@Miep: ben ook wel heel benieuwd: hoe was de echo?! Hopelijk alles goed!! Wow, lange cyclus zeg! @Laurie: wow, wat lief en goed aangevoeld van je man! En fijn dat het helemaal goed zat. @Kwalen: lastig he, dat ze (in sterkte) komen en gaan? Hier ook erg moe, en bij vlagen misselijk en heel duizelig. Hoop dat het deze keer niet zo erg wordt als de vorige keer; toen heb ik vanaf week 22 ofzo thuis op bed gelegen (geen algehele bedrust hoor, maar toch), omdat ik vaak bijna flauwviel. @Hier: vandaag gesprek gehad over prenatale screening. Nu bleek dat we iig een uitgebreidere 20-weken echo krijgen ivm het waterhoofd van onze dochter. En ik geloof dat zelfs de combinatietest om die reden wordt vergoed. Eerst a.s. dinsdag nog de termijnecho. @Geslachtsecho: weet even niet meer wie het vroeg, maar dan ben ik 14 1/2 week. Is idd vroeg, maar dit echobureau zegt het vanaf 14 weken al te kunnen doen... @Krissie: ik zal je gegevens zo wel even in de lijst zetten.
Lijst augustus 2012 mama's 13 augustus - No name - 30 jaar - 1e kindje - bv - wil het weten 14 augustus - Nelly - 32 jaar - 4e kindje - bv - tb->zh - verrassing/weten? 16 augustus - Marik - 23 jaar - 1e kindje - bv - tb - wil het weten 16 augustus - Habeebah - 24 jaar - 2e kindje bv - wsl zh - allebei leuk 16 augustus - Gwn - 29 jaar - 2e kindje bv - tb - denk jongen (wil het weten) 17 augustus - joja81 - 30 jaar - 1e kindje - bv - zh - wil het weten 17 augustus - Jen27 - 2e kindje - bv - tb - wil het weten 17 augustus - Corina - 30 jaar - 2e kindje - fv - zh - verrassing 19 augustus - Justy - 1e kindje - bv - zh - wil het weten 19 augustus - Coltje - 1e kindje 19 augustus - LiLaLief -2e kindje - bv - zh - wil het weten 19 augustus - Spontanious1983 - 28 jaar - 1e kindje - bv - zh - verrassing 20 augustus - Mega Babs - 2e kindje - fv - zh - hoop op een meisje 20 augustus - Cindy1981 - 30 jaar - 3e(4e)kindje - fv - zh - verrassing 20 augustus - Onsukkie - 3e kindje - bv - zh - wil het weten 21 augustus - Bloemie80 - 2e kindje - bv - zh/tb - verrassing/weten? 21 augustus - Laurie - 40 jaar - 2e kindje - bv - zh - wil het weten 21 augustus - MilkHd - 33 jaar - 2e kindje - bv - tb - verrassing 21 augustus - MamavanDaan - 31 jaar - 2e kindje - bv - zh - wil het weten 22 augustus - Bridgett - 3e kindje - fv - zh - verrassing 24 augustus - Superstardebs - 1e kindje - bv - zk - wil het weten 24 augustus - Krissie - 25 jaar - 1e kindje - bv/fv? - tb - wil het weten 25 augustus - queen78 - 33 jaar - 2de kindje - bv/fv? - zh/tb? - verrassing 25 augustus - Elisatje - 27 jaar - 1e kindje - bv - tb - wil het weten (denk meisje) 25 augustus - Luvv - 30 jaar - 2e kindje - fv - zh - wil het weten 26 augustus - Butterfly 78 - 33 jaar - 1e kindje - bv - zh - wil het weten 26 augustus - Viktoriya - 21 jaar - 2 kindje - bv -zh - wil het weten 28 augustus - TSCM - 26 jaar - 1e kindje - bv - tb nog niet zeker 29 augustus - Anne22 - 26 jaar - 1e kindje - bv - tb - wil het weten 29 augustus - Esmeralda1984 - 27 jaar - 3e kindje - fv - tb - wil het weten 30 augustus - Bright- 31 jaar - 2e kindje - bv - zh - wil het weten 30 augustus - N80 - 31 jaar - 1e kindje - bv - zh - wil het weten 23 zwangeren Afspraken 18-01 Justy 1e echo 18-01 Queen78 intake en 1e echo 18-01 Viktoriya intake vk 20-01 joja81 1e echo 20-01 No name echo 20-01 Viktoriya termijn echo 20-01 Gwn gesprek prenatale screening 24-01 N80 intake vk 24-01 Spontanious1983 2e controle Gyn 24-01 Gwn 5e echo (termijnecho) 26-01 MilkHd termijnecho 26-01 N80 1e echo 26-01 Luvv intake + termijnecho 01-02 Nelly termijnecho vk 01-02 Butterfly78 1e echo 03-02 Esmeralda1984 Termijnecho 03-02 Krissie Termijnecho 06-02 Gwn nekplooimeting 20-02 Butterfly78 2e controle vk 22-02 Gwn geslachtsecho (pretecho) 26-03 Gwn uitgebreide 20-weken echo
alles was goed!!! hartje gezien, ze zei dat het kindje een sterke hartslag had! ben nu 8 wk en 5 dagen, 26 aug. uitgerekend! en over 3 weken (met 12wk) krijg ik nog een echo, de normale termijn echo. ZO BLIJ NU!!!
Hoi meiden, Ik ben even zo vrij geweest om een club aan te maken voor de augustus 2012 mama's om verschillende lijsten bij te kunnen houden. Voor nu heb ik er twee onderwerpen ingezet. Eentje met uitgerekende data en eentje met de afspraken. Later komt daar natuurlijk nog een overzicht van geboortedata bij. Tenmiste, als jullie het wat vinden... Anders verwijder ik de club gewoon! Kijk maar even op: http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/augustus-2012-mama-s.html Als je het wat vindt, kan je je als lid aanmelden. Ik heb trouwens de club openbaar staan, maar mochten we er meer privédingen in zetten, kan dat altijd nog gewijzigd worden, zodat alleen clubleden toegang hebben. Ik heb de laatste lijsten van de drie augustus mama 2012 topics samengevoegd, zodat we alles in één overzicht hebben. Hopelijk kloppen de gegevens allemaal. Groetjes, Nelly
@Esmeralda1984: vind je het een goed idee om alle augustus mama's in het topic van de lijst van de 16-31 augustus mama's te zetten? Ik heb nu een club aangemaakt, maar de lijst moet ik in stukken hakken, omdat de berichten maar maximaal 1000 tekens mogen bevatten. Hier in de topics is de limiet veel hoger. En daarbij komt nog dat in een topic iedereen zelf wijzigingen kan doorvoeren. Dat werkt in de club niet zo handig. Hier heb ik het hier in het 1-15 aug. topic met Nannie over gehad en ze heeft me overtuigd, haha. Een lijst als die jij al gestart was, is gewoon handiger. Ik weet alleen niet of je zelf als TS de titel van het topic aan kan passen, maar anders zou een van de mods dat wel kunnen doen, lijkt me... Tenminste, als je ons voorstel wat vindt. Groetjes, Nelly
Nelly, goed idee. Heb me gisteren gelijk aangemeld als lid. Straks heb je toch ook weer een groep van de mama's Ja wat je zegt zoals Esmeralda het had gedaan kan je het zelf aanpassen en meer tekens in een bericht.
Nelly dit is een goed idee van je . Volgens mij kan de titel niet meer aangepast worden... ik kan wel het topic sluiten dan die ik had geopend.. zal ik dat dan doen?
Hoi meiden. Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik ben 23 en zwanger van ons 2e kindje. Mijn dochter is met een keizersnede gekomen ivm stuitligging. Hoop nu op een natuurlijke bevalling. Heb bij Jessie 7,5 maand bv kunnen geven en hoop dat de bv dit keer ook gaat lukken! Zijn jullie ook al zo benieuwd naar het geslacht? Dit keer gaan we het geslacht voor ons houden!
Heb me inmiddels ook aangemeld bij de club . Rianne welkom hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het geslacht. Of we het voor ons zelf houden weet ik nog niet. Bij onze jongste hadden we t wel gedaan.
Welkom en gefeliciteerd rianne! Wij zijn ook heel erg benieuwd maar houden t wel voor ons. Bij onze dochter ook gedaan. Van een aantal in mijn omgeving wist ik van tevoren t geslacht en de naam al. Vind ik persoonlijk niks aan.
Hallo meiden ik wil me hier ook graag aanmelden. Na 4 jaar MMM (medische malle molen) in de VU zijn we nu eindelijk zwanger, heerlijk. We zijn 29 augustus uitgerekend
@Rianne: welkom en gefeliciteerd! @Noa14: ook welkom en van harte! Fijn zeg, na zo'n lange tijd eindelijk zwanger! Hebben jullie de eerste echo('s) al gehad?
Hoi meiden, Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Ik heb de gegevens bijgewerkt en in het "lijst"-topic gezet wat Esmeralda84 al gestart had voor de 16-31 aug mama's: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/326474-16-t-m-31-augustus-mamas-de-lijst.html Dan kan iedereen zelf wijzigingen doorvoeren. Toch ff wat makkelijker. Groetjes, Nelly