Jullie zijn er iig heerlijk uitgeweest, wel een goede week gehad samen? S6 vast met de 1e levering, hihi.. Kunnen ook jullie beginnen met de kamer opzetten. Zijn er al meer mensen die de kamer klaar hebben? Hier staat alles al wel in elkaar maar inrichting moet nog gebeuren.. We hebben ook nog even de tijd toch Verder alles rustig hierzo, vandaag nog werken en dan heerlijk 1,5 week vrij zijn
Hoi dames, Hoe gaat het met de zwangerschappen..kwaaltjes en hormonen Hier gaat het even wat minder..gister in het ziekenhuis geweest... Heb een blaasontsteking en zwangerschapsdiabetes. Dat betekent waarschijnlijk insuline spuiten en controle..de baby liep al iets voor in groei Ben er ff verdrietig om geweest...nu snel een afspraak in het ziekenhuis en dan kijken hoe we hier zo gezond mogelijk doorheen komen.
Clijntje knuff en beterschap. Hoop dat t goed te doen is. Hier ook blaasontsteking blegh. (edit: ik val in herhaling ) Zoveel pijn dat ik alleen maar kan liggen en beetje zitten. Frida lekker joh effe vrij, geniet!
Wanneer heb je de afspraak in zkh Clijntje? Hopen dat jullie een goede oplossing kunnen vinden samen en dat jullie wondertje er weinig last van heeft @ Jeskejes.. hopen dat de kuur snel aanslaat. yegh al die pijnklachten Drink zelf aardig veel water/ cranberrysap ter voorkoming.. Tot nu toe gaat het me goed af moet ik zeggen
@clijntje; Vervelend van de diabetes! Hopelijk heeft de baby, en jij natuurlijk ook, er niet teveel last van. @jeskejes; Hopelijk slaat de kuur snel aan. @kamertje; Hier nog lang niet klaar Het verfwerk moet nog steeds gedaan worden, maar daarvoor moet eerst schoongemaakt en geschuurd worden. Dan nog behangen en we hebben nog niet eens gekeken voor een vloer. Hebben de tijd niet voor gehad om verder te gaan. Hebben jullie al een 'eerste' geboorte kleding setje voor de baby? Hier vanmiddag wat gekocht (het eerste wat we aan kleding gekocht hebben!). Een leuk korte mauw shirtje en een tuinbroekje. Niet het handigste voor een pasgeborene (viel me later opeens op, vond het zo schattig!) dus we gaan zoizo nog voor een leuk broekje kijken om erbij aan te trekken. Verder alles goed hier. Gisteren met mn man, zoontje, moeder en haar man naar Blijdorp geweest. Alleen de middag en dat was meer dan genoeg! Heb het goed vol gehouden, nu wel wat last van mn onderrug, maar verder viel het me reuze mee. Harde buiken zijn ook weer een stuk minder aanwezig gelukkig, dus die paar dagen rust hebben me goed gedaan. Heb vandaag ook eindelijk nieuwe bh's gehaald. Degene die ik had werden gewoon echt te klein, had er meer last van dan ondersteuning. Dus nu een paar sport bh's gehaald waarbij de bandjes helemaal los kunnen. De verkoopster zei dat ik hier nog wel even mee door kan, dus ik ook weer blij! En wat een opluchting was dat zeg, veel meer steun en niet steeds last van de beugels en randen. De pijn in mn zij net onder mn borst blijft wel steeds komen, dus denk echt dat het niet komt door mn oude bh's. We kwamen er wel achter dat mn linkerborst een stuk voller is dan de rechter, dus dat verklaard misschien wel waarom ik alleen links zo'n last ervan heb. Na het weekend dan toch maar even na laten kijken...
Clijntje dikke knuff voor jou.... Jeske mooie buik zeg!Het groeit goed en mooi...hier ook al zo rond als een toeter en de kilo's vliegen eraan...manlief heeft bij deze de weegschaal maar weggehaald want is bang dat ik te gefixeerd erop ben...dus klaar...ik eet zoveel mogelijk gezond en normaal...dus ja, en bij zoonlief was het ook zo raak pff..ik merk dat ik daar dus echt wel last van heb... maar ja abbo op de sportschool is in de maak voor na de bevalling en de sla blaadjes ook hahaha... Gisteren heeft manlief de box al in elkaar gezet hahaha, die is er vroeg bij, maar het staat zo schattig al! Kan niet meer wachten haha.. Jerami, wij hebben denk ik 'teveel' eerste pakjes etc....maar ik heb besloten om het pakje van mijn schoonmoeder te gebruiken bij de geboorte als zijnde het eerste pakje... ik heb in die zin teveel kleding al voor de kleine meid van maatje 50 t/m 74 heeft ze al meer dan voldoende denk ik Gisteren ook de tekst voor het kaartje bijna rond gemaakt, nog even overleggen met manlief, maar die interesseert dat bar weinig dus zal het wel goed vinden... Nou ladies, ik ga er ook weer van tussen, want heb om 12 uur de 3D echo van ons meiske... Doegie, en een heel fijn weekend gewenst!!
Wat super spannend.. geniet ervan PCO Laat je ons ook een beetje meegenieten dmv een foto? Hier nog steeds minimalistisch buikje btw
Nou hier is het echt huge al..ik heb nog wel een foto van Disney ergens, maar mijn camera werkt niet helemaal top volgens mij haha, elke keer is de accu leeg maar zal straks zo en zo een buikfoto erbij maken Foto's volgen vanmiddag!!
Veel plezier PCO!! Lekker genieten van de beeb!! Thnxx voor de lieve berichtjes...de oplossing weet ik (denk ik) al. Ik hoop dat ze snel bellen van het ziekenhuis!
Cijntje, knuf voor jou!!!! Hier vandaag weer eens een echo gehad. Vruchtwater nog goed voldoende aanwezig...... Bij deze een zij aanzicht van onze sterke dochter!
@jette Wauw wat goed!! Fijn dat het nog steeds goed gaat met de kleine vechter!! Fijn dat het vruchtwater ook voldoende blijft.. Ik blijf duimen voor je!
Jette mooie echo meid!! Hier ook de echo gehad, zal vandaag of anders morgen even op de pc zetten. Ik moet mij wel maandag melden in het ZH...er is een groei achterstand..en de VK wil het toch zelf nakijken. Ik zou namelijk 26,3 moeten zijn, maar we komen nu uit op circa 25,1 en dat is toch meer dan een week achterstand...voor de rest was het een druk klein monstertje haha...heel eigenwijs en mag dus ook over 2 weken weer terugkomen voor een nieuwe poging Ps. de echoscopiste schatte haar ook bij 40 weken circa 2800 gram...pff dat is dus 1 kg minder dan zoonlief was...wel vaag hoor... Ik maak mij er nu nog niet zoveel zorgen om, maar wle voor de zekerheid de VK gebeld in het ziekenhuis en die willen het toch wel even zelf nalopen a.s. maandag. Het scheelt dat ik al een afspraak had staan voor dan... dus dan horen we wel hoe of wat. Waarschijnlijk zal rust een groot remedie worden...
Jette idd mooie echo!! Gelukkig nog genoeg vruchtwater. Pco oke dan. Heel goed dat je t na laat kijken. Succes maandag. En meer rusten dan denk ja. Ik loop stuk voor met buik en frummel zei echoscopiste/vk.
@jette; Wat fijn dat alles nog steeds werkt! Hopelijk blijft dit zo! @pco; ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen. Lag de groei achter op alles of alleen bepaalde onderdelen? Bij mijn 20 weken echo liep bijv. het hoofdje een volle week achter, maar de rest was goed en gewicht zelfs wat boven het gemiddelde. Hier weer goed last van steken en krampen in mn buik... Als het morgen nog zo is dan maandag denk ik maar even urine inleveren, beter checken dan niks doen.
Jerami jij ook al Maandag idd ff laten checken. Zekere voor t onzekere. Wat doe jij tegen krampen en steken? Ik dacht dat t beter ging maar pijn zet weer fijn aan. Zelfs onder de douche zitten hielp niet.
Euhm 1e geboorte kleding setje hihi.. heb zoveel leuks in de kast al hangen, even zien wat handig is voor de 1e dag  Kzou de box ook al wel graag neer willen zetten hoor PCO.. hihi.. Probeer de rem er nog even op te houden. Wat een gedoe is dat toch; Waarom verloopt nu geen enkele zwangerschap vlekkeloos? Knuffel voor jou. Ben benieuwd wat je eigen vk maandag zegt nav de echo, hopelijk is het niets waar je je zorgen voer hoeft te maken. Wat een super goed nieuws Jette, ze is een echte volhouder. Super Fijne Moederdag dames  Hier vanmiddag tuin vol, morgen pas jarig, maar voor familie houd ik vandaag de verjaardag -> morgen de vrienden.. Gezelligheid
Clijntje: wat vervelend suikerziekte. Ik moet volgende week voor een bloedtest (ivm leeftijd en een moeder met suikerziekte), maar ik voel me prima dus ik verwacht eigenlijk een goede uitslag. Of had jij verder ook geen symptomen? PCO: bah wat een onzekerheid nu weer. Fijn dat je morgen al een afspraak hebt. Ik heb wel vaker gehoord van echo's en foute metingen en groeiachterstanden waar later niets mee aan de hand bleek. Hoop dat dat bij jou ook het geval is! Hier: voel me prima, af en toe harde buiken. Heel maf trouwens, bij een harde buik, is alleen de rechterkant hard en waar mijn placenta zit (linksvoor dus) blijft het ontspannen... Heb wel een enorme buik trouwens, haha, zal zo eens een foto maken.