16-31 augustus 2012 uigerekent

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door elly010, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Vandaag is t zover. 13.30 voor de echo. Heb ook nog gedroomd dat t niet goed zat. Geen hartje te zien :( maar goed dromen zijn bedrog zegt men hè? Laten we t hopen!

Voor de anderen die vandaag ook moeten veel succes! En alle anderen fijne dag vandaag. Ik laat t zsm weten hoe t ging.

2. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luvv: veel succes, ik ga heel hard voor je duimen dat dromen idd bedrog zijn in deze...

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Luvv het komt vast goed, ik duim voor je!

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Luvv, heel herkenbaar die dromen. Maar bij mij waren ze ook bedrog. Succes vanmiddag

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Haha, hier nog zo'n zenuwmiepje. Ook al is het mijn 4e zwangerschap, toch ben ik weer flink zenuwachtig voor de eerste echo. We hebben vanavond om 21u de echo pas, dus dat duurt nog wel even.
    Gelukkig heb ik geen nare dromen gehad, alleen spookt de laatste tijd het beeld van een tweeling door mijn hoofd...

Verder loop ik nu ontzettend met mijn ziel onder mijn arm, want vandaag is onze oudste voor het eerst naar school gegaan. Ze was terughoudend nieuwsgierig bij het brengen, dus dat zal wel goedlopen, maar mama... Ik zat met waterige oogjes in de auto naar mijn werk. Normaal ben ik niet zo emotioneel, maar die hormonen...

Liefs,
    Nelly

6. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Corina Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad.
    Dat geeft je weer een hoop rust denk ik.

@ Desiree Welkom en Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    We zijn op de zelfde datum uitgerekend en we lopen gelijk :)

@ Laurie Wat fijn dat alles goed is en dat het hartje klopt

@ Gwn Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

@ Luvv & Nelly ik zie dat jullie vandaag voor een echo mogen wat spannend he.
    Ik duim voor een mooie goede echo :)

@ Hier Af en toe nog wat roze maar niets om me zorgen over te maken.
    Dank jullie wel voor alle lieve reacties, dat is zo fijn aan een forum iedereen snap wat je bedoelt.
    Omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten en buitenstaanders reageren altijd anders.
    Morgen heb ik me intake en misschien nog een echo :)

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Nelly, succes vanavond met de echo.
    Kan me goed voorstellen dat je met waterige oogjes naar je werk reed.

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Lieve meiden. Beebje zat op de goede plek en kloppend hartje gezien. Is nu 8mm. Is dat normaal rond deze termijn? Haha moet je mij horen. Heb ik een goede echo ben ik nog onzeker.

9. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    #689 Laurie, 9 jan 2012
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
    heyy wat super! had ik ook hoor Luvv. Ik zou 7 weken 2 dagen zijn maar meting was 7 weken 0 dagen en daardoor was ik ook alweer ongerust. Maar het is allemaal zo klein nog.

Volgens mij is het eind 7 weken zo'n 10mm groot.

10. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Fijn luvv dat het goed zit, over mm geen idee, ik mag volgende week maandag...

11. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Luvv Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en een kloppend hartje :D
    Haha als je op de zwangerschap van week tot week kijkt dan is het normaal dat de beeb eind van week 7 1cm groot is dus 10 mm.
    Ik denk dat je qua mm helemaal goed loopt.

12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luvv: wat fijn meid, dat het er goed uit zag!
    Mbt mm's: met deze termijn nog moeilijk te zeggen en pas reden tot 'enige ongerustheid' als het meer dan een week afwijkt volgens mij. Hier was t 6,6 mm bij 6wk+2 (volgens eigen termijn 6wk+6) en 13,6 mm bij 7wk+5 (eigen termijn 7wk+6).

13. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Bedankt allemaal :) Nelly succes vanavond!

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Luvv klopt denk ik wel ongeveer. Hier was frummel 15mm met 8 weken.
    Fijn dat er een mooi kloppend hartje te zien was

15. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Haha het is wat met me. Ben in ieder geval reuze blij dat t niet weer een bbz is en een kloppend hartje is een goed teken. Morgen de vk maar eens bellen voor een intake. Was nog wel een gedoe vandaag. Ik werk in t ziekenhuis dus moest een hele sluiproute nemen. Volgens mij heeft niemand me gezien. Toch wel een nadeel als je daar werkt. Tot overmaat van ramp zit mijn vk hier ook dus wordt ook weer lastig met de intake.

16. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luvv: haha, een sluiproute :). Ik werk ook in het zkh waar ik tot nu toe onder controle ben, maar mijn directe collega's & leidinggevende heb ik het ook al gewoon verteld. Vind het juist superhandig! We hebben elke week een echo, en het kost me dus hooguit 10 minuten :).

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hihi.. grappig meiden dat je zo stiekem moeten zijn voor je afspraken omdat je in het ziekenhuis werkt.

Wow Gwn, iedere week een echo. Dat wil ik ook wel

18. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    @ gwn: als ik wat verder ben is t inderdaad wel handig. Even snel onder of na werktijd, maar ik wil t eigenlijk pas na 12 weken vertellen dus tot die tijd moet ik stiekem doen. Is wel lastig..

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Jeutje dat jullie uitgebreidt gemeten zijn. Hier heeft ze ff snel gekeken. Ze doet pas over 2 weken een berekening (met ong 10 weken).
    Vond het zowiezo vandaag vaag gaan. Ff snel kijken. Hartje klopt nog steeds ff meten. Enige wat ze zei was loop goed op schema en daarna heeft ze met de eendenbek gekeken waar de bloedingen vandaan kwamen. Nog steeds geen idee, maar ze zijn er nog steeds. Komt niet uit mijn baarmoederhals.
    Hoop dat over 2 weken wat meer aandacht gegeven kan worden. We zullen zien.

Kwam wel weer ff een oude vriendin van vroeger tegen die is nu ruim 40 weken zwanger. Ff bijgekletst.

Hoe gaat het hier meiden?

Hier onwijs misselijk en last van de rug. Verder mag ik niet klagen

20. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Oohh wat fijn luvv dat alles top was!
    Is heel normaal hoor die afmeting!
    Ik morgen intake bleghhhh... Ik wil de echo

Deel Deze Pagina