16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Puk & Manlief: Jeetje dat is schrikken! Fijn dat je ons op de hoogte gebracht hebt man van Puk. Hopelijk gaat het goed met jullie!

@Sietsie: Mooie meid hoor! Heel mooi wiegje ook!

@Frida: Zo'n gym heb ik de vorige x gedaan, vond ik erg leuk!

@Hier: Vandaag de verjaardag van vl. We krijgen veel bezoek, dus een hectisch dagje vandaag.

2. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    :$ Wat vertel je ons nu.. Wat verschrikkelijk schrikken voor jullie zeg.
    'geluk dat de kleine er tot nu toe weinig ongemak van heeft', hoe zijn jullie er zo achter gekomen?

iig een geruststellend idee dat jullie nu in goede handen zijn en hopen dat de kleine zo lang mogelijk blijft zitten waar hij hoort.

Heel veel sterkte saampjes.
    Knuffel

3. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Veel plezier Femke met de verjaardag, hele dag visite over de vloer of alleen vnaaf?

Hier 2 dagen het rijkdom alleen, manlief heeft een viswedstrijd, jammer alleen dat het mijn werkweekend is ;)

Sietsie wat een leuk gebaar jullie wieg, echt helemaal van jullie, bijzonder hoor.. En natuurlijk helemaal niet vervelend dat jullie vrijdag weer naar jullie prinsesje mogen kijken toch. Hihi
    Vrijdag hebben wij ook een 3d-4d echo gepland. Alweer te lang geleden dat we haar hebben gezien ;)

4. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Jeetje, wat schrikken voor jullie, echtgenoot van Puk! Ik hoop dat het snel beter met haar gaat. Moet ze lang in het ziekenhuis blijven?

Wens haar beterschap, en het zou natuurlijk erg fijn als jullie kleintje er niets van mee gaat krijgen. Doe het rustig aan met z'n tweeën!

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Puk, veel beterschap en hopelijk blijft de baby er weinig last van hebben! Je bent in goede handen.

6. Olicha

Olicha Niet meer actief

Hallo Meiden!

Genieten jullie van het weekend?

Hier druk! Vandaag commode eindelijk opgehaald, morgen in elkaar klussen. Tuinset ook gehaald en intussen in de tuin. En dan... regent het ineens! pff

Ik was gister op Huisartspost vanwege blaasontsteking. Dokter weigerde antibiotica te geven, aangezien ik een beginnend bo heb. Nou, ik moest even tot 10 tellen en heb toen gekozen voor de lieve vrede; immers dat begint bij jezelf toch? Ik ga wel naar mijn eigen huisarts en trek ik het echt niet meer dan toch via 1e hulp ( tip doktersassistente). Ik dien dan wel een klacht in. Maar voor nu, drink ik heel veel en slik heel veel vitamine C.

Frida: Babyshower! Ja, ik vind het zo leuk om het zelf te organiseren. Ik weet exact wat ik wil. ROZE overal!

Ik heb papflesjes met hartjes op een roze verhoging
    roze bubbels zonder alcohol ( in champagneglazen).
    Roze taart ( bedankjes/roze tasjes met parels en daar doe ik chocolade munten in met ' it's a girl!' op
    slingers, 40 ballonnen, tafelkleed ( 3 tafels), vlaggen, borden en bekers.. ( een meisje! roze)
    Een roze taart met daarop een baby. ballonnen en nog wat leuke meisjes dingen!

6 spellen: lotto, bingo, rattlespel, papfles (ezeltje prik spel), vieze luier en nog 1, ben ik nu ff kwijt.
    voor de winnaars van de spellen; een roze doorzichtig kubus en inhoud dacht ik aan een oorbel, en wat chocolade?

kaarsen, roze vaasjes, met roze germanen

pfff je merkt het al, overdosis aan roze spul.

Ik heb nog een wit rompertje gehaald en watervaste stiften en hoop dat elke gast daar een wens of ..'' op schrijft, ter herdenken.

Ik vier het overigens in de tuin.Ik wil de woonkamer versieren en de tuin. en voor eten heb ik tapa's gekozen en amuses. Zoals gegrilde aubergine plakje, daarin geitenkaas dat gemixt is met theelepel citroensap, honing en ( basilicum of munt, ben ik ff kwijt). heerlijk hapje!

en ohja, roze suikerspin ( heb zo een apparaat aangeschaft!).

En een leuke jurk:

Bijgevoegde bestanden:

7. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hier weer de pukman met een update.

Ik kan jullie melden dat we de meest bizarre 24uur van ons leven er tot nu toe wel op hebben zitten. ;)

Zeker als man zijnde, kan je alleen maar kijken en "er zijn".

Maar vocht ik gisteren nog voor mijn vrouw en kind, loop ik vandaag als papa het ziekenhuis uit.

Puk en de kleine Noah maken het goed naar omstandigheden.
    Puk houd nogal vast aan haar hoge bloeddruk en daarom mag ze niet van de High-Care af.
    Noah is klein maar dapper...
    Noah Leendert zoals hij volledig heet, Noah als roepnaam.
    Hij weegt slechts 800gram maar ik ben al zo trots op hem.
    hij doet alles al zelf, tenminste als hij zich kan concentreren op het ademhalen.
    Zijn ze aan hem bezig heeft hij wel zuurstofhulp nodig.

ik ben zo trots op mijn kanjers...Puk en Noah!

Groetjes
    Manlief van puk

8. Olicha

Olicha Niet meer actief

Wauw!!!

Puk, Man en Noah... GEFELICITEERD!!!!!!!!
    Jullie met een prachtige baby:D En Noah met Prachtige ouders!

Wat mooi om te horen zeg!

Puk, rust goed uit, herstel snel en geniet ontzettend van jullie ZOON!

Dat Noah goed mag groeien en dat ze erg goed voor hem mogen zorgen!

Heel veel liefde toegewenst!!!

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Puk en Pukman gefeliciteerd met jullie zoon. Mooie naam ook! Zo te lezen is t een vechtertje. Puk knap maar snel op en kleine man groei maar goed!
    Pukman wat fijn dat je ons op de hoogte stelt.

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wow gefeliciteerd met jullie zoon Noah! En het klinkt als een vechter! Groei maar goed kleine man! Puk en manlief veel sterkte en dat je maar snel aan sterkt om samen te genieten van jullie mannetje!

11. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Zo wat heftig hey. Maar o zo fijn om te lezen dat alles goed is met jullie allemaal.. van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noah.
    Geloof gelijk dat je je helemaal bijzonder voelt als man zijnde, je mag apetrots zijn op je 2 wonders.. en op je zelf natuurlijk ook :)

Hopen dat het snel de betere kant op gaat met Puk en dat Noah flink sterkt blijft
    zou fijn zijn als jullie samen snel op de roze wolk kunnen gaan zitten.

@ Olicha.. dat klinkt idd allemaal wel heel erg roze, hihi, nou super toch, als jij het zo graag wilt hebben kan het idd net zo makkelijk zijn om het zelf te gaan regelen :) Wanneer is het zover?

Goed weekend iedereen, hier weer terug van een verjaardag vol rook.. yegh.. op naar mn bedje, home alone

12. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd:) en veel sterkte met de komende weken, is natuurlijk ook erg moeilijk dat hij niet gewoon naar huis mag. Gelukkig gaat alles goed, het had ook anders kunnen lopen. Geniet er maar dubbel van:)

13. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Och jeetje, man van Puk... Ik schrik enorm van wat jullie allemaal overkomt. Als eerste natuurlijk mijn felicitaties, want zo ineens zijn jullie ouders geworden!

Noah zal vast nog een lange weg in het ziekenhuis te gaan hebben. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of Puk voor borstvoeding gaat? Vind het altijd zo knap als moeders dat toch doen, ondanks alle stress en het gebeuren er omheen.

Heel veel sterkte en geluk gewenst. En probeer buiten alle zorgen om toch ook te genieten van elkaar.

Knuffels voor jullie!

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @puk: van harte gefeliciteerd met de geboorte van noah! Hopelijkknap jij snel op en blijft de kleine man het goed doen.

15. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Puk en man van puk gefeliciteerd met jullie zoon Noah! Hopelijk blijft kleine Noah een echte vechter en kunnen jullie snel met zijn 3en van elkaar genieten.

16. Olicha

Olicha Niet meer actief

Puk, Man en Noah
    Hie gaat het nu met je, jullie???

Liefs

17. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

Hoe is het met de dames vandaag?

Hier weer lekker gammel... Kwam zowaar pijnvrij mn bed uit, maar na iets te lang onder de douche te hebben gestaan waren mn onderrug en benen weer pijnlijk. Aankleden wordt een steeds grotere opgave. Schoenen aandoen is al niet meer te doen, die doet ml bij me aan.

Vanochtend mn uurtje gewerkt, maar zelfs fietsen voelt nu pijnlijk aan. Vanmiddag weer die kant op, dus wordt weer een pijnlijke dag ben ik bang. Vanmiddag ook een gesprek met mn leidinggevende over het minder werken en over de nieuwe roosters.

Heb vanochtend nog even een buikfoto gemaakt, schrok even van de grote en snap nu waarom zoveel mensen vragen wanneer ik ga bevallen terwijl ik 12½ week moet. Wil dus ook niet weten hoe groot hij uiteindelijk gaat zijn (mn arme rug en bekken :()
    Als ik het vergelijk met mn buikfoto's van zl, zit ik op 34 weken van hem, dus een flink verschil!

20130527_070206.jpg

18. Olicha

Olicha Niet meer actief

Wauw! Jerami

Wat een grote Mooie buik zeg!!
    Ik zou er supertrots op zijn!

19. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben er ook zeker wel trots op, maar mn lichaam trekt het nu al moeilijk, laat staan als hij nog groter wordt... Ik wist dat bij een 2e kindje je vaak een grotere buik hebt, maar dit had ik niet kunnen bedenken.

kwa gewicht blijft het nu redelijk stabiel. Kom niet meer enorm veel aan. Zit nu op 11 kilo. Met zl was ik totaal 12 kilo aangekomen, daar gaan we nu zeker wel overheen...

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wow jerami wat een mooie buik en snap dat het een zware last is. Hier ook namelijk ;) ik zal wat dat betreft blij zijn als mijn verlof defenitief in gaat...ben er zoooo klaar mee! Nog even geduld.

Ben je nu al helemaal gestopt of nog niet?

Olicha woow jij bent druk met je eigen shower... wel leuk hoor!!

Ik ben weer weg, moet van alles plannen voor zoonlief zijn verjaardag ben er weer erg laat mee :)

Deel Deze Pagina