16-31 augustus 2012 uigerekent

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door elly010, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzichtbaremama

9 aug 2011
    49
    0
    0
    personeels administratie
    Zeist
    zie dat er ook een topic is voor 16-31aug :)

Lees dat jullie het hebben over combi test.
    Wij doen het niet. de vorige keer ook niet.
    Gewoon omdat het maar een bepaald percentage is en een kindje met een afwijking net zo welkom is. Ondanks dat het dan wel ontzettend zwaar zou worden.
    maar iedereen een eigen mening en een eigen gevoel erover.
    Zelf vind ik dat van beide kanten wel iets te zeggen is.

maar laten we ervoor gaan dat al onze augustus beebjes gewoon gezond zijn! :)

2. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    Ik ga 9 feb ook voor een combi test.
    We hebben het afgewogen of we het wel of niet deden ook i.v.m. de kosten.
    Het is ons 1e kindje en ik was met 5 maanden zwanger dus we nemen de "gok".

3. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wij mogen de 16e voor een nekplooimeting. Ben benieuwd.

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb vandaag weer een mooie echo gehad. Bloeddruk wel te hoog, moet dus helaas wel andere medicatie.

7 februari hebben wij de combi test, 13 febr weer controle gyn.

5. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Laurie, Fijn dat je een mooie echo had!

6. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Laurie: fijn, weer een goede echo!

@Combitest: iemand hier toevallig die de bloedwaarden van de test (al) weet? Dus niet de kansberekening-uitslag, maar echt de harde waarden? Misschien dat niemand die te weten komt hoor, maar ik weet ze dus toevallig wel, maar kan niet zoveel vinden over de interpretatie ervan. Ik weet het; wachten tot vrijdag (ga er even vanuit dat we na de nekplooimeting meteen de uitslag krijgen), maar vroeg het me toch af.

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Gwn ik moet donderdag,krijg dan de uitslag van het bloed en ook gelijk de uitslag van het totaalpakket.

8. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Oh spannend corina!!!
    Wel fijn dat je direct uitslag krijgt joh!

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marik zeker weten.

10. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Maar welke angelsound heb je besteld??? En waar
    Doet ie t goed?

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
  12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @kunnen jullie mij uitleggen wat een angelsound is? En is dat leuk? Is zeker iets voor het hartje te luisteren of niet?

Ik lees hier heel vaak hoor!! Maar ik kan het soms slechtachtig bijhouden .. Sorry..

13. Butterfly78

21 okt 2011
    78
    0
    0
    Dialyseverpleegkundige
    Vanmorgen de 1e termijnecho gehad... ervoor gekozen niet voor de nekplooijmeting te gaan.
    Vooral omdat het een percentage aangeeft van het risico en je dus nog niks weet. Een vruchtwaterpunctie vind ik teveel risico geven voor een miskraam en lijkt me erg pijnlijk, dus die zou ik toch al niet willen.
    De echo was goed, hartje klopte mooi en buikje was mooi dicht. 2 handjes en 2 voetjes te zien, kaakjes etc. Echt indrukwekkend dat dat in je groeit!
    We zijn een paar dagen vooruitgeschoven van 26 augustus naar 21 augustus. Dus nu 11 weken en 1 dag.
    Op naar 6 maart, dan gaan we met 16 weken voor de geslachtsbepalings echo... Spannend!

14. Butterfly78

21 okt 2011
    78
    0
    0
    Dialyseverpleegkundige
    Even m'n nieuwe afspraken bijgewerkt...
    06-03 de geslachtsbepaling, joeppie!!!

15. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Een angelsound is een doptone. Hiermee kan je zelf thuis het hartje van het kindje horen.

Het heeft me vaak uit de stress geholpen. elke keer als ik de baby na mijn mening te weinig voel bewegen heb ik hem erop gezet. En niets mooiers in de zwangerschap om thuis het hartje te horen. Echt een aanrader. Ik heb hem bij al mn zwangerschappen gebruikt

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    uhm zie dat de lijst niet klopt. Ik sta hier op de 20e, maar ben op de 22e uitgerekend.

Ik zet mijn afspraken er niet op hoor, heb namelijk om de 2 weken een controle. hahaha erg vervelend ;)

17. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy1981: je staat volgens mij al vanaf het begin (of iig vroeg), op 20-8. Het is dus 22-8? Wil het best aanpassen, maar Butterfly heeft de lijst in quote laten staan, dan gaat dat niet... En ik weet niet zeker, maar houden we de lijst nu niet in een apart topic bij, en dan niet meer hier, omdat het elke keer zo zoeken is naar de laatste lijst? Ik kijk wel ff, dan pas ik je daar wel op aan, en zet Butterfly's afspraken erbij :).

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy: op die lijst stond je wel al goed

@Butterfly: heb je afspraak er ook op de lijst in het aparte topic even bijgezet. Fijn dat de 1e echo vandaag helemaal goed was!

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nelly: wat zie ik nu meis! Een mk!? Zo laat nog... Wat is er precies gebeurd? Veel sterkte met het verwerken hiervan! :(

20. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Tja meiden, vanmiddag bleek tijdens de termijnecho dat er geen hartactiviteit meer was.
    Volgens de meting kwam het kindje op 10 weken en 5 dagen, dus dat betekent dat het al bijna anderhalve week geleden gestopt is met leven.
    Morgenochtend belt de vlos direct met de gyn om deze week nog een afspraak in te plannen voor een gesprek over hoe en wat nu verder...

Wil iemand trouwens het beheer van de club overnemen?

Deel Deze Pagina