Hallo meiden, Ik kom mijn hier ook heel voorzichtig en onder voorbehoud melden. Heb gisteren een heel erg lichte positieve test gedaan en ben deze morgen naar de huisarts gegaan om bloed te prikken. hopelijk vanavond al de uitslag en anders morgen ochtend. Spannend. Ik heb een dochtertje van 2 jaar en 4 maand die ook in augustus 2009 geboren is. Dus als dit goed dan zijn allebei men schatjes van dezelfde maand. Aan iedereen een diike proficiat en geniet van jullie zwangerschap.
Ik zou ook best de lijst willen maken, maar ik weet ook niet hoe dat moet. Ik mocht volgende week maandag al langs komen van de receptioniste. Ik ben alleen best een beetje bang dat de Gyn dalijk zegt, dat ik veel te vroeg ben ofzo. Mijn kinderen zijn allebei dysmatuur geboren. De oudste 2250 gram met 37 w en de jongste woog 1650 gram ook met 37 w ingeleid( na 5 weken plat in het zh) . Bij de nacontole na 6 w zei de gynaecoloog toen dat ik bij een volgende zwangerschap begeleid zou worden. Zit eigenlijk wel te denken om de afspraak een weekje te verzetten, dan heb je toch meer kans om een hartje te zien kloppen. Hoe voelen jullie je? Voelen jullie al iets? Ik af en toe wat trekkerig gevoel in m'n onderbuik en verder voel ik me heel HAPPY
Welkom Mega Babs en natuurlijk alvast gefeliciteerd. Grappig allebei de kids van augustus Bridgett, ga vanavond wel ff aan de slag met de lijst. Ben toch alleen thuis. Wat willen je allemaal in de lijst, naam en uitgerekende datum neem ik aan. Wat nog meer? Voel me nog best, wel een beetje gerommel in m'n buik en een zwaar gevoel. Vanochtend al ff misselijk geweest. Ben ook super blij
borstvoeding of flesvoeding ziekenhuis of thuis Hoeveelste kindje en geslacht (wat je denkt en later eventueel als je het kwijt wil wat het wordt) Zoiets?
Nou ik ben dus 20 aug (tot nu toe) Cindy1981: 3e (4e) kindje: flesvoeding: ziekenhuis en ik denk..............hmmmmz een meisje, maar het blijft voor ons tot na het einde een verrassing (bij alle zwangerschappen wisten we het, wil het nu eens anders)
Laurie: 21 augustus, 2e kindje, ziekenhuis, borst. Eerste echo op 30 december. Ik heb geen idee wat het wordt, maar we willen het wel weten.
Lijst Augustus 2012 mama's Gegevens: Corina: 17 augustus - 2e kindje - fles - ziekenhuis - verrassing Cindy1981: 20 augustus - 3e(4e)kindje - fles - ziekenhuis - verrassing Laurie: 21 augustus - 2e kindje - borst - ziekenhuis - wil het weten - Afspraken: Laurie: 30 december 1e echo
alleen denk ik 20 aug voor mij. Kan een termijnecho pas uitwijzen (heb namelijk lange cyclussen gehad). Dus kan later maar ook eerder.
Oh geeft toch niet cindy1981. Zal voor iedereen misschien nog wel wat veranderen met de 1e echo. Zeg maar zal ik het veranderen naar de 20e?
Hmmmmm dat zegt mijn manlief nou ook........maar ik heb nu twee jongens en ALS we een meisje krijgen wil ik toch echt een meisjeskamer!!!
hahaha dan kan ik het me voorstellen, maar ik heb van beide al een. Ik heb alles wat mn hartje begeerd, dus het maakt niet uit. (deed het al niet)
Hier ook de voorkeur voor een meisje, dan hebben we er van allebei eentje. Maar met een knul ben ik net zo blij. Is wel leuk als je het kamertje al helemaal in jongens of meisjes stijl kan doen
Lijst Augustus 2012 mama's Gegevens: goofychick: 15 augustus Marik: 16 augustus Jen27: 17 augustus Corina: 17 augustus - 2e kindje - fles - ziekenhuis - verrassing Cindy1981: 20 augustus - 3e(4e)kindje - fles - ziekenhuis - verrassing Mega Babs: 20 augustus - 2e kindje - fles - ziekenhuis - hoopt op een meisje Laurie: 21 augustus - 2e kindje - borst - ziekenhuis - wil het weten Bridgett: 22 augustus- 3e kindje- fles - Zh - verrassing Afspraken: Laurie: 30 december 1e echo
Trouwens, zou de topictitel nog veranderd kunnen worden... Het is uitgerekenD Wij hebben ook een jongen en een meisje dus het maakt voor mij ook niet uit. Kan geen voorkeur noemen . Meisje zou makkelijk zijn met alle spulletjes omdat m'n jongste een meisje is. En ik hou wel van tutten enzo. Maar jongentje is ook weer net zo leuk.