Hier 2 drukke dagen achter de rug, ben helemaal versleten. Gelukkig 2 dagen om bij te komen

4. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    N80 welkom!

Ik voel me erg moe, ben snel helemaal kapot en als ik savonds in m'n bed ga liggen ben ik direct in droomland. Krijg niks meer mee

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Gefeliciteerd n80 en welkom :)

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier sinds gisteren misselijk. s ochtends maar ook als ik niet op tijd eet en s avonds na het eten ook. Vooral in de douche van de warme damp. Had het bij Jochem ook

7. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Haha grappig, ik ook met precies 6 weken.
    Het is met vlagen. Echt een zeurmisselijkheid!

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier ook. Zit nog steeds te draaien in m'n buik. Dan maar geen gebakje :)

9. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Hopen dat het bij mij (nog even) weg blijft ;)

10. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ha nee erg hè!
    M'n eetlust wordt er door beïnvloed. Ik hoef niet veel te eten want blijf misselijk. Maar het is bij mij niet zo dat ik naar de wc moet rennen of iets. Ik geef niet over..

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik mag over 6 nachtjes voor de echo, kan niet wachten.

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    n80, gefeliciteerd. Ik zie dat we extra mogen duimen voor een plakkertje voor jou, heeft nog best even geduurd na je mk, of viel dat wel mee?

Hier gaat het goed, af en toe wat 'vol' en wat minder trek in dingen. Gelukkig nog geen dikkere buik oid, hoop het nog even geheim te houden voor de meesten ;)
    Wel gaan we het dit weekend aan onze ouders en waarschijnlijk ook broers/zussen vertellen, die wil je het toch ook vertellen als het alsnog mis gaat. Geen plannetje hoe we het gaan vertellen, morgen schoonouders, dus laat ik aan de fantasie van mijn man over ;) Had best willen wachten tot we een echo gehad hebben, maar wil het graag persoonlijk vertellen en liefst beide kanten ongeveer tegelijk, dus toch maar voor kerst gekozen.
    Bij mijn eerste zwangerschap hebben we het meteen verteld, nadat ik eerst een vaag streepje had en de volgende dag bij mijn ouders een duidelijke streep zag. Daarna meteen schoonouders gebeld, toen broers/zussen en beste vriend/vriendin. Maarja, toen zaten we in de MMM, dus men wist toch dat we bezig waren ;) Benieuwd hoe het nieuws dit keer gaat vallen!

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij gaan het deze keer niet vertellen aan onze ouders.Pas na goede echo.'s. Dit jaar is voor hen ook erg zwaar geweest doordat het bij ons drie keer mis is gegaan

De laatste keer dat we het vertelden konden ze er ook niet enthousiast op reageren, dat was voor ons weer zwaar.

Dus deze keer horen ze het als we goede echo's,'s hebben gehad of als een miskraam achter de rug is. We willen hen de zorgen besparen.

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marik nee hier ook niet tenminste nog niet. Al schilde het niet in de douche niet veel.

laurie, dat is echt aftellen dan

MilkHd is idd wel een mooie gelegenheid nu met de kerst. Hier hebben we het bij Jochem ook gelijk verteld omdat we bijna 2jaar bezig waren

15. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Oooohhh spannend laurie! Is al bijna!

Corina, nee ik ook nog niet, af en toe even kokhalzen haha
    Maar wie weet wat we nog krijgen

16. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Kan ik me goed voorstellen. Wij wachten ook.

17. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    @ milkhd: het heeft inderdaad even op zich laten wachten. Maar nu is het dan toch zo ver:D Als het deze ronde niet gelukt was waren we naar de huisarts gegaan, gelukkig dus niet nodig.

Ook wij willen het voorlopig nog stil houden. De vorige keer hebben we het bij dik 9,5 weken verteld aan ouders, broers en zussen. Helaas ging het toen een dag later mis. We proberen in ieder geval te wachten tot na de eerste echo...

18. Butterfly78

21 okt 2011
    78
    0
    0
    Dialyseverpleegkundige
    @ Victoriya: Ja het is de 1e... Bij jou de 2e toch?

19. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    jah bij mij is het de tweede en voor mijn vriend de eerste hoe vinden jullie mannen het? Die van mij krijgt ook in eens kwaaltjes en slaapt slecht en dergelijke wel grappig
    krijg oook steeds meer een humeur zo chaggie wordt er zelf niet goed van maar goed zullen vast wel hormonen zijn hihi fijne zondag iedereeen

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    nou meiden waarscheinlijk kunnen jullie mij uit het lijstje schrappen. Vanaf vrijdagavond roze verlies. Niet continu maar ik verwacht een mk binnenkort.

:'( we wachten af

Deel Deze Pagina