16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @pco; WOW wat een mooie schildering!!!!! Kan snappen dat je hier heel blij mee bent!

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Thanks, het is dan gelijk een baby kamer moet ik zeggen haha... had niet verwacht dat dit het zo gaan worden zo mooi..erg blij mee!

Wat die steken betreft, ik had het ook straks, maar dat was toevallig 1 keer.. ik heb meer dat ik gewoon een druk van onderen voel...ik kan mij ook niet voorstellen dat deze meid echt 40 weken gaat blijven zitten... ik hoop het wel, maar schat het echt in op maximaal 38 weken op de een of andere manier.. .

ben overigens ook erg blij dat ik volgende week zaterdag een 3 d echo heb, want ik wil toch wel weer eens spieken naar haar...

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pco wauw mooi!!! Wij willen ook muurschildering. Vind t zo mooi he. Veel plezier in Euro Disney! Lekker hoor.

Jerami ik heb meer steken lager in mn zij. Douche helpt bij mij. Idd ff in de gaten houden.

Hier gaat t wel hoor. Buik groeit hard. Kryg veel reactie erop. Is toch wel leuk.

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Aankomen: Hier 3 kg erbij, valt mee dus, maar ik ben dan ook dikker, dus kom niet zoveel aan.

@Puk: Rustig aan doen meid! Je hebt een hele heftige tijd achter de rug, nu even aan jezelf en de baby denken!

@Jerami: Dat is geen fijn gevoel om zometeen mee met verlof te gaan. Ligt het niet in je contract vast welke dagen je werkt en waar? Of kun je overal ingezet worden?

@Steken in je zij: kan je lever zijn, maar dat is nog wel vroeg. Ik heb steeds steken in mijn buik, maar dan steeds op verschillende plekken. Ik hou het er maar op dat mijn darmen en baarmoeder ruzie hebben over wie op welke plek mogen zitten.

@PCOmama: Mooi!!

@Hier: Wat extra gewerkt gister en daar bekaf van. Gelukkig is aankomende week weer een rustige korte week.
    Wij zijn nog helemaal niet bezig met de babykamer of kleertjes oid. Langzaamaan begint bij mij wel het gevoel te komen dat ik dingen moet gaan maken, maar het komt er nog niet echt van. Myrthe krijgt een nieuwe kamer en de baby gaat op Myrthe's kamer (wat een echte babykamer is). Moet alleen nog bedenken of we het thema hetzelfde houden (Dikkie Dik). Ik denk het wel en dan krijgt Myrthe voorlopig Woezel en Pip, is ze helemaal fan van. De baby maakt het eerst toch niet uit.

5. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    He Puk doe je rustig aan.. Moet je evt maar stapje terug doen @ work. Kleintje gaat voor he.

Gister bij de vk geweest en werd geadviseerd dat ik ook een stapje terug moet doen met werk. Diensten tot 23:00u kost de kleine ws teveel energie. ’s Nachts vaak/ veel last van kuitkrampen en mijn buik staat te strak/ hard ervoor. Maandag mn zorgmanager maar op de hoogte brengen dan :$ Vind ’t werk gewoon nog zo leuk om te doen

@ Jerami.. wat balen.. heb je zelf helemaal geen inspraak mbt de reorganisatie? Die stekende pijn valt ws onder bandenpijn. Te snelle groei van alles binnen in

Wat is de muurschildering super mooi geworden PCO. Hier hadden we het ook overwogen, ook een offerte op laten maken maar vonden het toch te veel geld. Nu laten we een mooie mdf plaat maken wat op de muur gemaakt word.. scheelt toch al gauw honderden euro’s 

Fijn weekend dames.. Geniet van het prachtige weer
    Hier weer 3 late diensten draaien

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Frida dit was niet duur, althans vonden wij...het was namelijk 250 euro. Als ik het behang had gehaald welke ik eerst wilde was ik net zoveel kwijt.. dus vandaar dat we het nu zo hebben gedaan...

Net mijn mandje uitgerold...ga zo echt snel wat doen, want morgen is de big day voor de kids! ZO een zin in om met Mickey en Minnie weer te knuffelen haha

Geniet van het mooie weer dames!

7. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @frida; Hopelijk voel je je beter als je het stapje terug hebt gedaan. Alles voor de baby!

Hier net van ml onwijs k*t nieuws gehad. Hij werkt al 1½ jaar via het uitzendbureau bij de bezorgservice van Albert.nl
    In juni zou hij in aanmerking komen voor een contract bij het bedrijf zelf. Ze zijn daar enorm blij met hem (tenminste dat zeggen ze steeds) en de vooruitzichten waren goed. Nu kreeg hij vanavond tijdens zijn dienst te horen dat hij geen contract krijgt bij hun! Ze hebben geen plek meer in het team en zijn afwezigheid is de laatste maanden vrij hoog geweest (zl die in ziekenhuis heeft gelegen). Hij deed zijn werk goed, maar ondanks zijn goede punten kan er geen contract komen... Hij heeft nu voor waarschijnlijk nog 6 weken werk en daarna wordt hij uitgeschreven bij het uitzendbureau (die werkt alleen voor Albert.nl). Hij was al op zoek naar wat anders omdat hij al een klein vermoeden had nadat zijn collega 2 maanden geleden ook al geen contract kreeg. Maar met zijn leeftijd (31) en elke 1/1½ jaar een andere baan wordt hij nergens aangenomen. Maandag moet hij bellen om de precies einddatum van zijn contract te horen te krijgen en dan maar WW aanvragen en hopen dat hij binnen die 6 weken wat kan vinden. Financieel hebben we het absoluut al niet breed, dus dit is even een flinke klap voor ons en wordt de komende periode even enorm zuinig aandoen...

8. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Wat een pech kan een mens hebben Jerami.. Eerst jij met je verhaal over reorganisatie en nu je man die geen contract verlenging krijgt :S
    Kga voor jullie duimen dat hij snel weer ander werk heeft. Toi Toi

Hebben jullie trouwens de geboorte kaartjes al uitgezocht?
    Het schiet er hier telkens bij in, kunnen geen tijd vrij maken wanneer de drukker open is :$
    Willen jullie de teksten ook delen? Ben zo benieuwd wat jullie kiezen/ erin zetten.. Zelf zit ik te twijfelen tussen een aantal dingen; wel/ niet laten weten dat het niet allemaal vanzelfsprekend is (laten weten dat we door IVF zwanger zijn geworden) of een 'standaard' tekst.. Zoveel keuzes, hihi

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nieuwe buikfoto in mn album!

Jerami t zit je niet mee met werk. Succes!

Frida we weten al wel welk kaartje zo ongeveer maar tekst.... das zo moeilijk. Willen wel tekst dat laat zien dat t niet altyd vanzelf gaat.

Hier eindelijk echt aant genieten vd drukke frummel in mn buik. Heerlijk.

10. Olicha

Olicha Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Jerami wat vervelend! Geef de moed niet op. Ik hoop dat je man gauw wat anders, leuks vindt! Wellicht in een ander gebied direct voor ahold of een ander koerier( baan)? De ervaring die hij heeft opgedaan zal hem toch kunnen helpen een ander basn te vinden. Heel veel succes.

Frida: geboortekaartjes voorzichtig naar gespiekt. Hebben wel wat kaartjes laten bezorgen ( proefversies). We gaan het liefst voor een klassiek kaartje. Geen poespas, gewoon lief, mooi en simpel ( niet té). Niet dat het makkelijk is om zo'n kaart te vinden. het moet nog altijd perfect zijn, hihi. De inhoud zal alle aandacht krijgen.

Ik wil zelf een gedicht schrijven, vanuit mijn hart. Ik schrijf zoiezo gedichten. In mijn eigen woorden, combinatie van, volgorde wil ik vertellen hoe verheugd wij zijn.

Jeskejes: ik ga spieken naar je foto! Ik ben echt o zo benieuwd!
    Mijn buikje begint lekker te groeien, echt een bolleke.
    Baby lekker aanwezig. Ik mag haar de 16e op mijn verjaardag weer zien. Zin in.

We naderen bijna het 3e trimester, dames zin in?
    Vinden jullie het snel gegaan?
    Hebben jullie nu nog last van enige kwalen?

( hier vrijwel geen kwalen, eindelijk!! )Alleen last van zwangerschapsmasker, vlekken en puisten in het gezicht. Bah! En moe natuurlijk, but that's ok, hoort erbij. Maar voel me lekker, geniet van baby, zon en heerlijke momenten met vl

Hoop jullie ook! Tot gauw, liefs!!

11. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Lekker genieten Jeskejes.. ook ik begin haar steeds iets meer te voelen maar nog niet continue. Vk geeft aan dat je va week 27/28 haar dagelijks met regelmaat moet voelen. Zo bijzonder :)
    Kan trouwens je foto niet zien? :(

Het 3e trimester idd alweer bijna. Genieten doe ik er volop van, uiteraard wel een aantal klachten (waardoor ik dus minder werk) maar dat mag de pret niet drukken. Ben zo blij dat ons dit wondertje gegund is na ruim 2 jaar, heb alles voor haar over :)
    Zwangerschapsmasker al ontwikkeld ja Olicha? Da's minder.. zelf een echte zonaanbidder maar ben va het begin toch maar flink aan het smeren gegaan, hopen dat het niet veel slimmer gaat worden (heb alleen paar vlekjes op mn voorhoofd)

Wat leuk dat je een eigen tekst/ gedicht gaat bedenken, bij ons word het goed snuffelen @ het net denk ik, hihi.. zijn niet zo crea bea ;)

Vandaag heeeeerlijk genieten van het zonnetje en mooie weer, dagje vrij zijn ( 2 vrije dagen in 14 dagen tijd is niet veel)

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @werk; Iemand vroeg me nog of ik geen eigen inspraak heb wat de reorganisatie betreft. Helaas niet. We staan allemaal onder contract bij de stichting en niet bij een bepaalde locatie. Ook zijn er geen vaste dagen in het contract vast gezet. Ze kunnen me dus op een hele andere locatie met hele andere dagen plaatsen. Nu is het enkel hopen dat ze me op mn eigen plekkie houden aangezien ik het vaste gezicht ben en er al heel veel dingen zijn veranderd. Ouders zouden het zeker niet waarderen als ik weg gehaald wordt.
    En wat ml betreft. Ik laat het even allemaal op me af komen. Ik kan het me even niet veroorloven om me teveel te gaan stressen.

@geboortekaartjes; Hier nog niet naar gekeken. Wil wel graag een geboorte kaartje sturen, maar als ik echt moet bezuinigen, dan wordt het zeker daarop.

@kwaaltjes; Hier beginnen de harde buiken wat meer te komen. Vooral met veel lopen. Verder ook veel last van puistjes,
    Vermoeidheid is er niet zo. Enkel na een drukke lange dag. Hou wel vocht vast. Vooral in het gezicht en benen/enkels.
    Mn gewrichten spelen ook meer op (knieën, handen, rug) Ik ben hypermobiel, dus heeft nog lang op zich laten wachten.

@baby voelen; Hier vaak op vaste momenten Gisteravond trapte hij zo hard dat het echt pijn deed. geloof dat hij mn organen een paar keer flink heeft geraakt...

Hier vandaag 3 uurtjes eerder naar huis gegaan. Gistermiddag al steeds last van harde buiken op het werk. Vanochtend helaas ook steeds harde buiken, dus mn leidinggevende heeft me overgenomen zodat ik naar huis kon. Nu dus heerlijk tot maandag vrij :D

13. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hoi meiden,

Vanuit hier iets minder goed nieuws....vandaag suikertest gedaan.
    Deze was niet goed
    Baal hier zo ontzettend van, ben er echt verdrietig om.
    Tot zo ver dus onbezorgd zwanger zijn ;(

14. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    He meen je niet Clijntje :( Zwangerschaps suiker ontwikkeld dus? Hoe nu verder?

Jerami. Doe je rustig aan! Probeer maar lekker van je vrije dagen te genieten en hopen dat het dan snel beter met je gaat

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Clijntje he bah. Ik moet ook binnenkort testen.
    Jerami rustig aan he!
    Hier blaasontsteking. Daar kwam dus de pijn vandaan.

16. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Jeskejes gelukkig weet je waar de pijn vandaan komt! Nu aan de ab.
    Jeremy geniet lekker van de extra vrije tijd!De baby heeft t duidelijk nodig!
    Hier volgende week naar de internist.
    Lang verhaal maar ik heb eerder suikerziekte gehad, dus ben er wel n beetje mee bekend en inderdaad zwangerschapssuiker verwachten ze

17. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Clijntje, wat ontzettend vervelend! Hopelijk valt het mee bij de internist...

Even een snelle reactie van mij, verwacht een telefoontje van de neuroloog en moet nog koken en douchen voor mijn vriend thuis komt om 18.15. Gekkenwerk, gaat toch niet lukken, haha.

Met mij gaat alles goed. Onze kleine meid is gisteren weer goedgekeurd door de verloskundige. Heb haar verteld dat ik 's nachts zeer regelmatig wordt wakker 'gebonkt' door het kleine ding, en ze moest lachen. Daar is natuurlijk niets aan te doen, en dat hoeft ook helemaal niet. Tijdens het luisteren naar het hartje schopte ze tegen de doptone aan, waarop de verloskundige haar omdoopte tot een vinnig ding, haha.

Ze schijnt in een soort spagaat in mijn buik te liggen. Het hoofdje naar beneden, en aan beide kanten een voetje. Dat verklaart ook waarom ik haar soms aan 2 kanten tegelijk voel.

Heerlijk, echt een kind van haar ouders :D.

Verder weinig kwaaltjes. Voel me goed en fit, en geniet nog steeds heerlijk van mijn kleine contract. 16 uur is toch wel ideaal nu. Werk natuurlijk regelmatig veel meer, maar kan ook gewoon nee zeggen als ik boven mijn uren zit.

Nou, op naar de badkamer, ik reageer snel uitgebreider!

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

@Clijntje: Balen zeg, moet je voor verder onderzoek?

@Jeskesjes: Nou iig weet je waar het van kwam. Hopelijk is het snel over.

@Sietsie: Allemaal gelukt?

@Jerami: Balen zeg, voor je man, het zit jullie niet mee.

@Hier: Ontzettend druk geweest, weinig tijd om te reageren. Nu lekker weekend:) Vl is morgen ook vrij, we maken er een gezellig dag van.
    Hier is de baby echt ontzettend druk, ook overdag. Komt ook omdat het de 2e is, ik voel het beter. Mijn buik begint ook echt te bewegen als ze ligt te trappelen:)
    We zijn idd bijna aan het 3e trimester dames, wat gaat het toch snel!

19. Olicha

Olicha Niet meer actief

Clijntje. Ik las eerder je bericht maar ik wilde me even inlezen alvorens ik reageer. Ik wist zelf niet wat het inhield. Moet je nu ook insuline prikken?

Hoe zijn ze erachter gekomen, hebben zij met reden getest bij je?
    Ik hoop dat ondanks dit nieuws er toch genoeg momenten overblijven dat je zorgeloos kan genieten van je baby!
    Doe je voorzichtig? Heel veel liefs en knuffel.

Cx

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag meiden hoe is het? Zie. Dat het niet zo goed is met je suiker cijntje! Sterkte ermee.

Jes aan de ab dus?

Hier net terug van euro Disney, we hadden tot morgen maar ik ben kapot. En de kids ook dus vandaag terug gereden nou beter niet kunnen doen, wel tien uur over gedaan! Pfff maar nu languit op de bank met dikke opgezwollen voeten haha.

Hier las ik iets over kaartjes, mijn schoonzus heeft de vrije hand daarin want zij ontwerpt kaarten etc ze heeft dat ook voor onze zoon gedaan toen van Pino en nu doet ze het van inniminie en ik verzin nog wel een tekstje. Kost voor ons. Dus niet veel.

Vrijdag wordt een en ander geleverd van babypark en volgende week de rest en dan is het klaar.

Jerami balen zeg van het contract in hoop dat. Hij gauwander werk vind.

Ik ga er weer van tussen.

Fijne dagen meiden!

Deel Deze Pagina