Hey meiden, Zoals het er nu uitziet ben ik 28 aug uitgerekend. Vandaag voor het eerst het hartje gezien! Ik bleek iets korter zwanger te zijn, maar dat dachten we ook al omdat ik een week na mijn NOD pas positief testte. Uitwendig wat het vruchtzakje te zien, en inwendig ook duidelijk het hartje. Ik ben nu 6 weken zwanger!
@Miertje Fijn meis dat je eeng oede echo had . Hoe gaat het hier verder dames? Ik voel me weer een heel stuk beter dan de afgelopen 2 dagen gelukkig . Ik heb een tosti tik, Jammmmieeeee. De kaas en ham is niet aan te slepen haha. Vandaag 6 weken zwanger Yeahh!! Ben nu al heel erg benieuwd wat voor geslacht mijn baby heeft, erg he. Ik heb met mijn vorige zwangerschap de rode kool test gedaan en die ga ik nu ook maar eens doen voor de gein hihi. Hebben jullie een voorkeur voor geslacht. Ik zou een meid wel leuk vinden na 2 jongens, maar een jongen vind ik ook weer heel erg leuk. KOm omdat ik jongens gewend ben natuurlijk. Het word in ieder geval in liefdevolle armen ontvangen.
Ik heb even een apart topic gemaakt voor de lijst. Ik heb de oude afspraken verwijderd . Zo is de lijst makkelijker terug te vinden en aan te passen dames http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/326474-16-t-m-31-augustus-mamas-de-lijst.html#post11736078
Super Esmeralda. Moet je dan niet bij je onderschrift een linkje zetten, anders is het nog zoeken. Hier geen voorkeur voor een jongen of een meisje
Goedemorgen meiden? Wat is de rode kool test dan? Ik heb in principe geen grote voorkeur, maar zou het erg leuk vinden als het een meisje zou worden. Alleen al omdat ik de spulletjes en kleertjes leuker vindt voor meiden. Maar een jongen zou ik ook heel erg leuk vinden!! We zien het wel!
Als je het gekookte sap van de rode kool mengt met je urine kun je zien of je een jongen of een meisje krijgt. Schijnt vaak een goede uitslag te hebben. Je kookt de rode kool en laat het sap afkoelen. Je mengt de rodekool sap en je urine (ochtendurine) samen. Ze moeten wel dezelfde hoeveelheid zijn. Aan de hand van de kleur kun je dan zien of het een jongen of een meisje word. Roze/Rood = jongen Paars = meisje
@Miertje84: gefeliciteerd! @Esmeralda1984: super dat je een apart topic aangemaakt hebt, maar misschien is het makkelijker om een club aan te maken? Dan kunnen we daar ook andere lijstjes (geboorte/groei/verjaardagen/etc.) bijhouden en blijft het ook mooi bij elkaar staan. Haha, jij met je tosti-tic. Ik heb meteen ham, kaas en ananas op mijn boodschappenlijstje gezet! Rode kool test? Wat is dat? @geslacht: bij de tweede zwangerschap wilde ik echt heel graag een jongetje, maar nu maakt het me echt helemaal niks uit. We willen het wel graag weten, maar houden het dan wel geheim voor de buitenwereld, als ik me tenminste niet verpraat... @Marik: ik heb een gloeiende hekel aan winkelen. Haha, en dan heb je drie dochters... Wat dat betreft heb ik liever jongens! Ik vind juist die kleertjes veel leuker. Lekker stoer. Ik ben zo ontzettend uitgekeken op al dat roze... Afgelopen week zijn we op pad gegaan voor gymschoentjes voor onze oudste. Een keer raden welke kleur... *zucht*
Trouwens nog vergeten te vertellen. Mijn schoonmoeder zei, nadat we de zwangerschap bekend hadden gemaakt, dat ze die nacht gedroomd had dat haar dochter een tweeling zou krijgen. Haha, nee, je krijgt er wel twee kleinkinderen bij, maar niet alleen van je dochter! Wel typisch he..
Wat grappig die rode kool test heb hem opgeschreven wie weet ga ik dat eens doen, ik ben steeds super blij dat ik zwanger ben dat ik alle ongemakken vergeet
Ok bedankt esmeralda Nelly, haha ik ben gek op roze en meisjesdingen, maar kan me voorstellend dat je na drie dochters wat anders denkt hahaha
Esmeralda1984, grappig die rode kool test. Had er nog nooit van gehoord. Nelly kan me voorstellen dat je nu even genoeg van al het roze hebt
Hier niet echt een voorkeur voor t geslacht. Wilde wel graag een dochter en die heb ik nu. M'n vriend hoopt wel een beetje op een jongen. Ik heb totaal geen voorkeur. Jongen lijkt me super maar nog een meisje ook. Ben erg benieuwd wat t wordt
he bah ik voel vandaag eigenlijk helemaal niets meer. Was aldoor beetje vaag misselijk en voelde vooral vanalles gebeuren in mijn buik. Met name bij omdraaien in bed voelde ik echt al dat ik zwanger was. Vannacht niets gevoel en vandaag ook niet meer misselijk......herkent iemand dit?