Lijst augustus 2012 mama's 13 augustus - No name - 30 jaar - 1e kindje - bv - wil het weten 14 augustus - Nelly - 32 jaar - 4e kindje - bv - tb - verrassing/weten? 16 augustus - Marik - 23 jaar - 1e kindje - bv - tb - wil het weten 16 augustus - Habeebah - 24 jaar - 2e kindje bv - wsl zh - allebei leuk 17 augustus - Jen27 - 2e kindje - bv - tb - wil het weten 17 augustus - Corina - 30 jaar - 2e kindje - fv - zh - verrassing 17 augustus - Kleinduimpje -28 jaar - 1e kindje - bv - zh verrassing? 19 augustus - Justy - 1e kindje - bv - zh - wil het weten 19 augustus - Coltje - 1e kindje 19 augustus - LiLaLief - 2e kindje - bv - zh - wil het weten 20 augustus - Mega Babs - 2e kindje - fv - zh - hoop op een meisje 20 augustus - Cindy1981 - 30 jaar - 3e(4e)kindje - fv - zh - verrassing 21 augustus - Bloemie80 - 2e kindje - bv - zh/tb - verrassing/weten? 21 augustus - Laurie - 40 jaar - 2e kindje - bv - zh - wil het weten 21 augustus - MilkHd - 33 jaar - 2e kindje - bv - tb - verrassing 21 augustus - Spontanious1983 - 28 jaar - 1e kindje - bv - zh - wil het weten 21 augustus - MamavanDaan - 31 jaar - 2e kindje - bv - zh - wil het weten 22 augustus - Bridgett - 3e kindje - fv - zh - verrassing 25 augustus - queen78 - 33 jaar - 2de kindje - bv/fv? - zh/tb? - verrassing 25 augustus - Elisatje - 27 jaar - 1e kindje - bv - tb - wil het weten (denk meisje) 25 augustus - Luvv - 30 jaar - 2e kindje - fv - zh - wil het weten 26 augustus - Butterfly 78 - 33 jaar - 1e kindje - bv - zh - wil het weten 28 augustus - TSCM - 26 jaar - 1e kindje - bv - tb nog niet zeker 29 augustus - Anne22 - 26 jaar - 1e kindje - bv - tb - wil het weten 29 augustus - Esmeralda1984 - 27 jaar - 3e kindje - fv - tb - wil het weten 30 augustus - Bright- 31 jaar - 2e kindje - bv - zh - wil het weten 26 zwangeren Afspraken 30-12 Laurie 1e echo 03-01 Mega Babs 1e echo 03-01 TSCM vroege echo gyn 04-01 Bridgett echo 05-01 Corina termijnecho 09-01 Cindy1981 termijnecho 09-01 Luvv vroege echo gyn 09-01 MilkHd intake vk 09-01 Nelly 1e echo 10-01 Marik intake vk 10-01 Spontanious afspraak gyn, echo? 10-01 Justy intake vk 10-01 Nelly intake vk 11-01 MamavanDaan 1e echo 11-01 Habeebah termijnecho 11-01 Bright 1e echo 12-01 Bridgett echo 12-01 Elisatje intake vk 12-01 LiLaLief 2e echo 16-01 Butterfly78 intake vk 16-01 Elisatje termijnecho 16-01 No name intake vk 16-01 Anne22 afspraak huisarts (ipv vk) 17-01 Marik 1e echo 17-01 Esmeralda1984 intake vk + echo 18-01 Justy 1e echo 18-01 Queen78 intake en 1e echo 20-01 No name echo 26-01 MilkHd termijnecho . Hoi meiden, Ik heb mezelf er ook even bijgezet! We zijn weer zwanger van een ICSI-wondertje. Ik zal waarschijnlijk niet zo heel erg veel meekletsen, omdat ik bij de vruchtbaarheidsbehandelingen al klets, maar toch hier even bij de augustus mama's een berichtje liefs
Laurie hè vervelend die onzekerheid. Je wilt juist zekerheid hebben door je 3 mk. Hopelijk volgende week wel een goed beeld
Bright gefeliciteerd!! Hier ook al een klein buikje maar ben nog niks aangekomen zullen wel me darmen zijn. Ben klaar met die onzekerheid, word komende 8 maanden een groot feest met al die spullen die we krijgen. Net moeders voor moeders langs geweest mooi boek, armband en tijdschrift... En knaltest...
Fijn he die knaltest van mvm? Daar had ik me vooraf wat zorgen over gemaakt maar was nergens voor nodig. Ook zo leuk dat je hem mocht houden in een doosje en natuurlijk de andere cadeaus.... Gefeliciteerd bright!!!!
Ja heb me ook even afgevraagd of hij wel genoeg zou geven maar hij was knal echt fijn. Zo leuk al die extratjes maar doe het voor het goede doel... Hoorde dat ze nog steeds zwangere tekort komen...
Bright, wat leuk je hier te zien! swaffelsmakje! Laurie: hopelijk brengt een volgende echo meer duidelijkheid!
Dat zin in eten heb ik ook niet. Had vanavond ineens echt trek, toen hebben we Chinees gehaald en toen stond het op tafel en heb ik alleen soep en 1 satestokje gegeten. Bleghhhh Spannend laurie! Wat een onzekerheid! Hoop voor jou dat het snel vrijdag is! Super hè die knaltest elisatje! Had ik ook, en dat boek! Echt prachtig! Leest ook wel lekker weg hoor! Welkom bright!!
Zo ik ga even een half dagje werken. Nog maar een week en dan mag ik al voor een echo. Ben echt zo benieuwd of t allemaal goed zit. Iedereen een fijne jaarwisseling en op naar 2012!!
Goedemorgen dames, Hoe gaat het met jullie vandaag? Ik voel aardig wat steekjes onderin pfff. maar ik maak me geen zorgen . Ik heb het gevoel dat deze goed zit! Nog 2,5 week en dan naar de vk, ik kan niet wachten. Toen ik belde wist assistent al gelijk wie ik was haha. De vorige keer vond 1 van de vk's het leuk dat ik er weer was haha. Vandaag nog even wat boodschapjes halen hier. Ze zijn al aardig met vuurwerk bezig. Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en heel veel geluk en liefde in 2010
Ik probeer t maar zo nuchter mogelijk te bekijken: die echo komt vanzelf. Wat er gebeurt gebeurt er en hangt niet samen met een echo. Dit om mezelf niet te ongeduldig te maken (want dat ben ik al genoeg geweest met zwanger wirden )
2012 het jaar dat we moeder worden, vanavond fles champagne (jip en janneke) voor mij alleen de rest mag delen haha... Vandaag gaan we het 2 goede vriendinnen vertellen eentje heeft al voorgevoel ander niet die gaat misschien wel gillen net als toen we zeiden datvwe gingen trouwen... Allemaal fijne jaarwisseling en op naar 2012, ik heb zin in2012
Maar nu ben je wel beter bedacht op alles, toch? De eerste keer weet je niet wat het kan zijn en waar je aan de bel moet trekken..
Nou ja, ook niet altijd.. Bij m'n MA zwal ik bomvol kwaaltjes, zelfs nog een maand nadat het al mis was gegaan! Bij Lila had ik bijna geen kwaaltjes en da's een gezonde baby geworden. Dus het geeft allemaal geen zekerheid..
Meid, koop colon clean.. Je mag het in de zwangerschap gebruiken en echt, je krijgt er soepele ontlasting van!! Ik had door mijn voedsel allergieën altijd diarree en raakte daar vanaf door dat spul, mijn moeder zat bijna altijd verstopt en raakte er vanaf door colon clean.. Succes!! (oh wat aambeien betreft, ik had ze na de bevalling; pijnlijk!!! het enige dat bij mij hielp was Curanol)