Olichia, Ja hier ook die steken als ik niet op tijd naar de WC ga, maar goed dat hoort erbij denk ik dan maar. ik mag mij zo weer melden bij de VK dus ik zal dat ook eens aankaarten. Hier de vakantie geannuleerd, wij zouden 1 juli naar Curacoa gaan, maar mocht wel heen, alleen niet terug... had ik overigens niet zo erg gevonden hoor haha... Wij zijn daarom 3 weken geleden naar Euro disney geweest voor 5 dagen...wel gaan wij direct na de bevalling en alles is goed met ons meisje een vakantie boeken weer naar Curacoa of Bonaire/Aruba maar dan voor in oktober. Dan is ze ongeveer 8 weken oud en peren wij hem mooi naar de zon... hier in NL word je toch wel depri haha... Verder voel ik mij goed, alleen van het weekend weer even ongerust, want dan voel ik haar opeens te weinig voor mijn gevoel... maar iwl dan niet gelijk aan de bel trekken..hoe gaan jullie hiermee om?
Oei lekker naar Curaçao, jammer dat je dat moest afzeggen. Maar ook 'begrijpelijk'. Oktober is daarentegen wellicht ook fijner? Dan is het hier al grauw en zitten jullie daar te genieten van zon, zee en al het moois wat Curacao te bieden heeft. Is er overigens al een baby ingedaald? Voel je daar ook een verschil in met nu? Als ik mij echt onrustig voel omdat ze weinig beweegt, pak ik even de doppler erbij. Probeer mezelf te sussen met; dat ze ook max 22uur per dag zou kunnen slapen? Ga in kruip-mode ( schijnt dat ze dan extra ruimte hebben om te bewegen)Loop een stukje, ga op mijn zij liggen, wieg haar van binnen.. En probeer vooral rustig te blijven. Ik wil het liefst bijna elke x aan de bel trekken. Ik denk dat ik dat het MINST zal missen; de twijfel en onzekerheid.. Voel je haar op geregelde tijden? Sommige dagen zijn ze misschien wat rustiger dan de andere..
@toiletern; Hier moet ik ook gelijk gaan hoor. Anders ook last van buikpijn en harde buik als ik te lang wacht. @vakantie; Geen vakantie voor ons dit jaar. Financieel zoizo geen optie. Laatste keer buitenland was voor ons 3 jaar geleden. Vorig jaar wel naar Brabant geweest in een huisje in sept. @baby voelen; Hier voel ik hem vaak wel op vaste momenten. Zit veel regelmaat in. Ik merk dat ik hem minder voel als ik teveel gedaan heb of een drukke dag heb gehad. Maar maak me hier niet zo'n zorgen om. Zolang ik hem elke dag even voel is het goed. @kraampakket; Nog niks binnen... Zal over een paar weken wel zijn. Is kraamzorg al bij jullie langs geweest of gebeld voor een intake? Hier komen ze geloof ik dit keer niet langs, maar wordt het allemaal telefonisch besproken. Dit omdat het mn 2e kindje is... Verder alles goed hier. Zolang ik geen lange stukken loop en/of sta en ik niet buk, heb ik niet teveel last van mn bekken. Ben nu wel stront verkouden en loop dus al een paar dagen met hoofdpijn rond omdat het allemaal weer lekker vol snot zit. Normaal nooit last van, maar nu al 2e keer tijdens mn zwangerschap. Vorige keer ben ik er echt ziek van geweest, dus hoop dat het dit keer mee valt. Vanochtend de groei echo gehad. Alles is helemaal top met ons ventje. Hij lag mooi op schema en alles zag er super uit. Geboorte gewicht wordt nu op ong. 3 kg geschat. Hij liet ook weer even duidelijk zien dat het een jongetje was Hij is er blijkbaar trots op!
Jerami! Wat fijn zeg, echo en dat het goed met hem gaat. Bekken: hier kan ik ook geen lang stuk lopen. Gelukkig gaat alles met de auto en heb een klein hondje ( chihuahua) dus hoef niet ver te wandelen. Ga je wel naar een fysio? Helpt dat eventueel? Ik hoor soms goede verhalen.. Doe je verder rustig aan! Kraampakket vorige week binnen gekregen. Kraamzorg intake op 3 mei. We hebben zelf gebeld om te vragen wanneer er een intake zou plaatsvinden, gelijk een afspraak mogen maken. Hier ook baby rustig als ik druk ben, zodra ik ontspan beweegt ze volop. Net mijn buik zien veranderen. Linker deel werd bijna plat en rechterdeel stak gigantisch uit, voetje mogelijk? Voel haar verschuivingen erg duidelijk, soms tot áu toe! Beterschap verder Jerami, lijkt me lastig nu ziekjes te zijn. Lichaam heeft het zwaar te verduren. Rust goed uit en dat je snel mag herstellen.
Hier kraampakket ook al binnen trouwens, al circa 3 weken ofzo Het is idd alles behalve charming wat erin zit hahaha.. Geen kraamhulp nog gehoord noch gezien..ik merk het vanzelf wel.. Mooie echo Jerami! Wat een snuutje wat dat profiel betreft. Hier zit er dus ook wel regelmaat in, maar ik hoop toch niet dat ze dat gaat doen als ze er is hahaha... Hier is het namelijk overdags vrij rustig, vanaf half 8 t/m 22 uur is ze dus giga druk....kan soms uitlopen tot 23 uur...dan weer rustig maar ik val dan ook vaak in slaap. Om half 4 standaard in de nacht komt ze en dan maakt ze mij ook lekker wakker en rond 7 uur weer... en dan is het weer rustig.. Wat indalen betreft, hier ligt ze al circa 4 weken in dezelfde positie, met haar hoofdje naar beneden...net ook weer door de VK gevoeld en jep ze ligt er nog steeds zo bij.. ik ben weer goed gekeurd en mag nu elke 2 weken
Kraampakket heb ik nog niet binnen, moet daar eens achteraan bellen. We hebben de goedkoopste verzekering, dus misschien krijg ik het wel niet van de verzekering en moet ik er gewoon een bij de etos kopen. Beetje dom dat we ons in december niet bijverzekerd hebben, wel aan gedacht maar niet op tijd naar gehandeld... De kleine is nog zeker niet ingedaald en ligt vrij consequent met zijn hoofdje boven (althans, was op de echo zo en ik meen ook regelmatig zijn koppie daar te voelen). Maar goed, hoef me er nog geen zorgen over te maken, hij heeft nog een week of 5 om zich om te draaien. Bij een tweede of derde zwangerschap dalen ze sowieso later in, soms pas tijdens de bevalling. Gisteren met de mannetjes naar Naturalis is Leiden geweest, was leuk, maar ik was wel gesloopt toen ik thuis was. Het is zo'n tien minuten lopen vanaf het station en dan loop je daar natuurlijk ook nog veel... Dat is een klein nadeel aan het feit dat ik me zo goed voel, dat ik dus wel makkelijk over mijn eigen grenzen heen ga... Vakantie: mijn man en ik gaan volgend weekend lekker met zijn tweetjes weg. Twee nachten hotel in Zutphen en een hele dag sauna. Heb er zin in! Nog even lekker relaxen voordat de storm losbarst! Verder gaan we begin juli met de kids een weekje naar een landalpark (stroombroek), ook lekker, we hopen maar op mooi weer!
Hier nog een echte draaikont hoor. 2 weken geleden hoofdje beneden en vandaag weer lekker boven in. Volgende week controle, dus wie weet dan wel weer anders.
Hi Dames, Hier een berichtje vanaf het zonnige Kreta. Wij houden nog even een babymoon Ik lees trouw mee, maar heb niet altijd zin/puf om te reageren. @Bewegen: Hier verandert het bewegingspatroon ook, wordt er ook onzeker van. Wel fijn om te lezen dat dat bij een aantal van jullie ook zo is. @Kraampakket: Hier ook al weer een paar weken in huis. Ik dacht echt: wtf, nu al?! Bij Myrthe zat ik er echt op te wachten, nu had het nog wel een paar weken mogen duren. @Kraamzorg: Heb bevestiging dat ik het krijg, intake is telefonisch bij de 2e, tenzij er iets bijzonders is. Vind het wel prima, telefonisch, vond het de vorige x al onzin dat ze kwam. Mooi 3d foto's zie ik voorbij komen!
Mooie echo hoor Hier kraampakket gister binnen en 24 juni intake kraamzorg Hier wordt het ook langzaam aan wat rustiger in mn buik. Eerst voelde ik hem wel 20 keer op een dag, nu iets van 10 dus altijd duidelijk aanwezig. Kreeg gister een enorme trap haha dat voelde heel apart. Wij gaan ook niet op vakantie, tenzij we opeens een miljoen winnen ofzo haha, er is nog wel geld voor. Maar als er een huis vrijkomt bij de woningbouw, willen we graag verhuizen. Kost ook centjes en mn vriend is bezig met zn rijbewijs, mocht ook wel eens, en dan willen we natuurlijk ook nog een auto. Dus we bewaren ons geld nu even liever. Mn keelontsteking is wel over gelukkig, alleen nog verkouden. Me kleine meid helaas ook vrij erg. Maar desondanks vond ze het tijd om los te gaan lopen Ben zo trots ze liep met 9 maanden al langs de tafel maar het heeft nu dus een half jaar geduurd voor ze echt los ging lopen. Nu heeft ze het te pakken, loopt het hele huis door
Wat vreemd.. soms lijkt de pagina een bug te hebben; krijg soms helemaal geen updates vh forum Wat een mooie (echo)fotos Nijnja Bijzonder he Jerami. Dat gevoel komt hier ook steeds sterker, hoe bijzonder is dat om over ong. 10 weken je kleine hummeltje gewoon in je armen te kunnen nemen. Wat fijn dat jullie weer een goede echo hebben gehad, blijft geweldig mooi om je wondertje te mogen bewonderen he Lekker vooruitzicht Olicha. Geniet van alles. Kraampakket afgelopen week mogen ontvangen van Zilveren Kruis.. Mooi pakket alles door hen gestopt in een mooie speelgoed opbergbox. Bekend gevoel PCO. Wel jammer dat je het zo ervaart. Zelf hebben we van kennissen een angelsound gekregen, dus zodra ik me echt zorgen maak omdat we haar even een tijdje niet gevoeld hebben zetten we de doptone er even op om het hartje te horen, zodra we die te pakken hebben zetten we hem natuurlijk gelijk weer uit. Donderdag intake kraamzorg en s avonds kennismaking met nieuwe gastouders.. Zien of het klikt, blijft toch apart om je met gastouders samen te mengen Onze kleine puk word op 7,5pond geschat bij de geboorte, weegt nu 1350gr bij 28 wkn.. Lekker dikzakje
spannend dagje!!! Groeiecho...vandaag.... Ik hoop zo dat de kleine dacht..ik groei lekker niet te hard ook al heeft mijn mama zwangerschapsdiabetes... Vind het echt spannend!!! sorry voor de ego!
Clijntje hoe is het gegaan???? Hier vandaag weer op naar kantoor....gelukkig heb ik al een rechtzitting om half 2 dus ben lekker vroeg thuis
Clijntje ben ook benieuwd hoe t was. Pco werk ze. Lekker hoor op tijd thuis en dan met dit weer. Ik ga ook maar zo eens aan de slag. Gister last minute bestelling gehad. Of ik voor vandaag/morgen ff 270 medailles wil graveren. Tuurlijk haha.
Ik heb al gekeken, want ze zit ook op een ander stuk van zp en daar staat vermeld dat ze met 38 weken hoe dan ook bevallen gaat en verder het 'goed' is...
Hoi lieve dames, Gister eerst naar de internist voor de suiker! Jaaaa die was goed gelukkig maar.. Daarna door naar de gyn. Die was minder blij. Mijn vit b12 nog niet goed, ijzer nog een keer geprikt ook nog te laag (krijg volgende week echt uitslag) De kleine hebben we weer gezien en super genoten Maar...het hoofdje is prima, lijfje loopt 3 weken voor!! Armen en benen zijn ook (te) lang. Kindje gaat gehaald worden (ik wordt ingeleid) in uiterlijk de 38e week. Ff een shock over uiterlijk 10 weken zijn we papa en mama. Papa heeft er al heeeel veel zin in, ik vind het ineens te snel gaan haha. Er is een hartruisje bij mij geconstateerd..dus we mogen 'gelukkig' nog naar een andere afdeling in het ziekenhuis, de cardioloog gaat daar naar luisteren (verwacht niks geks). Al met al, het gaat redelijk. De kleine heeft het nog naar de zin, was actief met bewegen en ik voel de kleine echt vaak. Dat waren de (dikke) pluspunten! Liefs vanuit hier!
haha pco...je was me voor Ik was gister erg druk en toen ik hier wilde reageren kreeg ik net een telefoontje. Inmiddels dus gebeld door het ziekenhuis en er is weer meer bekend
PCO succes met de rechtzaak..hoop niet té heftig? Jeskejes...wauw....hahaha heel veel succes!! kan je dat (deels) buiten doen??