16-31 augustus 2012 uigerekent

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door elly010, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Corina en hoe ging het??

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Jo dames ik ben even leden aan het werven voor de mama in augustus 2012 hyves. Hier is de link. Is zo leuk als jullie daar ook komen zo hebben we een gezicht bij de naam.
    Wie durft?
    Had eerst een link neergezet, maar volgens mij is dat tegen de forum regels.

gewoon bij hyves augustus 2012 mama's neerzetten bij zoeken.

3. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik heb geen Hyves meer ;)
    Idd Corina hoe is t gegaan??

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Hier geen verhoogde kans uit de nekplooimeting en alles was verder goed. Ook al gokje op het geslacht gekregen nav de nub:D

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Super fijn laurie!! Gefeliciteerd! :)

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Laurie fijn om horen dat alles goed bij je was

7. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ik ga zoeken op hyves

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wie neemt van mij het beheer van de club over?
    Ik wil er vanaf...

Sorry, ik heb niet bijgelezen. Ik zit op het moment in een emotionele rollercoaster...

9. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik zie het overdragen van het clubje niet zo gauw gebeuren, dus probeer ik het nu op te heffen. Hiervoor heb ik even een nieuw topicje gestart in het "over deze site" subforum in het "algemeen" forum.
    Mochten jullie later toch nog behoefte hebben aan een (besloten) club om te kletsen, is die ook zo opgericht.

Sorry, dat ik het zo bot oplos...

Liefs,
    Nelly

10. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

dames wat is het rustig?? NOu ben ik zelf niet zo erg actief hier(schaam).

Corina hoe is het gegaan? En hoe gaat het met de rest?

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Nelly geen probleem hoor, mocht er behoefte aan zijn dan is er zo weer eentje op gericht.

Hier vandaag een lange dag voor de boeg, moet vanmiddag en vanavond een presentatie geven. Zie er wel tegenop vooral omdat ik meestal na 7 uur totaal gesloopt ben. Hopelijk gaat dat vandaag iets beter.

12. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

succes met je presentatie

13. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nelly: heel begrijpelijk en geen probleem. Focus jij je maar op jezelf, daar heb je meer dan genoeg aan nu helaas :(.

@Laurie: heel herkenbaar, succes ermee!

@Corina: ja, hoe is het? Hoe ging de test en wanneer krijgen jullie de uitslag?

@Hier: hier wel een gunstige uitslag van de combinatietest, nl 1:2500 voor Syndroom van Down en 1:100000 voor die andere syndromen. Het is natuurlijk een kansberekening, maar ik heb er ook wel een goed gevoel bij eigenlijk. Vandaag 13 weken, dus het echte grote genieten kan beginnen! :)

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Gwn, fijn dat er voor jullie een goede uitslag uit is gekomen bij de test.

15. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik heb het hartje bij de vk gehoort hij/zij zat veel hoger dan ze in eerste instantie baarmoeder voelde... Ga zaterdag shoppen babykamer en kinderwagen bestellen ben dan 11,5 week moet kunnen toch?

16. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    fijn joh! Ik heb t volgens mij rond de 16e week allemaal besteld, maar met 11,5 weken moet t prima kunnen hoor. Kans is zo klein dat t nu nog misgaat en t is zooo leuk om lekker te gaan shoppen :)

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij gaan zaterdag ook onze eerste baby aankoop doen. Nog geen grote dingen hoor, maar een eerste pakje durf ik denk ik nu te doen.

Voor de grote dingen gaan we ons eens orienteren, aanschaffen pas na 20 weken echo.

18. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Houd wel rekening met de levertijden. Een vriedin van mij had de spullen bij 20 weken besteld en de kinderwagen was pas 3 weken voor de uitgerekende datum binnen.... En dit was bij de babydump in roelofarendsveen.

19. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    wij hebben ook alles bij babydump besteld. Daar kan je overigens gratis annuleren en als je t al in huis hebt staan en je zwangerschap loopt verkeerd af halen ze t gratis weer op. Super service daar!

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Weet ik, bij onze dochter hebben we ook pas na de 20 weken echo besteld maar hadden het toen ruim op tijd binnen.

Heb na haar geboorte alles verkocht. Ga het deze keer niet nieuw kopen, alleen maar nieuw orienteren.

Het shoppen ga we dus 2e hands doen (hoef alleen maar box en kinderwagen) dus die gaan we na de 20 weken (denk ik) shoppen op het i-net.

Onze dochter krijgt een andere kamer, daarvoor moet er nog een andere kast kopen. Babykamer kan dan blijven zoals het was.

Deel Deze Pagina