haha, nee dat is waar.. maar mijn man gaat enkel UBER gezond kokerellen... dus dat komt wel goed hoor.. ik was na de bevalling van Joaquin in 3 weken tijd al 15 kilo kwijt... daarna ging het traag...maar goed! Daar hebben we het niet over whoehahaa
hahaha, thanks ! Je bent al uitgenodigd... dus voor het prive gedeelte ben je van harte welkom... dat afvallen komen we later op terug
Haha heb er maar een kladblok bijgepakt, onthou anders niet alles Femke: ja buik wordt groot he en wordt allemaal wat zwaarder, hier ook aan de rennies, maar moet zeggen dat ik sinds deze week veel minder last heb van maagzuur. Frida: wat balen zeg dat ze nou net 'jullie' naam hebben gekozen. Maar wow wat zie je er nog goed uit en een mooie buik, je kan precies de lijn zien tot waar je buik loopt zegmaar, heb hier heuptasjes erbij helaas Jerami: dus lekker aan de sperziebonen,komkommer en erwten balen dat het weer slechter gaat met je bekken, doe die oefeningen maar goed. Olicha, mooie kaart! Jeskejes: zou maar wat rustiger aan doen, of niet teveel op een dag, en vervelend dat je nu niet alles mag eten, je kan best naar die high tea maar niet alles eten. Hopen dat t volgende keer beter is. Pco: fijn dat je man dat doet dan gaat het veel beter in ieder geval, was bij ons eerste weken allemaal simpel eten vriendllief gaat/kan niet koken haha Striemen, heb ze nog van mn dochter, maar kreeg ze pas de laatste weken, en hoewel mijn buik nu al zeker zo groot is als toen, heb ik er nog geen striem bij, moet wel zeggen dat ik nu vaker smeer. Kraambezoek: ik laat de belangrijke mensen de eerste dagen wel komen de rest wacht maar even. Zal alleen dit keer wel ff duidelijke afspraken maken. Vorige keer stonden mn schoonouders na een uur al in het ziekenhuis en bleven tot we naar huis mochten, vervolgens stonden ze al bij de voordeur te wachten toen ik thuis kwam. Dat wil ik NOOIT MEER. Hier: Gister nog wat kleertjes gehaald, 40% korting bij c&a heb nu alles wel volgens mij, vandaag weer mn huishouden wat meer opgepakt maar doe niet te veel, morgen weer een dag
Nog geen slotje erop denk. Zijn nog een paar meiden die nog niet meekletsen. En miss handig om soms hier berichtje te plaatsen. Kan ik jullie banners zien Anders weet ik echt niet wie hoever is haha
Lieve meiden, Ik kwam nog even één keertje spieken. Ik wil julli heel erg veel succes wensen met de laatste loodjes! Ik hoop dat jullie over een week of 8 allemaal kunnen genieten van jullie prachtige kindjes! Liefs Eliz30
Hey meiden, Vanochtend de eerste spuit decapeptyl gezet en dat ging heel makkelijk. Het proef-prikken trouwens ook. Ik ben als de dood voor naalden maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen drama ga maken van iets wat max 10 seconden hoeft te duren. Als alles nu in één keer goed gaat zouden we ergens halverwege juli de punctie hebben. Ik kan niet wachten tot dat de punctie achter de rug is. Ik heb dat zo groot gemaakt in mijn hoofd, ik wil er vanaf zijn. We zijn allebei heel erg relaxt tot nu toe, ik hoop dat dat zo blijft. Van de pil (microgynon 30) ben ik een week heel erg beroerd geweest en ik vraag me af of ik niet heel erg ziek ga worden van al de hormonen die ik nu moet gebruiken maar we gaan het zien. Hoe is het met jullie? Kijken jullie uit naar het verlof en is alles al klaar? En hoe is het met Jette? Ik heb iets gelezen over een stressvolle situatie met hun meisje. Liefs!
Else heel veel succes meid! Fijn om wat van je te horen. Hier ook als de dood voor naalden. Wat mij hielp was de prikplek vantevoren koelen. Dat verdooft. Succes meid. Hou je ons op de hoogte?
Else, wat lief dat je ons even gedag komt zeggen! En wat spannend dat jullie nu midden in het traject zitten. Ik wil jullie daar heel veel succes mee wensen, en hopelijk mag je snel komen vertellen dat het gelukt is!
Hoi Dames, Weer even een berichtje van mij na lange tijd. Ik lees wel mee maar reageer weinig aangezien onze dag erg vol zit met ziekenhuis bezoeken. Noah doet het erg goed en is vandaag gewogen op 1315 gram . Ook gaat hij erg vooruit en mag hij morgen gaan oefenen met de neusbril. Hij gaat dan voor een paar uur van de Cpap om het te proberen en gaat het goed mag hij steeds langer er vanaf. Wanneer hij stabiel genoeg is met de neusbril mag hij overgeplaatst worden naar het streek ziekenhuis bij ons in de buurt dus kunnen we er vaker naartoe. De arts verwacht dat dit eind volgende week zal zijn met een beetje geluk. Met mij gaat het ook iedere dag een stukje beter. Ik moet nog wel opletten met wat ik doe aangezien het litteken nog gevoelig is. Vrijdag heb ik ook weer controle in het ziekenhuis en hoop ik dat ik de laatste medicijnen ook mag stoppen. Succes met de laatste loodjes dames en ik laat snel weer wat horen.
Wat een goed nieuws Puk en man! Noah is echt een mooi kereltje hoor!! Doe het rustig aan en we spreken je gauw weer! je weet ons ook te vinden in het prive gedeelte toch? Knuffel voor jou!!
Puk wat een vechter! Hoop dat t met de neusbril goed gaat en hij steeds stapje dichter bij huis komt. Fijn om wat van je te horen.
Wauw Puk wat doet jullie kleine man het goed!!! Fijn om te horen...nu hopen dat de neusbril gaat werken..dan kan je nog meer van de kleine man genieten! Fijn dat het met jou ook steeds beter gaat! Alleen lezen is toch ook prima op dit moment?!?!?!!!! Je kleintje is belangrijker!