16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    slapen, ik moet er elke nacht echt uit om te plassen. Daarna lig ik steeds minimaal een uur wakker ookal ben ik dood moe, val gewoon niet in slaap. Gelukkig was dat vanacht eindelijk anders want binnen 5 min lag ik weer te slapen, heerlijk was ik wel weer aan toe.

Eliz gelukkig dat het bruin verlies wat minder word, hopelijk is het snel over is en dat jullie over 2 weken maar een pracht echo krijgen:)

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@Elfje: welkom meis en gefeliciteerd! :D
    Ik hoop dat je ondanks de onzekerheid toch een beetje kunt genieten. En op naar een mooie echo!

@mamaAnalies: thanks!! Ik hoop het ik hoop het ik hoop het!! :D

3. Olicha

Olicha Niet meer actief

Goedemorgen Meiden!

Welkom Elfje! En van harte! met je kleine wondertje!

Eliz: Hoe gaat het vandaag met je? Heb je gisteravond een ontspannen avondje gehad ? Ik moest ineens stoppen, we moesten even naar het oude huis, hier en daar klussen. Toen ik eindelijk thuis was, ben ik bijna direct naar bed gegaan.

Ik heb vandaag eindelijk met de vk gebeld!!!! 7 Januari is mijn eerste echo en intake. ( ik had liever eerder gewild, maar schijnt dat zij het pas in week 10 doen, grr. Dus ik mocht blij zijn met week 9). Ik heb tevens gevraagd naar bruinverlies en zij zeiden dat het kan komen door een bloedvaatje en/of innesteling. Ook buikpijn kreeg ik hetzelfde over te horen.

Verder word ik wel af en toe wakker, maar slaap daarna bijna direct weer door ( gelukkig)! Ik heb alleen wel van die dromen, pff!

Meiden die wakker blijven in de nacht, ik voel met jullie mee!

Ik ben vega ( 2,5 jaar nu) en sinds ik weet dat ik zwanger ben, heb ik besloten wel vis te eten tijdens de zwangerschap. Dit heb ik besloten omdat ik anders alleen maar aan het bijslikken ben ( davitamon, vita b en d, dagelijks). Vandaag ga ik dus mijn eerste visje weer eten. Gek genoeg kwijl ik al bij de gedachte ervan, terwijl bij elk ander etenswaar word ik er niet warm of koud van.

Ik was net ook in de Albert heijn, Ik ben er zowat uitgerend, komt een oase aan geur op je af bij binnenkomst, ervaren jullie dat ook in winkels waar er eten verkocht wordt?

Meiden ik wens jullie een sprankelende zwangerschapsdag van, geniet van jullie kleine hummeltje en straal!

liefs

4. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Hai meiden!

Net weer even bijgelezen ;)

Welkom Elfje! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

@Eliz; fijn dat het bruinverlies is opgehouden! En leuk dat je het aan je collega's hebt verteld. Dan kun je het nu met meer mensen delen. Voelt zeker wel fijn?!

@ Jette; beterschap!!

@hier; vannacht wel goed geslapen...maar al de hele dag moe. Ik zat maar te geeuwen op mijn werk....
    Los van die maagpijn de afgelopen 2 dagen (is nu weg) heb ik niet echt kwalen. Alleen moe. Jullie nog updates???

Xxx

5. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@Ochila: ik heb een heerlijke ontspannen avond gehad. Vanavond maar weer denk ik zo.
    Jeej!! Je afspraak staat gepland, hoe fijn! Wel jammer dat je nog even moet wachten.. En thanks voor de info!

@Loesje: ik had te vroeg gejuichd. Ik had het nog niets geschreven of het begon weer. En vanmiddag ook een paar hele dikke druppels. Het is geen dik slijm en ik heb geen kramp. Daar hou ik me maar aan vast.
    Ik blijk inderdaad een behoorlijke urineweginfectie te hebben. Morgen direct aan de anti-biotica!! Misschien dat dat het verschil maakt.

6. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Welkom Elfje, gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het deze keer goed mag gaan!

Ik heb vannacht ietsje beter geslapen. Viel om 0.15 in slaap, maar moest er helaas om 6.15 weer uit. Morgen ben ik vrij, hopelijk slaap ik een gat in de dag.

Symptoom nummer één heeft zich bij mij aangediend, heb namelijk vreselijk gevoelige borsten. Liep op het werk tegen een dicht vallende deur aan, en moest me toch even verbijten.

Heb het vandaag aan onze zorgcoördinator verteld. Ook ivm mijn epilepsie, ik weet gewoon niet hoe dat gaat lopen. Ze was erg blij, en positief!

Vandaag lijk ik wat optimistischer, dat had ik ook echt even nodig.

Hebben jullie trouwens ook gehoord dat er aangeraden wordt om geen paracetamol meer te slikken tijdens de zwangerschap? Dan blijft er nog maar weinig over als je echt pijn hebt...

Oh ja, vergeet ik het belangrijkste van mijn dag. Even getest voor het idee, wilde graag weten of mijn test streep al dikker werd.

Toch een beste knaller voor 4 weken en 1 dag!

Bijgevoegde bestanden:

7. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hej meiden!

@eliz; bah meis wat vervelend allemaal! Spannende tijden! Gelukkig geen krampen dat is een goed teken! Ik hoop dat het allemaal af te leiden is aan die infectie! Sterkte!!!

@elfje gefeliciteerd en welkom!!!

@update; het gaat eigenlijk wel heel erg goed! Ik ben idd ook wel moe.. Vanavond nog ouderavond en daar zie ik enorm tegen op! Pff ik val zowat in slaap in de auto!
    Vanmorgen ffies misselijk geweest maar was zo voor bij! En het is licht gevoelig aan de linkerkant bij mijn lies! Enig idee wat dat kan zijn? Vooral in bed gister voelde ik het! Nu vandaag verder niet!

Jullie nog updates??
    Liefs

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eliz: Heb bah, spannend meid!

@Elfje: Welkom meid.

@Sietsie: Zo iets heb ik ook gehoord, waar heb jij die info vandaan?

@Slapen: Ik slaap als een trein! Ik vind slapen tijdens de zwangerschap geweldig!

Verder heb ik weinig klachten, niet meer misselijk, (nog) geen last van mijn borsten, niks!

MvM is hier vandaag geweest en ik had weer een mooi streepje! Het plassen in kannen is weer begonnen!

9. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    he meiden!

@elixir en olicha, niet leuk dat jullie last van bruin bloedverlies hebben.maar het schijnt wel vaker voor te komen heb ik gehoord.
    @sietsie, mooie test hoor! hij knalt lekker!
    @lise 87, ik denk dat het de groei van je baarmoeder is.ik heb het soms ook als ik s,avonds in bed lof op mn zij.dan voel je het trekken.

meiden doen jullie nog mee aan moeders voor moeders?
    ik wel. donderdag komt er iemand langs.heb het de vorige 2 zwangerschappen niet gedaan.maar ga het nu wel doen. het is tenslotte voor een goed doel...

10. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    @ Eliz; ach wat rot voor je meid!! Ik vind het zo erg. Ik weet wat voor stress dat met zich mee kan brengen. Hopelijk ligt het aan die infectie en gaat het weg als je begonnen bent met de antibiotica! En inderdaad, geen krampen is een goed teken! En het is ook bruin en gelukkig niet vers bloed! Hou je daar tot de 28e maar aan vast.

@Lise; hoe is je ouderavond gegaan??

@sietsie; mooie test voor 4 wkn en 1 dag!:)

Ik ben ook zooooooo moe! Daarnaast begin ik nu keelpijn te krijgen:(. Helpppppp! Ik hoop niet dat ik ziek word. Ik ga vroeg mijn mandje in....tot morgen ladies!

Xxx

11. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    elixir moet moet natuurlijk eliz zijn!;) haha.
    ik type nu vanaf mn mobiel.niet altijd even handig

12. Olicha

Olicha Niet meer actief

Hallo Dames

Even snel een fijne avond wensen en laten weten dat er vanavond vallende sterren te zien zijn! Dus als er nog wat wensen in jullie hart zijn.. ;)

Elfje: ik had op dag dat ik moest menstrueren ( als ik niet zwanger was dan) een lichtbruine veeg ( afscheiding) heel weinig. Ik wijt het aan het feit dat mijj lichaam nog moest wennen aan het zwanger zijn.
    Maar toch heel lief, bedankt voor je bericht.
    Bruin is nooit fijn!

Liefs Dames!

13. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Femke: Ik las het in het AD, en hoorde het gisteren op het nieuws... Ik zal de verloskundige 14 januari nog eens om raad vragen, ze verzinnen steeds iets anders voor mijn gevoel...

Eliz, hoe is het nu met je? Wat zul je gerust gesteld zijn als het met een sisser afloopt, en het kleintje gewoon lekker blijft zitten. Ik leef enorm met je mee!

Vanavond op bezoek geweest bij de beste vriend van mijn vriend, en daar roken ze in huis... Ik rook zelf niet, en ben er ook absoluut tegen. Mijn vriend rookt helaas wel, maar niet bij ons in huis. Heb me kapot geërgerd, heb zeker een uur midden in de volle rook gezeten.. Lig nu in bed en mijn haren ruiken er enorm naar, bah...

14. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Wat zijn jullie toch lief dat jullie zo meeleven!!
    Vanavond heb ik echt gevloeid, niet helder rood maar wel genoeg voor dikke tranen. Je kan niets doen, dat maakt het zo lastig. Het liefste zou ik nu een echo krijgen die uitsluitsel geeft, maar goed dat doen ze niet. Wachten is het sleutelwoord..

Ik hoop dat iedereen heerlijk slaapt en morgen met een heerlijk zwanger gevoel wakker wordt!

Liefs

15. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Wat vreselijk Eliz... Lijkt wel alsof ik het zelf bijna voel, die angst is denk ik heel herkenbaar voor veel (net) zwangeren, ik droom er zelfs over! Laat je snel weer weten hoe het gaat?

Probeer in ieder geval wat te slapen..

Welterusten iedereen! Ik klap mijn laptopje dicht :).

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sietsie: Ah, kijk een betrouwbare bron dus, ik had het alleen van horen zeggen, dus ik jaja, ze verzinnen wéer wat nieuws. Ik zal het de vk ook eens vragen in jan.

@Eliz: Bah wat naar meid, dikke knuff!

17. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    @Eliz, sterkte meid! Kan me voorstellen dat je bang bent.Ik hoop voor je dat het loos alarm is.

18. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Wat is het stil hier! Mijn borsten zijn weer als vanouds, nergens meer last van. Laat het nog maar even zo blijven, vind het eigenlijk wel goed zo, haha :).

Ben wel iets vermoeider, kan bijna niet van de bank komen op een vrije dag...

Hoe is het met je Eliz?

19. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Eliz, hoe gaat het?
    Sietsie ik voel ook niks van mijn zwangerschap hoor :)

Hier, koorts, beroerd en strontverkouden! Griep dus :(

20. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    He meiden, ik heb ook weinig symptomen hoor.Af en toe wat last van gevoelige borsten.meer ook niet.Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk;)

Deel Deze Pagina