Hoi Dames, Hier een wat langer berichtje dan de eerste keren. Op dit moment heb ik nog weinig kwaaltjes waar ik echt last van heb. Ik ben wel sneller moe dan normaal. Ook heb ik s'avonds weleens steken in m'n zij. Weten jullie wat dit kan zijn? Je ziet overal staan dat je geen rauwe eieren mag eten. Mag je dan bijvoorbeeld wel pannenkoeken of creme brulee eten. Creme Brulee maken we namelijk altijd voor met kerst en dit verwarm je in de oven nog tot 125 graden. Verder hebben we nadat we 2 januari een intake hebben gehad bij de verloskundige nog onze verlate huwelijksreis gepland staan. We vertrekken 3 januari voor 3 weken naar Thailand . Dit hebben we voor de zekerheid deze week al voorgelegd bij de huisarts en gelukkig zijn er geen reden waarom het niet zou mogen.
@Loesje6, ik denk niet dat pittig eten kwaad kan hoor.Er gebeurd nu natuurlijk het 1 en ander in je buik.Ik had vannacht ook erg last van mn buik.echt steken in onderbuik en liezen.Denk dat het bandenpijn is.Had het bij de eerste zwangerschap ook.Dus probeer me er maar niet te druk om te maken. @pcomama, Mijn dochter is 2 jaar.Echt snappen doet ze het nog niet.is ze net te klein voor denk ik.. Vandaag wat meer vlagen van misselijkheid,niet veel hoor.En heb het idee dat mn borsten(vooral tepels)gevoeliger gaan worden.
He meiden, Ik ben weer even Offline geweest dit weekend. Was een beetje druk om te reageren! Welkom nieuwe meiden! Van harte gefeliciteerd met het wondertje in jullie buik! Ik ben vandaag weer lekker lui! Heb eigenlijk de hele dag op de bank doorgebracht en heb nog niet het gevoel dat ik zonder kan! Aanstaande dinsdag komt er iemand van MvM. Ik ben benieuwd naar de test.. Hij kan vast niet donkerder worden als die van de laatste keer! De eerste week van de kerstvakantie lekker een weekje weg, heb er enorm zin in! Geen smoesjes verzinnen.. Gewoon lekker met z'n tweetjes (of drietjes ). Oudjaarsdag wordt de laatste beproeving en na de eerste echo,2januari, mag iedereen het weten!! Fijne zondag verder! Liefs..
Hey meiden, ik reageer even weinig want ik heb al een paar dagen griep.... Echt vervelend. Zodra ik me beter voel kom ik weer gezellig kletsen....
PCOmama: fijn dat jij de lijst bij wilt houden! Hier heeft de oudste de test ook al gezien. Hij vroeg natuurlijk prompt: "Wat is dat?" "Nou ja, een test," zei ik. "En, zie je één of twee streepjes?" "Ik zie er twee, wat betekent dat?" "Dat hij positief is." Daar nam hij voorlopig genoegen mee. Ik denk dat ik het na de eerste echo maar eens ga vertellen en dan vrij luchtig. Negen maanden duurt zo lang voor die kleintjes, dat kunnen ze echt niet overzien. Maar als ik het wereldkundig maak, dan wil ik er ook gewoon over kunnen praten waar de kinderen bij zijn, en niet de hele tijd in code hoeven praten (zoals mijn man en ik nu doen).
Your welkome ladies! Hier ook nog een beetje ziek maar blijf morgen nog thuis en dan dinsdag en donderdag nog naar kantoor en dan gooien we het kantoor dicht tot twee januari, heerlijk dat je eigen baas bent Zoonlief houdt overigens echt zijn mond dicht en hij mag 2 januarie mee naar de echo toe om te kijken naar zijn brusje, maar eerst ga ik zelf naar binnen om zeker te weten dat het goed is uiteraard. Dan ben ik ook ietsvan acht weken en dan nog circatwee weken onbemind houden en maken we het vervolgenswereldkundig. Heb erna al zin in. Let niet op. Mijn raretype. Zoutoplossing de iPad
boh boh, zoutoplossing op de ipad?! whoehahaha, ik zit nou gewoon op de laptop maar mijn god wat type je dom zeg op die ipad hahaha...
Hè meiden weet het niet zeker maar denk dat ik me hier aan moet melden. Volgens mij eigen berekening 27 aug, woensdag heb ik een echo dan weet ik of ik bij jullie clubje mag blijven Ik krijg al een hele vroege echo omdat ik 19okt een bbz heb gehad. Daarom gaan ze woensdag kijken of ons wonder op de juiste plek zit. Duimen jullie mee. Iedereen hier ook van harte proficiat, en nog ff met mij test van vanochtend showen
Cindy gefeliciteeerd! ik had je mooie test al gezien bij de andere topic! Ben benieuwd voor je echo, en we gaan uiteraard van het positieve uit! Wil je al op de lijst, of nog even wachten tot a.s. woensdag?
Welkom Cindy, gefeliciteerd! PCOmama, had je mijn berichtje nog gelezen? Mijn uitgerekende datum is nu 21 augustus, in plaats van de 23ste, ivm een kortere cyclus dan eerst ingevoerd . Ik heb weer last van pijnlijke borsten, en was vanochtend op de fiets naar het werk enorm misselijk... Word alweer misselijk als ik aan dat moment terug denk, haha!
♥Bevallingslijst 16 - 31 augustus♥ 4 augustus 2013 Lise87, 25 jaar, 1e kindje, zh, bv Summer1987 9 augustus 2013 Umm Asmae, 25 jaar, 2e kindje, zh/thuis, bvh 12 augustus 2013 Pcomama, 30 jaar, 2e kindje, zk, BV 13 augustus 2013 Jokato, 38 jaar, 3e kindje, thuis, bv 14 augustus 2013 Olicha 30 jaar,1e kind, tb, bv (evt uitgerekend 17/8) 15 augustus 2013 Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Eliz30, 30 jaar, 1e kindje, zh, fv Pippi85, 27 jaar, 1e kindje, ?, BV 16 augustus 2013 Loesje, 26 jaar, 1e kindje, zh, bv Tat76, 36 jaar, 1e kindje Femke11, 1e kindje 17 augustus 2013 Liesje1975, 37 jaar, 3e kindje, 18 augustus 2013 Jette1976, 36 jaar, 1e kindje, zk (keizersnede), bv Elfje82, 2e kindje 19 augustus 2013 Invuurenvlam, 29 jaar, 1e kindje, bij voorkeur thuis en bv. 20 augustus 2013 21 augustus 2013 Sietsie, 25 jaar, 1e kindje, zk,bv 22 augustus 2013 Puk1988, eerste kindje 23 augustus 2013 Afspraken 19-12-12 Jokato, internist ivm trage schildklier icm zwangerschap 21-12-12 Pcomama:2e echo 24-12-12 Tat76: 1e echo 28-12-12 PCOmama: intake VK 31-12-12 Umm Asmae: 1e echo 2-1-13 Puk1988: VK 2-1-13 Lise87: 1e echo 2-1-13PCOmama: 3e echo 7-1-13 Femke11: 1e echo 7-1-13 Pippi85, 1e echo 7-1-13 Olichia: 1e echo en intake VK 8-1-12 Elfje82: 1e echo 9-1-13 Loesje6, 1e echo 10-1-13 Jette1976: echo en combinatietest 10-1-13 Elfje82: Intake VK 14-1-13 Sietsie: intake VK 15-1-13 Femke11: intake VK 21-1-13 Cappucino: 1e echo 24-1-13Cappucino: intake VK
Ik heb het aangepast u roept wij draaien! Ik had vandaag toevallig ook allemaal van die nare steken omdat ik zo aan het hoesten was geslagen....maar ja hoort erbij...ik heb mijn mijlpaal alweer bereikt.... *doe de 6 weken dans* vorige keer kwam ik niet verder dan de 5,5 week...dus ga nu voor het record! 40! Is niet helemaal waar, want bij zoonlief was het toch echt 41+6 Sweet dreams ladies!
Goedemorgen, Cindy: Welkom! @PCOmama: 41+6! Jeetje, ik vond 40+3 lang genoeg, was het toen helemaal zat! @Hier: Gisteren een dagje op pad geweest naar sfam. Hele dag last van mijn buik gehad, mijn broeken worden nu al te klein Als ik de broek nl open doe, gaat de buikpijn weg.
Goodmorning ladies! Cindy, gefeliciteerd! Welkom.... Beterschap voor alle zieken onder ons...Het heerst echt verschrikkelijk! @hier; sinds gisteren 2 pukkels op mijn kin!:x Maar heb het er met alle liefde voor over. Verder ook weinig klachten. Gelukkig zijn mijn buikkrampen over...Alleen gevoelige borsten.. Wie gaan het allemaal met kerst vertellen aan de opa's en oma's??? Wij wel! Ik vind het zoooo spannend...Ik zit mij de hele dag voor te stellen hoe ze gaan reageren..hahahahaha De tijd kruipt voorbij. Die echo lijkt echt nog een eeuw te duren (8 jan).... Spannend allemaal!! Xxx
Goedemorgen! Hier vannacht wel vier keer uit mijn bed geweest om te plassen pff, ben kapot, vervolgens zoonlief nog drie keer aan het dromen geslagen in zijn slaap..dus nee geen relaxte nacht gehad...maar ja! Pukkels hier niet te bekennen, ik herkende juist doordat ik GEEN pukkels kreeg dat ik wederom zwanger was mijn huid wordt vele malen mooier zeg maar..heel apart...wel overal van die aders die je heel goed kan zien op mijn benen, handen etc... Hier weet oma het al, schoonzus, zus en enkele vriendinnen...dus de spanning is er al wel af hahaha... Wat de broeken betreft, dat begin ik dus ook al te krijgen..manlief zei al dan wordt je zeker weer tonnetje rond whoehahaha....was echt modje vet hoor mijn god!! Dat ga ik deze ronde toch echt proberen te voorkmen
he meiden Cindy welkom en gefeliciteerd! Wat een genachtbraakt!! Gelukkig heb ik daar geen last meer van! Volgens mijn tikker ben ik over de 7 weken heen! Jeej!! Ik ga het nog niet vertellen tot ik de eerste echo heb gehad.. MIjn ouders weten het wel en na 2 jan. ga ik mijn broertjes en schoonfam direct bij langs.. heb daar ook zo'n zin in!! Ik denk dat als ik de echo straks heb gezien dat ik dan echt blij kan zijn en kan gaan genieten.. Bij mij beginnen de symptomen toe te nemen: ben steeds een beetje misselijk, moet kokhalzen bij een vies luchtje of tandenpoetsen. Ben vreselijk moe.. elke dag lig ik overdag een paar uurtjes te slapen. Mijn darmen blijven van streek: de ene keer kan ik niet naar de wc de andere keer moet ik rennen (sorry) En mijn borsten zijn pijnlijk.. Zwaar hebben wij het he!? Ik ga nu weer aant werk! liefs
voor de dames die van breien houden, ik ben nog maar 25 maar het is best relaxt, ik heb zulke schattige breipatroontjes gevonden.. zie hier: http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00689/Phildar_patroon_Tra_689689a.pdf
Erg leuk, maar uhhh ga jij die breien voor mij dan whoehaha, snap echt niet hoe ik dat moet doen hoor
Goedemorgen dames! Welkom Cindy en van harte! Met je zwangerschap Ik krijg een vroege echo, Maandag de 24e. Dit, vanwege een eerdere miskraam de maand voor ik zwanger was. Ik had toen buikpijn met week 3 ( ook vroeg getest) en toen ging het mis en werd ik ongesteld op mijn gewone dag. Ik heb nu weer buikpijn en voelt onwennig dus ik mag met 7 weken langskomen! Van sommige heb ik het eerder gelezen maar wie heeft wel/ niet eerder een miskraam gehad? Maakt je natuurlijk soms wat meer onzeker, bah. We hebben een logeé in huis, broer van lief. Ik ben dus in truien van lief aan het rondlopen. Je ziet al een ini mini heuveltje! En ik probeer hier en daar mee te doen ( met klussen) zodat het noet opvalt dat ik zo moe ben en afgepeigerd.. Gister om 18 uur wilde ik mijn bed induiken, bijna betrapt. Toen zeiden ze tegen me dat het pas namiddag was. Grrrr!!! Zag er donker genoeg uit voor mij. Btw, ik zie dat veel aan het aftellen zijn om het nieuws te delen, het is 1 van de leukste momenten, geniet ervan dames! Werkse vandaag, alle! Liefs, Olicha