Heel fijne Q-day! Hier een saai dagje..manlief is weer werken...dus saai aan t staren naar het grauwe weer. Zo maar eens op het fietsje stappen en in alle rust naar mijn ouders fietsen (mijn oude tempo gaat niet meer..haha) Ik moet naar de gyn omdat: Ik een maagverkleining heb gehad, daardoor te weinig vitamines binnen krijg (verwachten ze), ik suikerziekte heb gehad (ben zooo bang dat het terug komt) en ooit omdat wij IUI hebben gehad. (normaal mag je daarna als het goed gaat naar een vk, maar door alle andere redenen mag ik blijven). Vind ik heel fijn hoor! Heb een dijk van een gyn! Morgen mogen we weer
Morning!! Nou hier was ik WEER vroeg wakker gemaakt door dochterlief...ze trapt mij echt wakker in de ochtend en dat begint om een uur of half 5 tot een uur of 6....en dan moet ik er echt uit hoor om haar even heen en weer te schudden van doe effe rustig hahaa... en dan ben ik dus alweer paraat...vandaar dat ik ook altijd om 22 uur KO ben haha. Zoonlief heeft voor zijn doen uitgeslapen tot half 9...ga zo maar eens aankleden en dan hup naar vrienden toe...we gaan niets speciaals doen, want zit niet te wachten op al die heisa omtrent het koningshuis...
Dames, iedereen een hele fijne Koninginnedag gewenst.. Hier strak voor de buis gezeten, hihi.. Toch speciaal hé, zo lekker even over de oranjemarkt en dan hopen op prachtig weer.. lekker bbq-en Wat een fijn vooruitzicht he dat het verlof er aan zit te komen. Vd week mijn zorgmanager gemaild, lees net dat ik nog tm 10-07 moet werken, nog even doorbikkelen dus Iedereen ondertussen al lekker opgeschoten met de kinderkamer en de rest vd verbouwingen die gedaan moeten worden? Hier gister samen met manlief de kinderkamer zover in elkaar gezet. De badkamer moet alleen nog even opnieuw gestuct worden en dan kan de grote schoonmaak door het hele huis heen beginnen  Heeeeeerlijk. Hihi, 2e week van mij een vakantie weekje dus dan gaat het gebeuren PCO wat een zielige situatie met jullie zoontje.. Hoe zij dingen toch tot zich nemen he, hij heeft nu gelukkig nog mooi wat tijd om er naar toe te groeien dat zijn zusje erbij komt. Welke muurschildering komt er op de muren? Jullie hebben echt een heerlijk vooruitzicht, fijn zeg, nog een weekje doorbikkelen en dan heerlijk genieten van een weekje weg samen. Wat een super mooie buik heb je al Olicha.. Hier nog minimaal buikje. Iedereen reageert vol verbazing wanneer ik aangeef dat ik al 24 weken zwanger ben Gister kennismakingsgesprek gehad met de gastouder maar helaas word dit hem niet, hoofdredenen was dat zij de opvang die wij zouden af nemen te flexibel vind, 0-20u per week. Erg jammer, het voelde al redelijk goed, en het is een straat tegenover ons, was helemaal ideaal geweest natuurlijk. Hoe bijzonder he Jette.. fijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat met jullie prinsesje, snap heel goed dat het verschrikkelijk spannende echos zijn telkens opnieuw. Wederom een knuffel voor jullie Hoe krijgen jullie die leuke kleurtjes trouwens allemaal in de tekst? Ahum.. zo niet handig met computers, hihi Fijne dag meiden
@Clijntje: Alleen maar fijn toch, dan, die gyn ken je en je voelt je op je gemak daar. Da's het belangrijkste. @PCO mama: Zo dan kan jullie kleine meid al flink schoppen zeg! @Frida: Jammer dat het niks geworden is met de go, flexibele go zijn helaas zeldzaam. Met die kleurtjes in de tekst: boevn in het reactie veld staan de mogelijkheden voor kleur, lettertype enz. @Hier: Wel alles rondom de inhuldiging van Wim-Lex aan het kijken. Vindt het wel bijzonder, 33 jaar geleden zat mijn moeder zwanger naar de inhuldiging van Bea te kijken, nu kijk ik zelf zwanger naar de inhuldiging van Wim-Lex. Enige verschil, een week later werd ik geboren en ik mag hopen dat onze dochter niet volgende week al geboren wordt.
@ femke, nee dat is nu nog een beetje erg vroeg he Ik dacht vandaag ff wat kleertjes van mn dochtertje te verkopen. Dus ik daar met mn goede gedrag om 7 uur gaan zitten. Om 10 uur had ik 50 cent verdiend dus heb de boel maar weer ingepakt haha. Daarna nog even naar haarlem geweest maar de herrie was ik snel zat
@1992: dat schiet niet echt op. Moest je nog standgeld betalen? @Jeskesjes: Heerlijk een paar dagen weg. Hoe is het verder? @hier: Weer werken vandaag. Gelukkig is het een kort weekje.
Hier een hele saaie koninginnedag gehad De ochtend met zl naar de vrijmarkt geweest. Stond 3 mega springkussens, dus hem lekker laten spelen. Merkte alleen al snel dat hij toch wel heel moe was (de nacht slecht geslapen) en zijn toen maar naar huis gegaan. Boterham erin en op bed gelegd, hopende dat hij gelijk in slaap zou vallen en daardoor ook wat eerder wakker zodat we de middag naar de kinderspelen konden. Hij dacht daar anders over, hij heeft tot ver in de middag geslapen! We hebben dus de rest van de dag thuis voor de tv gezeten... Vandaag is hij (of ik) ook niet in beste doen... Hij haalt al vanaf het moment dat hij wakker is het bloed onder mn nagels vandaan. En als ik hem dan waarschuw krijg ik een flinke drift/huilbui als dank :x ml is de hele dag weg, dus dit gaat een hele lange dag worden!
het is hier best rustig allemaal druk gehad? Ik ben gister weer bij de vk geweest. Dat ik wat meer last had van bandenpijn werd snel logish, ze zei dat hij flink gegroeid was. Minder leuk als je dan op de weegschaal gaat staan. Ik ben al 10 kg aangekomen:s en dan denk ik, ik moet nog 16 weken. Vorige zwangerschap was ik maar 6 kg aangekomen. Dus ik baal echt. Wordt nog lastig om straks de energie en tijd te vinden om te sporten.
1992 hier ook al 10 kg aangekomen.....oepsie. Ach ja. Weet niet meer wie t vroeg maar t gaat redelijk met me. Gister frummel minder gevoeld dus ff onzeker maar gelukkig savonds meer beweging. Bolletje is op t moment weer aant overlopen. En t ging net zo goed. We hobbelen gewoon verder.
Jesskejes: ben ik dus niet de enige, word er soms best wel onzeker van. Ik heb ook gewoon zo veel honger steeds. Kan nou niet minder gaan eten, dat is slecht voor de kleine, maar een paar maanden na de bevalling echt veel sporten en gezond eten. Is ook beter voor mn conditie want die is nu echt bagger
Nou '92 .. ook ik doe vrolijk mee. 9kg erbij.. whoops. hihi. Ach het smaakt me allemaal veel te lekker Mag morgen weer naar de vk, toch altijd wel spannend weer he. Vind 't toch jammer dat je nu geen echo's meer krijgt telkens. Aardig vragenlijstje wat ik even met haar door wil spitten Kinderkamertje staat, kleertjes al lekker gewassen.. nu shoppen geblazen voor de inrichting etc. Zoooo leuk ps: het is hier idd wel erg rustig, er is nog een augustus topic meer waar ik me bij had aangesloten maar daar kan ik het niet bijhouden Hihi..
Hallo Dames! Hier ook al 7 kilo aangekomen, afgelopen week volgens mij 1,5. Gaat lekker.. Maar ik merk ook dat ik enorm van lekker eten ben gaan houden..hihi! Gister bij vk. Meisje lag met hoofd beneden ( niet ingedaald) voelt direct heel anders. Bijna weekend! Snel gegaan deze week! Geniet ervan
Hoi dames, Even een kort berichtje van mij. Ik had even een dipje door alles wat de laatste tijd gebeurd is, maar gelukkig gaat het nu iets beter. Door alle stress de laatste tijd ben ik erg moe wat m'n werk nogal lastig maakt. Afgelopen zaterdag hebben we de crematie gehad, de plechtigheid was erg mooi en hebben op een mooie manier afscheid van mijn opa kunnen nemen. Ook hebben we afgelopen vrijdag de pretecho gehad en hebben we kunnen genieten van de baby. De kleine was lekker aan het bewegen en lag nu in stuit ligging. Dit hadden we niet verwacht. Uit de pretecho bleek dat dat de groei van de baby achter ligt, nu anderhalve week. Hier heb ik me behoorlijk zorgen om gemaakt dus heeft ML deze week de verloskundige gebeld. De verloskundige maakt zich niet direct zorgen maar wilt hierdoor wel een aantal groeiecho's doen, dit om na te gaan of de baby nog wel groeit. Anders moet ik toch wat rustiger aan gaan doen met werken volgens de VK. Qua gewicht ben ik nog niet heel erg veel aangekomen, nu ongeveer 5 kg. Binnenkort zal ik wat meer reageren en hoop ik weer meer mee te kletsen.
@puk; ook aan jezelf en de baby denken hé! Fijn dat ze het in de gaten houden. Hier zelf een enorm pittige dag gehad op de bso. Baby is heel actief geweest en naar mijn gevoel lag hij met zijn kont naar boven. Had een hele bobbel boven in mn buik. Vanaf 16.00 last van harde buiken gehad en ben echt gebroken. Gelukkig nu 3 dagen vrij. Zit alleen met een heel rot gevoel wat werk betreft. de stichting gaat reorganiseren en 5 locaties (kdv/bso) gaan sluiten volgende maand. Alle medewerkers die een vast contract hebben worden herplaatst op een van de andere locaties. Alle medewerkers in de stichting moeten nu hun voorkeur voor locatie en werksoort doorgeven omdat iedereen dus herplaatst kan worden. Ik ben nu dus bang dat ze mij, omdat ik precies dan met verlof ga, in november opeens op een andere locatie sta met misschien wel andere werkdagen enz. ik hoop natuurlijk van niet maar ik ben zeker 4 maanden weg en waarom vervanging voor 4 maanden zoeken als je ook iemand die plaats voor vast kan geven...
Goedenavond! Heeft iedereen een beetje van het weer genoten? Hier vanochtend eindelijk blauwe verf gehaald die perfect past bij het behang. Hadden 30% korting Scheelt toch weer. Morgen ochtend ga ik weer wat behang verwijderen en zondag de verwarming helemaal schoonmaken en schuren en hopelijk ook verven. Vanmiddag nog even naar de speeltuin geweest met zl. Nu even lekker een rustig avondje. Hebben meer zwangere trouwens last van een zeurend pijnlijk gevoel/steken boven in bij je zij net onder je borst? Ik heb er veel last van. Kan bijna niet op mn zij liggen en ook zitten is vaak pijnlijk. Ik dacht eerst dat het door mn bh's kwam die wat strakker zitten (moet eigenlijk nieuwe halen...), maar ook zonder bh aan heb ik er veel last van. Ik denk dat als het zo blijft, dat ik even langs de ha ga, want het voelt absoluut niet prettig aan!
Dag dames, Hier zeker genoten van het lekkere weer! Vandaag was ook die mevrouw van de muurschildering... ooow wat ben ik blij met het resultaat Zie hier...
We zijn er erg blij mee hoor! VOlgende week komt eea al van Babypark en die week erop komt de babykamer..en dan is het zo goed als af!!! Morgen nog 1 dagje, en dan gaan we zondag overheerlijk 5 dagen naar Euro Disney, en volgens mij krijgen we top weer Hoe is het verder met de ladies?