16-31 augustus 2012 uigerekent

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door elly010, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spontanious1983

8 dec 2010
    42
    0
    0
    Werk op kinderdagverblijf
    Hengelo (O)
    @Esmeralda: Wat fijn dat alles goed is!

Ik ben ook benieuwd hoe je echo was Marik!
    Wij mogen over een weekje weer!

2. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd met je goede echo!
    Vandaag wat minder moe dan de afgelopen weken. Hopelijk geen slecht voorteken... Word ik erg onzeker van ( ivm vorige MK)

3. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Manlief heeft uit werk even de boodschappen gehaald. Wil ik het net op gaan zetten heeft hij twee heerlijke biefstukjes gehaald ;)
    Hij Was even vergeten dat ik dat niet meer mocht...

4. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Lieve meiden,

Wat een goed nieuws met al die mooie echos,
    Ik had inderdaad gister de echo.
    Had hem stiekem met m'n intake al even gehad. Maar nu de termijn echo.
    Vastgezet op 19 augustus.
    Wat een verschil dan hè. 16 augustus volgens m'n menstruatie. 15 augustus gezet na eerste echo. En nu de termijn echo vastgezet op uitrekendatum 19 augustus.
    Was mooie echo. Het was echt een discobaby, lekker aan het bewegen met het lijfje. Heerlijk om te zien. Alles was goed dus!
    Vind super dat jullie zo met elkaar meeleven!

Alles met jullie nog goed? Hoe voelen jullie je?
    Ik ben zooooo moe.......(net als jij esmeralda) ik lig 8uur gedoucht en al in bed om ff gtst te kijken en daarna te gaan slapen pfffffff

M'n lieve mannetje doet alles nu. Heerlijk!
    Schoonmaken in huis, de was, boodschappen en koken. Top vent. Gaat me nu echt ff niet lukken. Zie overal tegen op...

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ohhh wat ben ik blij om wat van je te horen Marik.
    En nog fijner dat alles goed was.
    Hier ook ontzettend moe, maar slaap 's middags nog ff.
    Och die datum zegt niet zo heel veel hoor. Het is toch afhankelijk van de kleine wanneer ie eruit wilt. Wanneer mag je weer naar de vk?

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Marik wat super! Ik was beetje bang dat je slecht nieuws had gehad.

7. Queen78

Queen78 Actief lid

8 okt 2009
    184
    0
    0
    brabant
    Hier weer een keer een berichtje van mij... Ik ben zo moe en misselijk dat ik het niet kan opbrengen om te lang achter de computer te zitten... Ik slaap het liefst de hele dag, wat normaal gesproken ook al mijn grootste hobby was hoor!!

vandaag intake en inwendige echo gehad! alles was goed. kleine was 2,2 cm, 8 wkn en 5dgn zwanger dus! 1 dag vooruit gezet maar wacht nog even de termijn echo af.

Hopelijk met jullie ook alles goed! Ik probeer af en toe bij te lezen maar lukt niet zo goed. Tot snel maar weer als ik me stukke beter voel....

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    gelukkig allemaal goede echo's! Wij mogen volgende week weer. Super zenuwachtig..

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam

20 augustus - onsukkie - 3e kindje - bv - zh (1e was ks) - wil het weten

10. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Dankje wel meiden, gelukkig geen naar nieuws! Maar werk overdragen en savonds na het eten ga ik douchen en in bed liggen. Zo moe Ben ik, daarom niet elke keer hier...

21februari mag ik weer! Jeeeehhh hartje luisteren!

Queen78, wat naar dat je zoveel last hebt!
    Rustig aan en hoop dat het snel beter gaat met je

11. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    @ queen wat irritant hè?! Bij mij is t nu ook echt heel erg. Moe moe moe maar ook ontzettend misselijk. Hoop echt dat t net zoals bij m'n vorige zwangerschap na 10 weken over is.

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Lovely little: heeeey, een nieuwe augustus 2012 mama to be! Gefeliciteerd!
    Hoe voel je je? En hoe was de echo gegaan?

@Laurie: wauw, zo vroeg het hartje al gehoord! Wij hadden het op de echo alleen maar zien knipperen.

@Elisatje: super, ook een goede echo!

@Gwn: nee, wij doen geen speciale echo voor het geslacht. Met de 20-wekenecho laten ze het ook geslacht ook weten/zien, als je dat wilt. Wij willen het wel weten, maar houden het dan wel lekker voor ons.
    Maar je hebt die echo wel erg vroeg. Ik dacht dat je pas vanaf een week of 16 het geslacht kon zien.

@liefdesbaby: nog een nieuwe augustus 2012 mama to be! Gefeliciteerd!
    Poeh, lekker druk zo nog even. Super dat je een goede echo hebt gehad.

@Esmeralda1984: yesss, een goede echo!

@Marik: ook een goede echo! Haha, een discobaby...

@Queen78: we blijven doorgaan met goede echo's! Super!
    En beterschap met de zwangerschapskwaaltjes.

@onsukkie: gefeliciteerd met je zwangerschap! 't Wordt hier steeds drukker.

Hier gaat het maar zozo. Ik heb ontzettend last van mijn buik. Misselijk, obstipatie en ik voel binnenin de boel gewoon groeien. Als ik een onverwachte beweging maak, trekt het enorm in mijn buik. Zelfs op mijn andere zij draaien is vervelend, dat had ik bij de andere zwangerschappen alleen op het eind, dus dat wordt nog wat...

He, gatver, poep-dienst!

13. Butterfly78

21 okt 2011
    78
    0
    0
    Dialyseverpleegkundige
    Even mijn afspraken toegevoegd....

14. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Wie wil mij erbij zetten?

24 Augustus Krissie 25 jaar 1e kindje bevalling thuis denk ik en waarschijnlijk willen weten wat het wordt..

3 februari termijn echo:)

15. miep84

miep84 Niet meer actief

hoi iedereen,

vnmorgen intake gehad bij verloskundige. Omdat ik hele lange cyclussen had (rond de 70dagen) en het dus niet zeker te zeggen is wanneer ik ben uitgerekend (ergens rond 25/26/27 aug denk ik zelf), krijg ik vnmiddag al mn eerste echo!!
    ben nu wel VET zenuwachtig!! Hopelijk krijgen we alleen maar goed nieuws!

laat het nog wel weten ;)

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Spannend! Hopelijk goed nieuws voor jullie

17. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Miep84, spannend! Bn benieuwd! Laat het ons weten!

18. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Succes miep!

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik was weer zo onzeker doordat ik de laatste dagen niet meer misselijk was en niet meer zo moe. Kom ik thuis uit mijn werk heeft mijn man voor vanmiddag een pretecho geregeld. Vroegere vk heeft nu ook pretecho buro!

Dus geweest en alles is super! apparatuur was nieuwste van het nieuwste, jeetje wat een verschil met bij de gyn. Je zag het gewoon uitwending zo mooi en duidelijk. Een prachtige bewegend kindje, we zagen al een handje en een voetje. Hartje weer gezien en gehoord.

Uiteindelijk hoefden we niet te betalen als we bij hun de 20e weken echo gaan doen en we hun als vk kiezen voor het kraambed bezoek. Nou graag dus!

Ze gaf aan dat alles er super uit ziet. Ze kon de navelstreng al zien en zien dat er bloed door stroomde, dooierzakje zag er goed uit en ze legde iets uit over een cyste die hormoon produceert deze moest 2 cm zijn en was dat ook (geen idee wat dat is?)

Ze heeft trouwens voor de echo ook gevoeld aan mijn buik en voelde ook echt al een klein hobbeltje. Blijkbaar komt het dus nu al boven het schaambeen uit?

Op basis van hoe perfect het er nu uit ziet gaf ze aan dat de miskraam kans nu gedaald is naar 5%.

Maar goed, we gaan weer helemaal opgelucht het weekend in!

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow super Laurie!! Heb hier ook steeds zitten twijfelen om het te doen. Maar nu is het volgende week donderdag al en kan ik nog wel ff wachten. Maar hier sinds vandaag ook niet echt misselijk en dan ga je toch weer denken.

Deel Deze Pagina