Pijn in je rug kan je banden zijn dit is hetzelfde als pijn in je buik (menstruatie klachten). Haha tijdens het winkelen. Gelijk daarna koffie met gebak genomen??
@cindy1981: haha, hier echt geen Zoë en Joey hoor. Dat zijn de namen van het dochtertje van een vriendin en het buurjongetje. Lekker origineel... @misselijkheid: kleine beetjes licht eten helpt wel. Vandaar mijn droog biscuitje vanochtend. Even de boel voorzichtig aan het werk zetten. @TSCM: succes morgen met de echo. Hey, volleybal? Leuk! Hier ook een ex-volleybalster. Ik had me voorgenomen om dit jaar weer te beginnen, maar met een dikke buik straks lijkt me dat niet zo verstandig... @Esmeralda1984: haha, wat een stunt om het tijdens het winkelen te vertellen! Ik zie het zo voor me... Super! @Elisatje: jij had toch ook een trage schildklier? 'k Heb ook last van een vergiet in mijn hoofd... Staat me ineens iets van bij dat je mijn waardes vroeg. Geen idee hoe hoog of laag ze zijn, maar volgens mijn internist waren ze goed. Ze vraagt altijd of ik klachten heb (telefonisch consult) en dan krijg ik een vervolgafspraak in de brievenbus. Hier net een poging gedaan om een tukkie te doen, maar onze meiden werkten niet mee. Normaal doen de jongste twee na de lunch hun middagdut, maar de een was nog maar net wakker en nog niet aan slapen toe en de andere besloot dat ze geen middagdutjes meer nodig had. Wat een timing... Nog ruim een uur en dan mag manlief van zijn werk naar huis. Hopelijk neemt hij een bezem mee, want mij kan je opvegen... Pfoeh...
Hoi Dames, Ik wil me hier ook graag melden. Ik ben uitgerekend op 24-08-2012, dit wordt ons eerste kindje
@Superstardebs Welkom en gefeliciteerd @Cindy Nee we zijn na het winkelen terug gegaan naar mijn huis en daar een bakkie thee gedronken haha. @nelly Hier heeft joey op het lijstje gestaan voor onze 2de zoon
welkom superstardebs! nelly en tscm, hier ook een volleyballer! was juist weer begonnen dit jaar na een jaartje niks, kan ik mooi het seizoen niet afmaken, haha. Gelukkig had ik al wel besloten dit jaar geen competitie te doen, dus train alleen mee. Benieuwd tot hoe lang ik het ga volhouden!
Nelly@ ja ik heb een trage schildklier bij mij was ie nog niet helemaal goed... Moet elke 4 weken bloedprikken maar nergens last van me haaruitval is gestopt en ben veel minder moe, zwanger zijn doet me goed behalve de buikpijn
Geen krampen betekent niet dat je geen miskraam krijgt. Ik heb met 9,5 week een volledige miskraam gehad en helemaal geen krampen gehad. Maar bloeden betekent inderdaad niet gelijk een miskraam, dat zij mijn vk ook, helaas was het bij mij dus wel zo. Er is dus altijd hoop!!! Ik heb pas over 3,5 week mijn echo. Duurt nog zoooo lang. Pfffff. Tot dat moment zal er toch nog onzekerheid zijn.
gelukkig nieuwjaar allemaal!! Heb net alles terug gelezen maar weet er nu al niks meer van. Hier een fijne oud op nieuw gehad. De jip en janneke bubbels waren heerlijk! Mijn ouders en zus weten het al dus dat was makkelijk. Mijn schoonouders hebben we het vandaag verteld. Allemaal gelukkig super enthousiast! verder gaat alles zijn gangetje. Ben behoorlijk misselijk en slaap het liefst 10 uur in de nacht en nog eens 2 uur 's middags. heb vandaag bloed laten prikken want ben alleen maar moe moe moe....en duizelig. Hopelijk alleen maar ijzer tekort want dan is het zo weer over. Morgen weer aan het werk na een lange week vakantie...ben benieuwd! de onzekerheid wordt steeds minder met al mijn klachten...nu nog ff 2 weken wachten tot de echo!!!! slaap lekker!
@ Justy Dank je jij ook Ooh dat meen je niet ben jij ook zo zenuwachtig ik wel. Ik heb mijn intake en direct een echo , soms ben ik weleens bang voor slecht nieuws tijdens mijn echo maar is misschien de onzekerheid bij de eerste haha. Heb je ook direct een echo de 10e Ik zie trouwens dat Marik ook de 10 moet @ Kwaaltje hebben jullie allemaal trouwens veel last van kwaaltjes of niet. Hier niet echt alleen ochtend misselijkheid en zere gespannen borsten en tepels. Ben wel moe, maar kan makkelijk wakker blijven Soms wil ik weleens dat ik alleen maar heel de dag moet overgeven alleen voor de zekerheid , maar dat zegt ook niks hoorde ik.
hallo iedereen leuk dat iedereen het al heeft verteld! wij nog niet, we wachten sowieso tot na de echo van volgende week.. durf het alleen niet aan me eigen moeder te vertellen.. ben bang dat ze gaat zeggen dat et te snel is na de eerste, en dat ik nog jong ben etc.. geen haast heb.. ze is wel helemaal obsessed van ons zoontje.. maar toch heb ik dat gevoel.. heb ook een nicht die waarschijnlijk nooit of zeer moeilijk zwanger kan raken en voel me dan schuldig op de 1 of andere manier..
@ habeebah: hoezo tesnel? Tussen mijn dochter en zoon zit 17 maanden en tussen mijn zoon (is van maart 2011) en deze zit staks ook 17 maanden hahahahha. Nee hoor vind het niet tesnel. Leuk juist. @ bang voor dat het mis gaat. Ff theoretisch verhaaltje. 20÷ van de zwangerschappen krijgen voor de 16 weken een bloeding. De helf daarvan gaat goed en de andere helft gaat fout. Dus de kans dat het mis is, is nihil en met bloedingen 50÷ kans op slagen. Krampen of geen krampen. Het is bij iedereen weer anders. Dus ik zeg denk positief hou je vast aan je moeder gevoel. Die is 9 van de 10x goed.
jaa ik vind et ook niet te snel.. ben pas afgestudeerd en nu dan 2de kind.... en heb altijd zo'n gevoel van wil me moeder niet teleurstellen.. dat gevoel zak ik me hele leven hebben denk ik..it sucks.. wil me daar niet druk om hoeven maken..
@SuperStarDebs: gefeliciteerd! Join the club. Ik heb de 10e ook het intakegesprek. De avond ervoor de eerste echo. Toch weer spannend! @Esmeralda1984: oeps, ik las net mijn berichtje terug en dat "Lekker origineel..." komt best wel bot over. 'k Bedoelde er in ieder geval niets negatiefs mee, alleen maar dat die namen al "bezet" zijn. Grappig dat de jongensnaam hoog in jullie lijstje stond. Nu weer? @MilkHd: haha, we hebben nu al een half volleybalteam augustus-mama's. Leuk zo, die overeenkomsten. Bij onze eerste had ik het tot het einde van het seizoen volgehouden, maar dat was ook nog maar drie maanden. Daarna ben ik niet meer gaan volleyballen. Borstvoeding en/of zwanger als excuus... @Elisatje: oh, haaruitval? Fijn dat dat gestopt is. Super dat je meer energie hebt, dat was bij mij voor de medicatie echt tot een dieptepunt gezakt. 'k Was wel blij met de constatering trage schildklier, want dat is met een pilletje "opgelost" in tegenstelling tot een postnatale depressie (waar ze het ook over hadden). @Queen78: bij de vlos prikken ze toch standaard op ijzer? Maar als je je zo ellendig voelt, is het maar goed dat je eerder bloed laat prikken! Wanneer krijg je de uitslag? @Habeebah: oh, wat herken ik dat schuldgevoel. Mijn nichtje heeft een hele onregelmatige lange cyclus en heeft een enorme kinderwens en nou schieten wij weer voor... Tja, te snel... Dat bepaalt ieder voor zich, he! Tussen onze drie meiden zit net geen 18 maanden en de laatste zal zich met 20 maanden verschil met de jongste melden. Tja, en dat gevoel om anderen niet teleur te willen stellen. Makkelijker gezegd dan gedaan om je er niet aan te storen... @onzekere mama's: hele dikke knuffel. Zwaar *gecensureerd* om in onzekerheid te moeten wachten... Hier verder niet veel nieuws te vertellen. Ik ga nu gauw nog even de KDV-tassen van de jongste twee klaarmaken en de oma-tas van de oudste. Die gaat morgen mee naar mijn werk (bij mijn ouders). Wat zal ik blij zijn als ze na de kerstvakantie naar school mag. Die tussentijd valt toch wel tegen. Gelukkig zijn we tussen kerst en oud/nieuw gesloten. Scheelt toch weer een hoop geheen-en-weer. 'k Ben benieuwd hoe dat straks zal gaan met een baby-tje erbij. Pfff... Nog maar eventjes en dan zet onze grote kleine meid haar eerste stapjes in het basisonderwijs... *heerlijk die hormonen*
Klopt, ik had ook helemaal geen krampen! En zelfs 2x een kloppend hartje gezien.. Balen, zoveel onzekerheid, sterkte dames!
@ Habeebah Ik vind het niet te snel, als jij je er prettig bij voelt dan is het toch niet erg. En als de beeb er eenmaal is vergeten ze dat direct. @ Nelly Dank je wel jij ook Ook de 10e wat gezellig allemaal, nog maar een weekje en dan is het zover. Ben zo benieuwd ik vind het echt spannend Succes bij jou echo.