16-31 augustus 2012 uigerekent

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door elly010, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Corina: ja bloed al ruim week geleden. De berekening moet met programma ofzo en andere afdeling doet dat :(. Kreeg vorige keer ook meteen, maar dat was bij een Echocentrum. Voor zover ik als leek kan zien waren de bloedwaarden juist niet goed, daarom baal ik extra.

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Gwn, vreemd dat ze het dan niet gelijk geven. Zo zit je nog een week in spanning. Was blij dat ik m gisteren gelijk kreeg. Waarom dacht je dat de bloedwaarden niet goed waren dan?

3. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

hoi hoi dames,

hoe gaat het met jullie?

Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad. Was even spanning omdat ik vanmorgen wat bloedverlies had. maar het hartje klopt nog gelukkig. Ben zelf 4 dagen vooruit gezet. Dus morgen ben ik al 11 weken! Over 2 weken moet ik weer terug voor een echo. De baby had nu een open buikje. Dit had mijn jongste ook in dit stadium dus maak me er verder geen zorgen over.

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Elisatje: super, een goede echo! Lekker genieten meid!

@Corina: jeetje, da's een uitslag waar je niet op zit te wachten. Hopelijk blijkt uit de verdere onderzoeken dat er niets aan de hand is. Succes meid!

@Esmeralda1984: een open buikje? Zijn dat dan vliezen ofzo die nog niet gesloten zijn? Hopelijk is daar op de volgende echo niets meer van te zien.

Hier vandaag een toch wel emotioneel dagje. Bezoekje aan de gyn gedaan vanochtend. Veel uitleg gehad, veel op ons afgekomen.
    Maar dat staat allemaal in mijn vlindertopic.

En die sneeuw, geweldig he! Daar kan ik ook zo lekker emotioneel van worden. Dat wordt morgen sneeuwpoppen maken met de meiden.

Liefs,
    Nelly

5. wiets2

wiets2 Lid

30 jan 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    He,
    Ik kom me hiier ook nog melden, ben 18 augustus uit
    gereknd, dus vandaag 12 weken! Lig alleen aan sonde in ziekenhuis, heb weer veel last van Hg, extreme misselijkheid! Eerste zwangerschap ook gehad, maar nu toch ook weer erg heftig helaas. Lig nu voor 3e keer in ziekenhuis, mis mijn dochtertje enorm, maar gelukkig wordt ze goed opgevangen! Met de kleine is alles goed, dus dat is super, we hebben hoop dat ik toch snel minder misselijk ga worden, want hele dagen in ziekenhuisbed wordt je niet vrolijkvan! Ff doorbikkelen dus, vind het erg leuk om met jullie meee te lezen en te kletsen. Groetjes wietske

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Welkom wietske en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat naar dat je er zo ziek van bent. Hopelijk mag je snel weer nr huis.

Corina nogmaals succes en sterkte morgen. Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie.

Hier net 'eindelijk' het hartje kunnen vinden met de angelsound. Heerlijk!! :)
    Ga vanmiddag eens namen zoeken denk ik. Voor onze dochter waren we er snel uit. Maar nu moeten we weer een meisjesnaam zoeken en jongensnamen vind ik nog lastiger ;) jullie nog suggesties wat leuk bij Noa past? Maximaal 2 lettergrepen. 1 lettergreep vind ik ook vaak leuk.

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Woeste welkom!

Nelly, sterkte

Hier lukt het helaas nog niet om het hartje te horen, zijn er nog meer die het proberen maar waarbij het nog niet is gelukt?

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wiets2 welkom en gefeliciteerd. Balen dat je er echt zo ziek van bent dat je in het ziekenhuis ligt. Heb je bij je dochter ook zo lang last gehad van misselijkheid?

Luvv dank je. Fijn dat je het hartje gevonden hebt met de angelsound.

9. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wiets2: welkom en gefeliciteerd! Maar jeetje... al 3e keer in het zkh! Bah! Hoop dat het snel beter gaat en je lekker naar je dochtertje toe kan!

@Laurie: ik heb het hartje inmiddels gevonden, maar volgens mij was dat voor het eerst zo rond de termijn dat jij nu zit... Komt vast goed. Ik moest wel echt tegen de rand van het schaambot aan zitten.

@Luvv: fijn dat jij het nu gevonden hebt met de angelsound!

@Corina: heel veel succes & sterkte morgen!
    Ik maakte me zorgen om de bloeduitslagen omdat ik die dus gezien heb en vergeleken met de informatie die ik erover had. Ze meten 2 waarden: PAPP-A en vrije Beta-HCG. Een lage waarde voor de eerste en hoge waarde voor de tweede wordt geassocieerd met het syndroom van Down. De eerste was bij mij behoorlijk laag (slechts iets meer dan de helft van normaal) en de tweede erg hoog (kwam niet eens voor op de voorbeeldgrafiek). Maar ja, ik ben geen arts, en heb die waarden bij toeval gezien, dus kan er verder niet zoveel mee. Ik wacht nu 'gewoon' de uitslag af, ben heel blij met zo'n goede nekplooi (1.02mm, of had ik dat al gezegd?) en heb ergens wel het gevoel dat er een 'gezond' kindje in mijn buik zit...

10. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Wietswelkom! Wat naar dat je je zo voelt, bah! Hoop dat het snel beter gaat en dat je echt kan gaan genieten!

luvv welke angelsound heb en jullie? Ik ben ook op zoek maar weetniet welke site betrouwbaar is. Ik vind naast Noa, Isa voor een meisje wel leuk. Jongen geeeeeen idee. Succes ermee! Is een leuke taak, namen zoeken!!!!

11. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    #971 Luvv, 5 feb 2012
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
    Grappig, Isa staat idd op t lijstje ;) ik heb geen idee waar ik de mijne heb gekocht. Is inmiddels alweer bijna 3 jaar geleden. Het is een witte met lichtgroene met een groen hartje in t midden en er staat angelsounds jumper op. Hij is dus van jumper neem ik aan ;) maar misschien zijn ze dat allemaal wel :)

Edit:

Deze dus maar de site waar ik m gekocht heb weet ik echt niet meer.

jumper angelsound - Google zoeken

12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marik: de mijne klinkt hetzelfde als die van Luvv, maar zonder jumper erop. Tweedehands gekocht op marktplaats. Hoor ook veel over Vos (online), daar heb ik wel mijn kolf gekocht en erg tevreden over.

13. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ohhhh super. En jullie hebben die met oordoppen of een boxje?

14. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Bij mij zat er zo'n koptelefoontje bij maar ik gebruik eigen oordopjes die van betere kwaliteit zijn.

15. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Oooh ok, nou ik ga hem ook bestellen! Top!!!

16. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Leuk hoor. Heeft vaak onzekerheid bij me weggenomen tijdens m'n eerste zwangerschap. En sowieso is t heerlijk om thuis zo nu en dan t hartje te kunnen horen. Zeker zolang je je kindje nog niet voelt. Ik ben iig erg blij met dat ding. Lijkt wel een verkooppraatje haha..

17. wiets2

wiets2 Lid

30 jan 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor reacties, hier op en af, nog steeds aan sonde, ja heb bij mijn eerste zwangerschap ook gehad! Toen nog erger, maar het is weer niet makkelijk. Maar komt goed. Enige voordeel is veel echo's. Elke keer weer een oppepper!

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik baal er toch echt van dat ik het hartje niet kan vinden, maak me er best ongerust over. En dat terwijl ik met mijn man zo had afgesproken dat niet te doen omdat we ons realiseren dat we vroeg met de angelsound zijn begonnen. (veel eerder dan de vorige keer)

Gelukkig morgen weer een echo.

Corina: succes vandaag.

19. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Laurie ik hoorde m ook pas na heel lang zoeken hoor en was nog helemaal niet zo duidelijk. Snap je wel maar zou me niet teveel zorgen maken. Wel fijn dat je morgen weer een echo krijgt. Alles is vast dik in orde.

20. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ja, je kan zo in de winkel staan hihi

Deel Deze Pagina