Leuk Olichia!! Hier ook een druk weekend gehad, zoonlief van ons werd 6 gisteren en dus flink gevierd... zaterdag volop in de boodschappen grrr daar wordt je soms sjaggie van hahaha... kind blij met zijn kadootjes dus wij ook weer happy... deze week hoeft hij maar 4 keer naar school, a.s. vrijdag studiedag en dan hopelijk weer mooi weer dit weekend want a.s. vrijdag ga ik met zoonlief en neefje naar Oud Valkeveen en zaterdag is zijn kinderfeestje (Miniport te Amsterdam) zooo leuk, varen met kleine kiddo's! Vandaag zijn manlief en ik ook 10 jaar bij elkaar... Jerami dat is balen zeg, maar heb je geen bevestiging online ontvangen dan dat je aangifte is verzonden?? WW aanvraag is overigens een beslissingstermijn van maximaal 6 weken mits je het tijdig hebt aangevraagd. Dan krijg je pas 4 tot 6 weken na ontslagdatum je geld, maar houdt er rekening mee dat dit ongeveer 2 weken salaris is, en dan vervolgens elke 4 weken. Je kan ook online inloggen op UWV.nl met je DIGID of ja die van je man...daar kan je misschien al een 'loonstrook' zien.. .dan weet je alvast iets toch en wanneer het ongeveer overgeobekt wordt... ja oud UWV medewerker hier
1992, klinkt erg bekend! Ik denk inderdaad ook dat het je bekken zijn. Erg lastig en pijnlijk. Ik heb er ook last van. Ik denk goed naar je lichaam luisteren, beter schijnt het nu niet te worden, maar erger kan wel en dat wil je absoluut niet. Sterkte.. Pco: wauw! Dat vind ik nou nog eens een leuk feestje! Varen met kinderen. Ik ben er echt dol op! Ik hoop dat je zoontje het superleuk en naar zijn zin heeft, geniet ervan! En Gefeliciteerd natuurlijk!! Hoop dat jullie prachtig weer hebben. En 10 jaar huwelijk, GEFELICITEERD!!!! Gaan jullie het vieren? Samen met meerdere mensen???
Olicha wow je hebt er echt werk van gemaakt zeg en wat veel cadeaus zeg. Zag er allemaal leuk uit. Jerami: ow is dus waarschijnlijk bekkenpijn? Dacht t mischien al. Voel het ook erg als ik bv in bed draai enz. Moet ik dan denk ik eens met de verloskundige bespreken. Even een domme vraag mischien. Maar stel dat het steeds erger wordt kan ik dan wel normaal bevallen? Heb er al wel langer last van maar wordt met de week erger. Ik wil gewoon een normale zwangerschap en ben soms een beetje bang omdat het nu al zo zwaar wordt.
Olicha gezellig geweest dus. Leuke foto's! Jerami jeej ben je ff mooi klaar mee met die belasting. En hopelijk snel duidelijkheid over uitkering. Pco gefeliciteerd met je zoon en jullie jubileum
Jerami, btw Vocht vasthouden is dat erg? Ik dacht dat het te maken had met zwvergiftiging? Maar weet niet hoe ik aan zulk info kom. Lijkt me niet fijn. Kan je er wat tegen doen of alleen maar ermee leren omgaan?
1992 de andere hebben t al gezegd. Rustig aan en luister naar je lichaam. Hoop dat t niet veel verergerd.
Owja vocht vast houden. Hier (nog) geen last van. Pootjes geregeld omhoog en genoeg water blijven drinken.
Thanks voor de felicitaties maar niet 10 jaar getrouwd hoor, dat is pas over 6 jaar zo hahaha... 1992 goed naar je lichaam kijken meid! Hier ook zo nu en dan vocht, maar ja dat hooft erbij .... komt voornamelijk nu door het 'warme' weer... komt vanzelf goed, veel blijven drinken! Zo ik ben weer weg, zoonlief ophalen! Fijne dag dames!!!
Ik heb er ook last van 1992, maar denk dat ik er gewoon mee kan bevallen. Ik heb nl niet gehoord dat dit en probleem is bij bevalling. Is het niet dat je bekken juist voor de bevalling ruimer kan 'zitten' en je daardoor last hebt van ..." Wat ik gekregen heb. Pfoe ff denken of ik alles nog weet: Tummytub Ligger voor in het badje Loungebankje van sit & joy voor peuters Een soort paard dat niet hobbelt maar het kindje kan zitten en het heeft wieltjes 2 x Zwitsalpakket: badcape, shampoo, bodylotion, olie, vochtige doekjes Ik denk letterlijk 30 rompertjes als niet meer Jurkje van mexx ( wit, superlief!) Vestje " Rokje " Hemdje " Sokjes Gebreide sokjes met zijde lint uit mexico Roze kussentje met tekst Weleda pakket Luiertaart Gips voor voetje of handje Monkey" dus zo een draagzak voor op buik ( roze!) Speldjes voor in het haar Rokje Fotijstje met bloemetje Zonwering van minnie mouse Broekje met truitje van winnie the pooh en fleece jasje roze en wit met beertje Witte skipak Bambam rammeltje, muurhanger voor kleren, mutsje Cadeaubon voor prenatal Baby on board plakker voor in auto Boekje voor in bad 2 Voorleesboekjes Lakentjes voor ledikant Roze knuffel ( tiamo, konijntje) Sandaaltjes en laarsjes Ik denk dat ik het zo wel heb...
Gefeli PCO.. maak 'r een fijne dag van saampjes Ook hier geen vocht, ruim voldoende blijven drinken helpt goed @ Olicha, dat klopt dat het samen kan gaan met zwangerschapsvergiftiging maar dan heb je uiteraard ook meer symptomen, afwijkende waardes etc. Zo lang dat niet het geval is het het gewoon een hele fijne (ahum) kwaal wat we kunnen krijgen tijdens de zwangerschap Leuke foto's btw.. ziet er idd uit als een geslaagd feestje, heerlijk
Dag meiden! Ik spring even in hier, heb terug gelezen maar kan onmogelijk alles onthouden. Jerami, wat ontzettend vervelend, dat gedoe met de belastingdienst. Dat voorschot moet inderdaad mogelijk zijn, heb je eventueel 'bewijs' van verzending van de aangifte die je destijds hebt gedaan? Gefeliciteerd met jullie jubileum PCO, wat een tijd al! 1992, klinkt inderdaad als (beginnende) bekkeninstabiliteit. Overleg het anders eens met je VK, beter voorkomen dan genezen. Wellicht dat ze een verstevigende buikband adviseren? Olicha, dat ziet er heel gezellig uit! Jullie zijn vreselijk verwend zie ik al . Wat vocht vasthouden betreft, daar had ik gisteren voor het eerst last van. Mijn voeten liepen helemaal vol, alles stond strak. Mijn enkels kon ik indrukken, en de afdruk bleef dan staan. Zeer charmant! De tattoo die ik op mijn voet heb was 2 keer zo groot, haha. Gisteravond en vannacht hoog gelegen, en nu zijn ze weer gewoon slank. Gisteren werd ik gebeld door 2 collega's, of ik het leuk vond dat ze een etentje voor me organiseren, voordat ik met verlof ga. Ontzettend leuk, dus op mijn officiële laatste werkdag gaan we lekker met z'n allen uit eten. Werd er zelfs een beetje emotioneel van, ik heb het zo getroffen met dit werk! Dit weekend ga ik trouwens een nachtje weg met mijn vriend. Lekker even naar Den Bosch, even terrasjes pakken en niets doen. Ontzettend veel zin in, hebben we wel verdiend na de stress van de afgelopen tijd denk ik. De vader van mijn vriend komt trouwens vandaag weer thuis, het gaat goed met hem. Hij herstelt redelijk van het hartinfarct. Vanavond hebben we de groei-echo, ik ben benieuwd wat onze kleine meid weegt! Ik heb haar zelf geschat tussen de 1100 en 1200 gram. Mijn vriend zei heel stellig te weten dat ze al 3000 gram is, haha. Die heeft er écht geen kaas van gegeten . Trouwens, ik zag dat er op de lijst nog niet bij stond dat wij een meisje verwachten, zou iemand dat nog aan kunnen passen? Met mijn mobiel lukt dat niet helaas...
@pco gefeliciteerd geniet van deze dag @ sietsie, idd lieve collegas en wat goed dat je schoonvader weer naar huis mag. Ben ook zo benieuwd naar de echo, hier pas de 24 dus nog even geduld hebben. Veel plezier
Sietsie: Wat leuk, Den Bosch is hartstikke gezellig! Geniet ervan! Wij gaan naar Bergen. Zin in om bij te komen. Maar wat leuk van je collega's! Geniet er ontzettend van! Je treft het maar met zulke mensen om je heen! Handig wat je zegt over benen omhoog. Mocht ik het nodig hebben, pas ik het direct toe. Ik heb dikkere handen en mijn gezicht is ook boller. Weet niet of het vocht is. Aftellen dames. Nog even en we hebben een pracht kindje in ons armen. Heeft nu iedereen een groeiecho ehad? Ik mag morgen naar verloskunde maar weet even niet of ik dan een echo krijg. Ik ben benieuwd!
Ik kryg 2 juli groeiecho en woensdag uitslag vd ontbijtcurve en ijzer. Sietsie wat fijn dat schoonvader naar huis mag. Dames die nog nachtje weggaan... heerlijk!! Geniet ze! Ik heb weer iets nieuws.... Heb sinds vanmorgen jeuk en uitslag ong ter hoogte van middenrif. Beginnen nu kleine blaasjes te worden. Vaag.
In mijn boekje van de verloskundige staat, dat plotseling vocht vast houden in gezicht of handen wel een teken kunnen zijn van hoge bloeddruk of zwangerschapsvergiftiging. Weet niet of je dat al lang hebt? Mischien wel even verloskundige bellen als je denkt dat het erg is.
Hmm 1992 Maar mijn bloeddruk is altijd erg laag? Ik zal morgen even navragen! Ik zal blij zijn als deze onzekere weken voorbij zijn. Zwanger zijn is genieten, maar niet altijd een roze wolk. Sietsie: inderdaad erg fijn dat je schoonvader weer naar huis mag. Hoop dat alles stabiel blijft! Erg fijn. jeskejes: wat raar? Jeuk dat heb ik ook af en toe maar niet met blaasjes... Gegoogled? Of ha gevraagd???
Olicha ja zwanger zijn is genieten, maar ook onzekere momentjes. Daarom is dit forum toch wel op zn tijd fijn. Jeuk heb ik met vlagen. Maar dit is echt anders. Beetje brandend ook. Ik kijk nog ff aan hoe t ontwikkeld.
Olicha: dan zal dat t wel niet zijn zou me er niet erg druk over maken. Tenzij je je heel breroerd gaat voelen, wilde je niet bang maken Jeskejes, mischien door het warme weer van het weekend, dat het een beetje zweterig werd of een beetje strakke kleren mischien? Heb dr zelf geen last van. Wel een keer een bultje bij de rand van mn legging gehad omdat ik er in geslapen had haha, maar was na 2 dagen weer weg