16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL

Volgens mij heb jij gelijk! Zo werken die van de KV iig wel!

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Volgens mij ook hoor Elfje! C = controle streep en T de teststreep? Misschien versprak ze zich? Zij houdt haar verhaal natuurlijk ook meerdere keren per dag ;)

3. ML82

ML82 Niet meer actief

Allereerst, van harte gefeliciteerd dames!!!

Heel voorzichtig kom ik mij hier ook melden... Eergisteren een positieve test in handen gehad! Maar ik verloos steeds wel wat bloed (wat bruinig) en had buikpijn, dus twijfelde of het wel goed kwam... Gisteren met de vk gebeld en zij heeft me gerust gesteld dat het helemaal niet gek was. Vandaag ook geen bloedverlies meer en minder buikpijn en de test was vanmorgen ook hardstikke positief! Als het goed is ben ik nu 4, 3 weken en ben ik 26 augustus uitgerekend.

Erg spannend allemaal... Dit wordt ons 3e kindje... Zoals je in mijn onderschrift kunt zien, hebben wij in juli een kindje verloren... Hij had een 'open schedeltje' (anencefalie) en geen kans op leven buiten mijn buik, we hebben de zwangerschap afgebroken.
    Je begrijpt, ik kan nog niet echt genieten tot een echo bevestigd heeft dat alles er op en eraan zit! Dit zal rond de 13e/14e week De eerste echo staat ook al gepland voor 8 januari!

4. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@ML82: welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :D Wat een intens verdriet zullen jullie hebben om het verlies van jullie kindje. Ik hoop van harte dat deze zwangerschap voorspoedig mag verlopen en dat je op het moment dat alles helemaal in orde is, toch van kunt genieten!

5. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en welkom ml82!! Ik begrijp dat het extra spannend is en het verdriet misschien nog wel weer wat aangewakkerd wordt! Voor nu lekker genieten van je nieuwe ukkie!

Ik heb vandaag echt een baaldag gehad! Alles ging mis en ik voel me zo chagrijnig! Vanavond heeft manlief een uitje van het werk en ik moet trainen! Ben maar naar paps en mams gegaan voort eten.. Alleen zijn kon ik echt even niet aan!! Pfff herkenbaar voor jullie!?

Ik vergelijk het een beetje met pubertijd perikelen.. Ik kan me nog dat gevoel herinneren!!

6. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@Lise87: he meiske wat vervelend joh! Goed dat je lekker naar het ouderlijk nest bent gedaan. Wel zo gezellig op zo'n moment.
    Chagrijnig en ik wel ja. Ik heb tentamenweek en echt niets lukt! Vorige periode lukte alles. Nu loop ik zeker weer vertraging op! :(
    Maar goed, voor dit kleintje zou ik alles on hold zetten. Relativeren dan maar. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Ik ken die buien maar al te goed! Knuffel!

7. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ml82, welkom! wat moet dat moeilijk zijn geweest en nog zijn..... Ik hoop dat het deze keer anders voor jullie verloopt....

8. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    @Ml 82, welkom!Jeetje,jullie hebben wel wat meegemaakt zeg!Ik hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten van deze zwangerschap.

Ja,die vrouw van mvm zal zich vast versproken hebben.Sietsie,mijn test lijkt erg op die van jouw!grappig haha

9. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

#489 Eliz30, 20 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2012
    Stomme vraag; hadden jullie ochtend urine bewaard?

Edit: ik bedoel voor de test van MVM;)
    Ik ga er niet vanuit dat iedereen standaard urine in de koelkast zet:)

10. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Eliz, ik heb wel ochtend urine gebruikt. mvm kwam ook vanochtend dus vandaar. maar ze vertelde mij toen we de afspraak maakte niet perse ochtend urine hoefde te zijn

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Even ego, lange dag gehad en ben helemaal kapot! Merk echt dat ik veel moeier ben dan normaal... En die misselijkheid, bah, iets wat ik totaal niet gemist heb na mn vorige zwangerschap :(

@ml82; gefeliciteerd! en kan heel goed begrijpen dat je pas echt kan genieten als je bevestigd krijgt dat alles helemaal goed is.

Ik ga gtst kijken en dan mn bedje in. Morgen om 7.30 beginnen.

12. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@Jerami: wat vervelend meis! Weet je nog wat de vorige keer hielpt? Dat bandje misschien?
    Lekker slapen alvast

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ML: Welkom & hopelijk gaat het deze keer allemaal goed.

@MvM: Ik had geen ochtend urine. De kadootjes verschillen nog wel trouwens.

@Misselijk: Blegh, kan hier bijna niet meer eten.

14. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sorry dames, ik moet nog zooooveel teruglezen.

In ieder geval veel sterkte voor de dames in onzekerheid!

@hier: ben ik de enige die nog geen ene moer (sorry) voelt? :(
    Het maakt me ook n beetje onzeker. Voel niks. Geen misselijkheid. Moeheid. Niks. Vorige kids was ik doodmoe en lustte ik niks en koffie haatte ik terwyl ik n junk ben. Ik drink nog steeds koffie.....
    Soms denk ik....ben ik wel zwanger??

15. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@Diamonds: ik voel ook niks hoor meis. Ben 1 keer misselijk geweest en verder niets. Alleen vaker plassen en meer dorst. Ik ben niet moe of zo. Volgens mij is Jette ook klacht vrij. Ik word er ook onzeker van. Maar wie weet verandert het nog en juichen we te vroeg ;)

16. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Hier ook geen ene moer idd:(
    Ook ik word daar onzeker van hoor....... Als alles goed zit bij ons zijn wij misschien wel gezegend zonder klachten:D
    Ik heb volgende week met 6,3 een echo. Mijn vk ken ik al mijn hele leven en ik heb vroeger op al haar kinderen gepast. Is dus een vriendendienstje;)
    Donderdag 12:45. Ik laat daarna natuurlijk gelijk weten of ze iets heeft kunnen zien! Waarschijnlijk maken we ons druk om niks:p
    Laten we idd niet te vroeg juichen;)

17. Olicha

Olicha Niet meer actief

Dames,

Kort berichtje hier. Ik heb volgens mij al jullie kwalen ingepikt; ik ben de hele dag MISSELIJK, knallende hoofdpijn, MOE, weinig eetlust, speurNEUS, PijnLijke borsten ( plus maatje groter, moet opzoek naar dubbel D zo, pfff)

Anyone delen?????

Ik ga dutten, als ik kan. Slapeloze nachten hier

Liefsss

En geniet zolang je geen kwalen ervaart!!

18. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Oh ik ik ik!!! Ik neem met liefde de helft van je over! Dan krijg jij van mij weer energie goed? ;)

Slaap lekker lieve meid!!

19. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Volgens mij hebben jullie gewoon super geluk dat jullie nergens last van hebben! Een vriendinnetje van mij had dat ook!! Fluitend d'r eerste weken door! Ze is nu 25 weken en alles gaat goed..

Ik ga nu snel een ochtendje werken en dan duik ik m'n bedje weer in! Erg slecht geslapen en ik wil wel een beetje van m'n weekend genieten straks.

Liefs!

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Symptoomloze dames: Ik snap jullie wel hoor, het is best raar om niets te voelen!

@Hier: KOTS misselijk sinds gisteravond, erger dan bij de 1e, ik heb nu echt al een paar keer op het punt van spugen gestaan:)

Deel Deze Pagina