16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Leuk zeg! Dus het begint al wel op te schieten!

Hoe is het met je ouders?

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Clijntje: Wat balen zeg, zwangerschapssuiker. Logisch dat je verdrietig was. Wat goed, 0 kg erbij!

@Jette: Goed nieuw zeg! Hopelijk kan je meisje zolang mogelijk blijven zitten!

@PCOmama: 14 kg, jeetje! Bij de eerte was je ook zoveel bij toch? Veel plezier met het kamertje opzetten!

@Jette: Dikke knuff.

@Hier: Druk op het werk, vandaag weer 2 dagen op pad geweest. Een audit en een aantal gesprekken met leverancier. Allemaal supergoed gegaan, maar ben in het weekend wel gesloopt zeg. Best wat harde buiken en flinke bekkenklachten. Kan soms bijna niet meer opstaan en lopen.

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Uhh 32 kilo haha :) maar binnen 9 a 10 maanden alles weer weg he! Dus daar hou ik maar hoop bij pff... ;)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pco 32? Jeetje. Ik ben nu 10-12 aangekomen denk. Durf niet meer op de weegschaal. Ja stapje voor stapje wordt t hier nog eens wat.
    Met mn moeder gaat t goed, nog steeds kleine stapjes vooruit. Mn vader...... tja ik ben beetje erg klaar met m.

Femke wat naar vd bekkenpijn en harde buiken. Toch proberen rustiger aan te doen. Lekker lang weekend nu dus goed uitrusten.

Wat zijn ieders plannen dit pinksterweekend?

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    ik sta ook niet meer op de weegschaal hoor, ik ben daar klaar mee!

Fijn dat je mama steeds beter gaat, en je vader...tsjah, wat kunnen w er van zeggen niet waar. Misschien heeft het allemaal zijn tijd nodig?

Femke, sorry over die harde buiken even heen gelezen..jij hebt toch ook dat werk dat je naar Turkije laatst moest vliegen? Je moet wel lekker rustig aan doen hoor!!!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pco komt na de bevakling wel weer he. Ik heb de weegschaal verbannen tot september.
    Mn vader heeft tijd genoeg gehad. T is allemaal niet niks maar zn gedrag is niet acceptabel. Sorry als ik er aan denk begin ik te koken.

7. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @jette; Wat een goed nieuws! Je hebt een echt vechtertje in je buik zitten!

@clijntje; Balen dat je insuline moet spuiten... Hopelijk kan de baby gewoon komen wanneer hij/zij dat wilt.

@puk; Ook al een kleine baby. Maar idd, je moet aan jezelf en je baby denken! Wel fijn dat ze het nog even dubbel checken en je werk zo fijn meewerkt.

@femke; vervelend van de bekkenklachten en harde buiken. Let je wel een beetje op jezelf!

Hier gaat het nog steeds niet super. Woensdag nog veel last van mn bekken gehad, voelde de pijn continu, ook als ik niks deed. Heb toen de middag al de vk gebeld. Die denkt dat het gaat om een acute bi en moest maar gelijk een afspraak maken bij de bekkenfysio. Dit dus gedaan en kan volgende week donderdag terecht. 1 klein probleempje... Het is onder werktijd. Zij zit alleen op de donderdagen namelijk. Ik gelijk mn leidinggevende gebeld en de situatie uitgelegd. We zitten in een reorganisatie en tot 1-6 mogen we geen vrij vragen. Ik aangegeven dat ik niet tot na die datum wil/kan wachten omdat het wel om mn gezondheid gaat en ik niet het risico wil lopen dat ik straks helemaal niks meer kan. Zij hebben dan ook niks meer aan me. Ze ging met de regio manager overleggen wat ze konden doen! Ik weet zoizo dat ik er die donderdag niet ben, of het nou kan of niet.

Gisteren ook gewoon gewerkt, maar prettig was dit zeker niet. Lopen is echt pijnlijk, naar mate de dag vordert wordt dit steeds erger en heb soms het gevoel dat ik in elkaar zak als ik sta. Straks moet ik nog 2 uurtjes werken, dan vraag ik gelijk even om het nummer van de arbo arts. Ik ben namelijk bang dat die zegt dat ik moet stoppen met werken :( Ik wil namelijk zelf ook niet thuis komen met veel pijn terwijl ik nog een kind moet verzorgen.

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hey meiden,

Hoe is het met jullie?

Ik ben vandaag verrast met een babyshower! Zo leuk en super verwend door de dames... ga nu lekker bankhangen en genieten van mijn mannen!

Fijn weekend ladeis!
    :D

9. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Wat super of niet PCO, hihi, hier hadden ze ook wat willen regelen maar heb 'r toch maar vanaf gezien. Beetje vreemde samenstelling van groep nl ;)

Geniet er lekker van.
    Hier verder alles top, heerlijk nog een paar dagen vrij zijn

10. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Wat leuk PCO!
    Lekker van genoten?
    Gister heb ik net gemeld dat ik dat allemaal niet wil haha.

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk pco! Hier is ml naar een voetbaltoornooi van zijn werk. Is dus de hele dag weg. Dus lekker samen met zl. Net even een was aangezet, maar merk dat dit echt niet meer aan mij uitbesteed is...

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Het was erg leuk moet ik zeggen..wij hebben het gewoon relax gehouden hoor ;)

Hier een paar foto's...

Bijgevoegde bestanden:

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hier nog 2... ik zal zo ook even de babykamer showen.. :D

Bijgevoegde bestanden:

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Gordijntjes moeten dus nog komen...

Bijgevoegde bestanden:

15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ben er erg blij mee :)

Bijgevoegde bestanden:

16. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    wauw wat zijn jullie ver!!
    Wat een gave foto's!! :D

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Yeps we zijn ook eigenlijk wel klaar..enkel de gordijntjes nog, die komen hopelijk volgende week.... en dan is het af.

Boven is gelukkig helemaal af nu, dus we kunnen wat dat betreft relaxen. ik vind het wel fijn hoor, zit namelijk giga te stressen ivm mijn werk... nog 6 weken en ik moet van alles af hebben pff...gaat niet lukken...leuk zelfstandige izjn haha

18. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Dat van werk herken ik!
    Ik zit midden in de examens, waar ik bij moet zitten, waar ik voor an moet kijken enz.
    Daarnaast doe ik een studie en die MOET afgerond zijn voor (eigenlijk eind juni) maar ik blokkeer steeds en er komt NIKS uit mijn handjes!! :(

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pco mooi kamertje!!! Welke is dat?

20. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Leuk hoor. Hier enkel de aankleding nog voor de kinderkamer.
    Verder word deze week eindelijk de douche verder afgemaakt (hopelijk) ;) en dan ook lekker genieten geblazen.

Oja, geboorte kaartjes moeten we trouwens ook nog achteraan :)
    Hadden er een paar leuke besteld (proef) maar blijkt dat je die zelf nog helemaal in elkaar moet zetten :%

Deel Deze Pagina