@nijnja, ja is mn geboortejaar leuk dat je in de buurt woont. @ diamonds, wat erg voor je. Ik vind het soms ook wel een raar idee dat er straks nog een kleintje is en maak me soms wel eens zorgen of ik dat allemaal kan. En of ik dan ooit nog slaap enz. Ben wel heel blij, dus kan me niet helemaal in je inleven. Mischien help het je om er met iemand over te praten, mischien een psycholoog ofzo. Dat je weet waar die gevoelens weg komen, dan is er mischien een mogelijkheid voor jou om je beter te voelen en je negatieve gedachten opzij te zetten. Ik heb natuurlijk makkelijk praten. Maar het is denk ik beter om je gevoel te uiten dan dat je er mee blijft lopen. En mischien als je je kindje straks vasthoud dat je gevoel anders wordt. Sterkte in ieder geval
Trouwens, hier sinds gisteravond een flinke keelontsteking, heb zowat de hele nacht wakker gelegen, ik had de verloskundige gebeld of het verder geen kwaad kon. Ze zij vn niet, maar mocht ik koorts krijgen wel langs de huisarts moest. En voor nu kon ik bij de apotheek er wat tegen halen, moest er wel bij vermelden dat ik zwanger ben natuurlijk. Dus ik met koppijn helemaal daar heen lopen. Krijg ik te horen dat ze niks voor me hebben. Nooouu wat een bullshit zeg.
Frida: ze vermoeden dat je blaasontsteking hebt? Dan schijnt cranberry sap ook goed te helpen. Diamonds: goh, wat een naar nieuws, dat lijkt me nog veel moeilijker dan welk lichamelijk ongemak dan ook... En wat rot dat het ook je relatie onder druk zet. Komt het door een hormonaal iets? Heb je al hulp gezocht? 1992: grappig: in jouw geboortejaar ging ik studeren en kende ik mijn man al een jaar! Ik had al een kind kunnen hebben van jouw leeftijd, haha! Hier: 3d echo was super, hele mooie plaatjes gezien en hij lijkt sprekend op mijn jongste zoontje. Dat vond mijn oudste wat minder, maar hij vond hem toch wel lief (weet niet meer wie het vroeg, maar mijn zoontjes zijn 5 en 3). De kleine heeft alleen bijna geen haar nog, terwijl mijn oudste twee allebei meteen een volle bos hadden. Nou ja, is niet het belangrijkste natuurlijk, alles zag er verder goed uit. Hij ligt helemaal met zijn hoofdje bovenin, en dat idee had ik al, dat ik daar vaak zijn koppie voel. Maar goed, het is nog niet iets om me zorgen om te maken, hij heeft nog genoeg tijd en ruimte genoeg om te draaien. Ik zal zo even kijken of ik een foto van de echo kan plaatsen.
Hey meiden, hier meld ik mij ook weer eventjes Diamonds, wens je veel sterkte toe de komende periode! Jerami doe je rustig aan meid, gewoon kappen hoor als het niet meer gaat... Nijnja leuk foto's Hier ook even een buikfoto en de mooiste 3d pica...meer kunnen we er echt niet van maken aangezien het vandaag poging 3 was! Madame is en blijft stront eigenwijs hahaha
Frida blaasontsteking is not nice! Ik heb het eigenlijk nog nooit gehad maar zuslief echt al heel vaak en was toen niet blij! Keelontsteking is ook balen overigens, maar mag je werkelijk niets hebben? AB mag je toch ook tijdens de zwangerschap hebben?
Jaja, pco... Ik zit op de notebook, en die kan geen dvd's lezen. Mijn man heeft de laptop in gebruik en die belooft steeds de foto's op de mail te zetten zodat ik erbij kan, maar ja... Hij is een of ander verslavend spelletje aan het doen, geloof ik. Lieve foto van jullie meisje, erg schattig met dat handje zo!
Hoe ging het vanmiddag Jerami, nog even lekker de stad in geweest? @ Diamonds.. wat verschrikkelijk naar voor je. Ik hoop dat jullie er samen, met hulp?, uit kunnen komen en ook een roze wolk tegemoed gaan. Klinkt makkelijk maar probeer je hoofd omhoog te houden Hier was de 3d ook helemaal super, al was ze lekker eigenwijs en zat ze mooi verstopt met haar voor aanzicht tegen de placenta aan, hihi. Maar het belangrijkste is dat alles goed was, we hebben weer heerlijk naar haar kunnen kijken en dan ben ik al helemaal blij. Lekker bolle toet, lange benen, lange vingers, blond haar (de 3 plukjes die er zaten), het neusje van moi, hihi.. helemaal in love Wat leuk om de echos te kunnen vergelijken met je voorgaande kids of niet Nijnja : ) PCO nice picas hoor, je hebt al een mooie buik. Jammer dat de 3e x ook niet optimaal was.
@Diamonds; Wat vervelend van je depressie. Kan snappen dat je dan even niet hier wilt kijken. Hopelijk komen jullie eruit en kan je alsnog gaan genieten. @pco; mooie foto van je meissie hoor! En ook al een flinke buik! @frida; Ook al een mooie foto! Vanmiddag was even een flinke tegenvaller... Nadat zl wakker werd voelde ik dat de pijn absoluut niet minder was geworden helaas. Maar omdat ik helemaal klaar ben met het feit dat ik niet met mn kleine boef buiten kan spelen en heb beloofd had dat we aardbeien zouden halen, ben ik toch naar de markt gelopen (ong. 10 min) met zl in de buggy. Halverwege begon het steeds meer pijn te doen en werd lopen steeds moeilijker. Maar zl was zo blij dat we even de deur uit waren en we aardbeien gingen halen (iedereen die langs kwam moest het weten) dat ik toch door gelopen ben. Terug bij aankomst heb ik hem even lekker vrij gelaten op het speelplein voor de flat, ik had het zoizo niet kunnen opbrengen om ook gelijk weer 3 hoog naar boven te komen. Ben maar op het bankje gaan zitten en heb zo genoten van zl die helemaal in zijn element was tijdens het spelen. Steeds roepen en zwaaien met een big smile. Van binnen kon ik wel janken (nu weer ) maar dit was alle pijn waard vandaag. Al zal ik de volgende keer enkel buiten spelen en geen wandeling meer maken... Met bi zeggen ze dat je bij dit soort dingen moet neerleggen en accepteren dat je niet alles meer kan doen, maar daar heb ik veel moeite mee. Ik voel me een beroerde moeder die niet buiten kan spelen met haar kind. Ik hoop dan ook zo enorm dat het minder werken gaat helpen waardoor ik wat meer met hem kan gaan doen.
[FONT="]♥[/FONT]Bevallingslijst 16 31 augustus[FONT="]♥[/FONT] 13 augustus 2013 Nijnja, 38 jaar, 3e kindje, thuis, bv, Jongen 14 augustus 2013 Olicha 30 jaar,1e kind, tb, bv, Meisje Pcomama, 30 jaar, 2e kindje, zk, BV, Meisje 16 augustus 2013 Femke11, 2e kindje, zh/thuis, bv, Meisje 18 augustus 2013 Jette1976, 36 jaar, 1e kindje, zk (keizersnede), bv, Meisje 19 augustus 2013 Sietsie, 26 jaar, 1e kindje, zk, fv 21 augustus 2013 Frida87, 25 jaar, 1e kindje, Meisje Jerami, 27 jaar,2e kindje, zh, bv/fv, Jongen 23 augustus 2013 1992, 2e kindje, Jongen 24 augustus 2013 Diamonds82, 3e kindje, Meisje 26 augustus 2013 Clijntje, 29, 1e kindje, zkh, bv, Verassing 27 augustus 2013 Jeskejes, 1e kindje, zk, bv, Verassing ♥Bevallen♥ 25 mei 2013 Puk1988, 24 jaar, 1e kindje : Noah 6 meisjes, 4 jongens, 2 verassing Vlinders Lise87 Eliz30 MamaAnnelies Miran78 juis
Zo ik zal even foto's spammen. De echofoto's zijn foto's van een foto, dus misschien niet helemaal scherp (de dvd/cd-lader heeft er geen zin in, vandaar).
Nijnja wat een mooie foto's zeg! En wat een vrolijk manneke heb je haha...lekker snuutje! Jerami je moet echt rustiger aan doen hoor, je krijgt er enkel nog maar meer last van ben ik bang....
nijnja: mooie fotos hoor jerami: lijkt me idd erg moeilijk om weinig te kunnen doen, maar zou wel een beetje rustiger aan doen. hier: vannacht weer om het half uur wakker, me helemaal kapot gehoest. als ik koorts had zou ik wel antibiotica krijgen maar is niet het geval. dus nou weer kapot moe helaas. hoop echt dat het snel overgaat
Wat een heerlijke en gave 3D foto's weer! Mooie kindjes Mooie buiken komen er ook weer voorbij! Leuk om te zien dat de buiken zo groeien! Diamonds wat zit je in een heftige periode! Dikke knuffel vanuit hier! En als je even niet reageert is dat ook weer logisch! Jerami..denk aan jezelf he!! liefs vanuit hier!
nijnja, mooie foto's en al ook al een flinke buik Ik ga hier zeker rustiger aan doen! Gisteren heeft me goed wakker geschud aangezien de de avond echt niks meer kon en met veel moeite mn bed in ben gekomen. Hierdoor was ik vandaag lichamelijk gewoon helemaal op. Loop al de hele dag met barstende koppijn en kan de hele dag slapen. Gelukkig waren mn bekken niet zo pijnlijk. Enkel steeds met opstaan. Ml probeert ook zo veel mogelijk in het huishouden over te nemen. Hij is hier geen ster in, maar probeert het iig wel om mij zoveel mogelijk te ontlasten. De tijd gaat nu ook echt snel, nog even en we hebben de 30 weken bereikt en dan komt het verlof eraan voor we het weten hebben we een klein hummeltje in ons armen! Ik kan het me nog steeds niet inbeelden dat ik straks weer een baby in huis heb Misschien als de babykamer helemaal klaar is, de kleertjes worden uitgezocht enz dat het dan wat echter wordt.
Kom ff iedereen dikke knuff geven. Dames wel rustig aan doen he We moeten nog langer mee dan vandaag. Zag paar mooie foto's voorby komen wauw leuk om t zo van iedereen te zien. Ik zit in Center Parcs met vrienden. Super gezellig!! Alleen nu ff plat op bed. Lijf protesteert. Fijn weekend allemaal.
Goedendag meiden! Hoe gaat het met iedereen hier! Ik zie leuke foto's voorbij komen! Gaaf zo een 3d! Zie je nét wat meer van je baby! Ik kan het ook niet laten, maar tot nu toe al iets van 8 echo's gehad, even pauzeren. Diamond: ik vind het naar om te horen waar je nu zoal doorheen gaat. Ik hoop dat het gauw beter gaat met je, jullie. Heb je wellicht iemand om mee te praten over je gevoelens en gedachten? Wellicht begrijp je meer waar het gevoel vandaan komt en kan je er wat mee.. Zwangerschap is ook echt een rollercoaster van emoties. Er kan zoveel op je afkomen. Onverwerkte emoties of nieuwe.." Waar je tegenaan kan lopen. Ik hoop dat je er gauw uitkomt en steun krijgt.. Jerami, gaat het met je? Al die pijnen zijn niet fijn! Houd je genoeg rust? Luister wel goed, of zoveel mogelijk als kan naar je lichaam. Knuff 1992, beterschap! Hoe gaat het nu met je?? Gaat het met de rest goed? Ik ben moe, vergeetachtig en zolang ik tig keer naar toilet ga, heb ik geen last van kramp noch steken. Anders dus wel. Lig ik krom van pijn en kan dan ook niet lopen. Hebben jullie daar ook last van? Nog 10 weken, hier! Maand juni wordt een drukke maand 8 juni de Babyshower.. Kijk er enorm naar uit! 14 juni paar dagen naar Bergen met famie in huisje En daarna naar Parijs, heerlijk genieten. Ik heb er zin in. Kraampakket al ontvangen dames? Schrok er wel even van, zo medisch ziet het eruit. Ik kan niet zo goed tegen bloed en pijn ( big sissy) dus 'slik!' Gaan er nog mensen op vakantie? Zo,ja waar en voor hoelang? Heel veel liefs,