16-31 augustus 2012 uigerekent

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door elly010, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Lilalief: meid, wat een vreselijk nieuws! Heb er geen woorden voor. Heel, heel veel sterkte. En ik sluit me volledig bij Corina aan: als je iets kwijt wil, of je hart luchten, dan zijn we er voor je.

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel..

Ik heb me in het begin van de zwangerschap enthousiast bij alle augustus 2012 topics aangemeld dus besefte me dat ik nog op lijsten stond.

Verder heb ik veel steun aan de februari 2010 mama's waar ik bijna dagelijks contact mee heb, al sinds medio 2009.

Vind het aanbod wel heel lief!

Ik wens jullie een prettige zwangerschap en straks een gezond hummeltje.

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Lilalief wat vreselijk, heel veel sterkte.

4. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ik steek een kaarsje voor je/jullie aan! Jeetje. Ik schrik bij dit bericht. Meid wat moet jij voelen!
    Ik hoop dat je het goed verwerkt en veel steun heb aan alle vrienden en familie!

Liefs

5. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    LilaLief ik wist eerst niet wat ik las en heb eerlijk gezegt eerst gegoogled wat het precies was.
    Toen ik las wat het inhiel ben ik erg geschrokken.
    Ik leef enorm met jullie mee en wil je veel sterkte toewensen!

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hai Meiden,

Na dit vreselijke nieuws ga ik toch proberen weer een beetje te starten met wat leuker nieuws. Van de week worden hier de muren gestuukt en over twee weken komt de baby kamer ben zo benieuwd hoe alles word! Zijn er al meer waar de baby kamer voordering maakt en of aan begonnen of zelfs al af is?

7. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    Het is een beetje stil hier op dit forum.....

8. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ja er bestaat ook een besloten forum hè!! Augustus mama's en we hebben een Facebook, misschien wat voor je? Daar is het aardig druk!

9. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    en onder welke naam vind ik het op facebook?

10. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    mag ik ook bij de facebook? Lees hier eigenlijk nooit iets?

11. marjolein1987

8 apr 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, ik ben 19 augustus uitgerekend van mijn eerste kleintje!

12. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik ook 19 augustus! Hoe was je 20 weken echo?

13. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hoi ik 24 Augustus;) Dan maar met zijn drieeen haha;) .. Maar ik heb ook een vraag.. Mijn baarmoeder komt geloof ik nog maar tot mijn navel en dat was 3 weken geledne ook wel.. Wel als ik met een liniaal meet is het meer cm geworden omdat ik met name naar voren groei.. Ik ben nu 24½ week , is dat niet te weinig?

14. Jessica3

Jessica3 Actief lid

16 nov 2011
    173
    0
    0
    Hoi,

Op de Facebook pagina wordt inderdaad druk gekletst. Als je daar graag bij wilt, stuur mij dan even een pbtje via dit forum met je Facebook naam. Het is een besloten groep dus ik moet je persoonlijk toevoegen.

groetjes,
    Jessica

15. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ik was bij de vk vorige week 24 weken en 3 dagen en m baarmoeder kwam toen 5 cm boven m'n navel uit.

16. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Mag ik me hier ook aanmelden meiden? Ben sinds een tijdje lid van het forum, maar nooit echt actief meegekletst. Nu moet ik meer tijd voor mijn lichaam gaan vrij maken, dus meer tijd voor leuke dingen :D

Ben op 18 augustus uitgerekend van onze tweede.

Heb veel last van mijn bekken. Wie heeft dat nog meer? En is er iets tegen te doen? Had het bij mijn dochter ook, alleen meer op het eind.

Hopelijk kan ik iedereen bijhouden hier. :D

17. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    met 24 weken kwam die van mij net boven me navel en ze zei dat et perfect op schema was..

18. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Tijdje niet geweest hier maar alles gaat prima babykamer is bijna af alleen de gordijnen nog ophangen die worde nu gemaakt... Dan is het wachten op ons meisje.

19. Dootjuh86

Dootjuh86 Lid

19 mei 2012
    95
    0
    0
    ass. Manager/klant adviseur
    In het mooie Drenthe
    Hoi meiden!

Ook ik wil graag mee gaan kletsen met jullie, ik ben 30 augustus uitgerekend van ons eerste wondertje en we weten dat het een meisje gaat worden!
    We zijn inmiddels begonnen met de babykamer, deze week gaat m'n vriend het plafond en kozijnen doen, volgende week word er behangt en 5 juni worden alle spulletjes geleverd!
    Best spannend allemaal

Groetjes,
    Dootjuh

20. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hoi,

Ik ben ook weer terug van weg geweest! Ik ben 17 augustus uitgerekend en wil graag met jullie mee kletsen!

De babykamer is inmiddels helemaal klaar dus wij zijn er klaar voor! Nou ja... ik moet me geloof ik nog wel even mentaal voorbereiden op de bevalling :S

Deel Deze Pagina