@Marik Dat is wel even schrikken zeg. Tis wel makkelijk zeggen natuurlijk van de vk maar voor ons is het heel anders. Elke keer als ik naar de wc gaat kijk altijd mijn papiertje na. Ik heb hier vanavond de woonkamer veranderd en alle kerstspullen weg gehaald. Je zou haast zeggen dat ik al nesteldrang heb haha. De douche ook maar helemaal gedaan gelijk.
Ja makkelijk praten.. Pff over ruim 2 weken pas een echo... Wat een onzekerheid meiden. Borsten doen gewoon nog zeer en dat zeg ik.. Heb verder geen krampen ofzo maar vind het doodeng. Bij elk dingetje wat ik voel moet ik kijken, buiten dat ik sowieso al om het half uur ga kijken nu. Het was eerst veel wit slijm, en dan nu glazig wit met beetje hele dunne rode sliert er door. Heel raar maar ik heb hier hartkloppingen pfffff Lief dat jullie er allemaal zo op reageren!
Marik, gelukkig geen krampen! Wat is twee weken wachten dan nog lang he? Moet wel zeggen dat je dan wel echt veel beter ziet hoe en wat, met 6 weken is het een wormpje met een hartje, maar met 8-9 weken zie je ook echt de arm/been-stompjes, zo schattig Cindy (toch?), hoe is het met jou? jij had toch ook bloedingen? Hier pas laat een echo (26 januari, ben dan 10,5 weken ofzo), maar ben een geduldig type. Nu maar hopen dat er dan iets moois te zien is!
Lieve meiden, ik kom even laten weten dat ik me in dit topic afmeld... Ik klets ook nog in een ander topic "gestopt met de pil in juli 2011" en kom er gewoon niet aan toe om hier ook actief te zijn. In dat topic "kennen" we elkaar al vanaf juli en is bijna iedereen al zwanger, dus ik heb besloten het daar maar bij te houden. Ik wil het goed doen of niet doen en niet 2 topic op halve kracht... Ik wil jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toewensen en gezonde kindjes in augustus 2012! @Marik; sterkte met de onzekerheid! Ik las gisteren toevallig ergens dat rond de 6 weken de navelstreng zicht gaat hechten aan de baarmoederwand en dat daar wat bloed bij kan vrijkomen....wellicht is dat het....
Jij inderdaad pas laat de echo, naja dan zie je ook weer wat haha. Nee geen krampen nee en hoop ook niet dat dat gaat komen.... Zucht. Ik vond het ook niet erg hoor pas laat de echo, maar had het nu wel eerder gewild omdat ik nu Alleen maar hoop dat het goed is wat we te zien krijgen
Dankje meis! Had ik nog nooit van gehoord, zou kunnen ja! Zal is gaan googlen haha Slecht hè, doe je toch bij dit soort dingen Jij ook succes en geniet ervan!
Ik snap dat je je zorgen maakt Marik! Als je je heel druk maakt gewoon even bellen of je eerder mag hoor! Stress is ook niet goed voor je.
Nee dat is waar, maar ze was zo overduidelijk dat ik me gewoon niet druk moest maken en dat dit heel gewoon was omdat m'n baarmoeder heel druk aan het werk is... Zucht. Daarom zeg ik ook ja makkelijk gezegd. Ik zoek me rot op die Google haha, is ook niet goed hoor, Maar m'n borsten doen gewoon nog zeer enzo en heb echt geen kramp, maar als de dood dat als ik morgen wakker wordt dat ik hevig bloed en krampen heb. Ik wacht het even een paar dagen af, vaak helpt dat ook wel... Thanks!
Oei heftig idd. Ons meisje had verborgen reflux. Gelukkig sliep ze s nachts wel snel door dus dat scheelde wel. Maar overdag was t drama tot we erachter kwamen waar t aan lag. Pfff hadden we t maar eerder geweten. Zie nu ook best weer op tegen die eerste maanden. Misschien valt t mee dit keer
@Marik. Schrikken hoor. Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent. Ik zou me ook rot googlen ookal weet je dat t tot niks leidt... Hoe ben je wakker geworden vandaag? Ik heb sinds vanmorgen weer een ongetemde behoefte om nog s te testen hoewel ik me had voorgenomen dit niet meer te doen.. Wil zo graag een megamegaknaller zien nu! Wie herkent dit? In juni had ik steeds lichter wordende testen, deze eindigde in een mk. Toch wil ik nu per sé positief zijn en niet steeds zo angstig doen. Er is nog altijd meer kans dat het goed gaat!!! Hoe is het met de andere meiden? Voelen jullie je erg zwanger?
@marik. Ik weet hoe je je voelt. Heb zelf 3 miskramen gehad en bij elke pijnt of dingetje denk ik dat het fout gaat. Probeer even wat te gaan doen wat je aflijd. Lukt mij enigs zin ook wel toen. Moet zeggen dat ik nu heel nuchter ben en dat ik wel zie hoe het gaat tot ik de echo heb, en dat gaat me goed af. heb hier natuurlijk 2 jongens lopen doe me lekker bezig houden haha. Voel af en toe wel steken en dan denk ik maar dan mijn baarmoeder lekker bezig is haha. @Anne22 Heb je de test gedaan? Show je test even als je hem gedaan heb. De eerste die ik deed vorige week donderdag was echt donker zo positief was hij. Zal wel even een foto plaatsen. Ik voel me niet echt zwanger moet ik zeggen, vind ik wel jammer hoor. Misschien komt het nog en dat hoop ik dan maar haha. Denk dat als ik de echo heb gehad en het hartje klopt dat ik me echt zwanger gaat voelen . Dit is de test
Hallo Dames, Ik heb weer even bijgelezen.Heb weer eens niet veel onthouden. Marik: Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Niet te veel googlen, daar vind je vaak ook nare dingen. Zou gewoon de vk bellen en vragen of je niet iets eerder mag komen. Esmeralda: Zo das een mooie knaller! Anne: ik heb ook nog testdrang maar gelukkig geen testen in huis en mag van mezelf ook niet halen. Hier 's ochtends lekker misselijk. De ene dag wel andere kwaaltjes erbij (pijn in de rug, pijnlijke borsten), andere dag helemaal niks aan de hand. Ik wil het graag vertellen aan de families als we een goede echo gehad hebben. Denk dat ik dan lang genoeg stil ben geweest, wil het zo graag vertellen! Hoef ik mijn buik ook niet meer in te houden
Ik heb al dagen alleen buikpijn/kramp, sterke neus en moe de misselijkheid is maar paar dagen geweest is dit normaal...
ik heb ook sommige dagen krampjes, steken.. misselijkheid heb ik ook maar niet dat et doorzet, ken je dat.. blijft maar in je keel hangen.. echt irritant
Laten we het maar op mijn hard werkende baarmoeder houden, heb nog geen druppel bloed gezien maar vind het heel spannend...