@sietse Haha dus ben niet de enige die rare dromen heeft. Ik droom ook de mafste dingen. Was vanacht weer zo. Lachte me kapot toen ik wakker werd. Ben helaas ook zo vergeetachtig dat ik het nu niet meer weet hahaha
Meiden, vanmiddag de volledige uitslag van de vruchtwaterpunctie gehad. Daar was ons bloed toen ook voor afgenomen.... Niets gevonden!! Geen enkele chromosomen of erfelijkheids afwijking! Alles klopt dus verder bij ons meisje. Morgen gesprek om 14:00 met de kinderuroloog en daarna weer naar prenatale geneeskunde.... Dit stelt me toch weer gerust... Ze moet lekker groeien en plassen want verder mankeert er dus niets aan haar. Ik laat jullie morgenavond weten hoe alles is gegaan. Xxx
@ jette Ik ben hier sinds vandaag en heb je verhaal gelezen. Ben blij voor je dat het allemaal goed was. Ik duim voor je morgen. Blijf positief
Jaaa, de vloer is gelegd! Ik moet er wel aan wennen dat hij wat donkerder is dan ik graag had gewild voordat we hem uit gingen zoeken, maar dat zal vast goed komen. Nu de meubeltjes en accesoires nog, dan is het af!
Dames.. heb mn best weer even gedaan om terug te bladeren en te reageren: Alsof het zo moest zijn.. met spoed afgelopen anderhalf week bezig geweest met de achtertuin, stond eigenlijk gepland voor de meivakantie maar de tegels werden toch eerder geleverd waardoor de baby kamer nog niets opschiet.. Nu beide lekker maandag en dinsdag vrij dus tijd weer daarvoor  @ PCO mamma: wat een gerust stelling voor jullie. Maandag moest je weer terug komen toch? Wat zeiden ze @ Olicha: al helemaal uit de namen dus? Hier was het voor een meisje ook gelijk al duidelijk dus waren gelijk klaar. We doen niet aan doopnamen oid, ben benieuwd welke namen er zometeen allemaal uitkomen. Doe je zelf rustig aan? Bekkenklachten niet onderschatten hoor Hier verder geen klachten. Bij drukte last van knetterharde buik, vandaar dat ik de aangepaste werktijden ook aan blijf houden (van 7-10u in de ziektewet) zo is het goed vol te houden. Wel dan verplicht om 6 wkn van te voren met verlof te gaan, het zij dan zo.. Als het dan mooi weer is doen we het er voor toch  s avonds is de kleine meid altijd lekker druk, manlief en ik genieten volop van haar bewegingen. Gister het zelfs van de buitenkant kunnen zien, hoe bijzonder toch @ Babyshower: denk niet dat we dit gaan doen. Misschien samen met vriendin(nen) workshop taarten maken oid @ Jerami. Schiet mooi op met de verbouwing dus. Beetje leuk om mee bezig te zijn of ben je er al klaar mee @ Sietsie. Nu al 8kg aangekomen Ojee.. wat gaat dat worden, hihi.. Woog 58kg nu bijna 66kg. Alles smaakt zo lekker, foei Wat een leuk behang, de vloer went gauw genoeg hoor. Hebben jullie lichte meubels? Wanneer komen ze? @ Jette. Wat een geluk dat er vanmiddag niets uitgekomen is. S6 voor morgen. Houd je ons op de hoogte? Knuffel @ 1992.. welkom: wel met aardig wat mensen maar niet heel fanatiek, zit nog op een ander augustus topic maar daar kan ik het niet bijhouden hoor Allemaal beetje aan het genieten van het lekkere weer?
Kreeg maar geen melding van nieuwe berichten! Jette jou wil ik vandaag samen met je manneke heel veel sterkte wensen!! Ik duim giga hard voor jullie en jullie meisje!!!
Bah bah bah wordt af en toe gek van me vriend. Heb nou wel 10 keer gevraagd of die aan me buik wou voelen, om zn kind te voelen schoppen. Gister weer toen we op bed lagen. Hij was weer moe en wou slapen. Op een gegeven moment sliep die al bijna. Zeg ik, ik vraag het nu al weken en snap best dat je moe bent maar het lijkt of het je niet intereseerd, je ziet het wel als het er is. Hhuhmm tuurlijk zegt die. Aaargh had het ff niet meer. En hij maar lekker slapen. Hij moet er wel elke ochtend om 4 uur uit en wil dan om 9 uur wel slapen. Maar dat is toch geen excuus. Toen ik zwanger was van me dochter vond die het veel interessanter en dacht die veel meer mee. Nu is het net of ik alleen zwanger ben. Aan de andere kant is die ook vaak wel lief en helpt hij me met van alles. Dus weet het niet zo goed. Heb ik nou zo'n ongevoelige vent of zijn het de hormonen. Of zijn bijna alle mannen gewoon zo
Dag Ladies, Welkom nieuwe meiden! Van harte nog Waar is de lijst trouwens? Alles was hier afgelopen maandag goed, kleine meid groeit goed dus daar ligt het niet aan gelukkig! Gisteren wederom erg veel pijn en harde buiken gehad...dus ik sta er echt niet van te kijken dat deze dame eerder gaat komen dan de bedoeling is. Het luik mag open vanaf minimaal 36 weken hahaha... dus we blijven nog evn zitten meiske! Hoe is het met jullie? Dikke knuff...
1992.. frustrerend !! Mannen.. Soms.. !! Maar proberen vast te houden aan de goede momenten samen wat je met hem hebt Zelf vannacht sinds de zwangerschap helemaal emotioneel, huilen huilen huilen. Helemaal ongerust.. Had onze kleine prinses al sinds gistermiddag niet gevoeld, het voelde helemaal niet goed. Manlief bedoeld het vast goed maar zei alleen komt wel goed, niets aan de hand, maar pffgrr#^&%*( had het niet meer. @ PCO; fijn om te horen dat het maandag allemaal goed was. Shit daarintegen dat je zoveel last/ pijnklachten hebt. Werk je nog wel? (sorry, weet het soms niet meer van iedereen) @ bella.. Welkom.. Dat zou idd wat zijn, hihi. Zou je het 'erg' vinden als jullie wondertje op je verjaardag komt?
De lijst weer even terug gezocht.. onderaan kunnen we de nieuwe afspraken vermelden. Kunnen we misschien gelijk de lijst even up-to-date maken? Wie is er nog actief op dit forum? (je naam dik bedrukken/ onderstrepen) ♥Bevallingslijst 16 31 augustus♥ 13 augustus 2013 Nijnja, 38 jaar, 3e kindje, thuis, bv, Jongen 14 augustus 2013 Olicha 30 jaar,1e kind, tb, bv, Meisje Pcomama, 30 jaar, 2e kindje, zk, BV, Meisje 16 augustus 2013 Femke11, 2e kindje, zh/thuis, bv, Meisje 17 augustus 2013 Liesje1975, 37 jaar, 3e kindje, zh/bv 18 augustus 2013 Jette1976, 36 jaar, 1e kindje, zk (keizersnede), bv, Meisje Elfje82, 2e kindje, ZH, fv 19 augustus 2013 Invuurenvlam, 29 jaar, 1e kindje, bij voorkeur thuis en bv Sietsie, 26 jaar, 1e kindje, zk,bv 20 augustus 2013 Puk1988, 24 jaar, 1e kindje, zk, fv, Verassing 21 augustus 2013 Frida87, 25 jaar, 1e kindje, zh, Meisje Jerami, 27 jaar,2e kindje, zh, fv 24 augustus 2013 Upkedupke, 1e kindje 1986Cindy, 26 jaar. 2e kindje, zh, 25 augustus 2013 Diamonds82, 3e kindje 26 augustus 2013 ML82, 3e kindje, Clijntje, 29, 1e kindje, zkh, bv, Verassing 27 augustus 2013 Jeskejes, 1e kindje Sassie1980, 32 jaar, 4e kindje, zh, BV Baby1985, 2e kindje, thuis, Fv 28 augustus 2013 79Mama79, 33 jaar, 2e kindje, zkh Gylaine, 29 jaar, 1e kindje, zh, Jongen 30 augustus 2013 Sasa84, 1e kindje, Pleak, 28 jaar, 2e kindje, zh, bv 31 augustus 2013 CarlijnW, 38 jaar, 1e kindje 5 meisjes, 2 jongens, 2 verassing Afspraken 03-05: Frida87, vk
Pco gelukkig alles goed met kleine meid. Balen vd pijn zeg. Hier gaat t op en neer met de 'buik' pijn. Nieuwe dames welkom!! Mannen....ja soms he. De mijne voelt wel steeds of tie frummel voelt maar ik ga frummel.net zelf steeds meer voelen. Gisteren voor t eerst een soort rolbeweging gevoeld in mn buik van links naar rechts. Vanmiddag pop poli en ben vandaag niet te genieten. Dat wordt me nog wat. Genoeg zakdoeken mee denk. Frida 'leuk' is dat he als ze dat zeggen. Kimt wel goed schatje. Ze bedoelen t goed maar op dat moment kun je er ff niks mee en wil je dat eigenlijk niet horen. Goed bezig met lijst terugzoeken. Ik zit op mobiel kan niet veranderen. 5mei poging 2 pretecho 7 mei controle vk
♥Bevallingslijst 16 31 augustus♥ 13 augustus 2013 Nijnja, 38 jaar, 3e kindje, thuis, bv, Jongen 14 augustus 2013 Olicha 30 jaar,1e kind, tb, bv, Meisje Pcomama, 30 jaar, 2e kindje, zk, BV, Meisje 16 augustus 2013 Femke11, 2e kindje, zh/thuis, bv, Meisje 17 augustus 2013 Liesje1975, 37 jaar, 3e kindje, zh/bv 18 augustus 2013 Jette1976, 36 jaar, 1e kindje, zk (keizersnede), bv, Meisje Elfje82, 2e kindje, ZH, fv 19 augustus 2013 Invuurenvlam, 29 jaar, 1e kindje, bij voorkeur thuis en bv Sietsie, 26 jaar, 1e kindje, zk,bv 20 augustus 2013 Puk1988, 24 jaar, 1e kindje, zk, fv, Verassing 21 augustus 2013 Frida87, 25 jaar, 1e kindje, zh, Meisje Jerami, 27 jaar,2e kindje, zh, fv 23 augustus 2013 1992, 2e kindje, jongen 24 augustus 2013 Upkedupke, 1e kindje 1986Cindy, 26 jaar. 2e kindje, zh, 25 augustus 2013 Diamonds82, 3e kindje 26 augustus 2013 ML82, 3e kindje, Clijntje, 29, 1e kindje, zkh, bv, Verassing 27 augustus 2013 Jeskejes, 1e kindje, zkh, bv Sassie1980, 32 jaar, 4e kindje, zh, BV Baby1985, 2e kindje, thuis, Fv 28 augustus 2013 79Mama79, 33 jaar, 2e kindje, zkh Gylaine, 29 jaar, 1e kindje, zh, Jongen 30 augustus 2013 Sasa84, 1e kindje, Pleak, 28 jaar, 2e kindje, zh, bv 31 augustus 2013 CarlijnW, 38 jaar, 1e kindje 5 meisjes, 3 jongens, 2 verassing Afspraken 03-05: Frida87, vk 05-05: Jeskejes, poging 2 pretecho 07-05: Jeskejes, vk