16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier niet in slaap kunnen vallen. En wil zo graag slapen. Buik is erg actief. En ik vind t soms zo eng t zwanger zijn. Dringt nog niet altijd door.

Diamonds MvM is een organisatie die zwangere vrouwen vraagt om te plassen in kannen/flessen. Zodat daar pregnyl van gemaakt kan worden. (pregnyl wordt gemaakt van t HCG hormoon) Zodat vruchtbaarheidsbehandelingen mogelijk zijn.

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    MvM staat trouwens voor Moeders voor Moeders

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen dames, net getest en teststreep knalt echt jippie. Ook cb met indicator gedaan en die gaf 2-3 wkn aan. Zo mooi om te zien. Zo onwerkelijk nog steeds.

Hoe hebben jullie geslapen? Hier kort en onrustig.

Hoe staat t met jullie buikjes? Is er al iets te zien? Hier is al wel wat zichtbaar, ik verberg t met een brede riem.

4. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Wat fijn en wat goed! Lekker zo een positieve test he!
    Lekker genieten, zeker met kerst voor de deur!!

Liefs

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Zeker lekker gevoel. Dit is echt t mooiste kerstcadeau.

Jij bent ook al vroeg wakker.

6. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Ja ik ben jarig dus wilde ff huisje aan kant maken en.... Ik kan niet slapen de laatste weken ;) onrustig vooral... Wel heel erg moe....pfff
    Fijne dag, lekker genieten!

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lang zal ze leven, in de gloria, 2 violen en een trommel en een fluit, hieperdepiep....HOERA. Van Harte Gefeliciteerd!! Mooiste verjaardagscadeau heb je al te pakken! Heel veel plezier vandaag.

Hier ook stuk onrustiger weer met slapen.

8. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Hier ook al om 5u wakker. Moest plassen! En lag gewoon niet lekker
    slaapt dochter eindelijk eens langer dan 7uur....

Clijntje gefeliciteerd!

9. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Mijn buik is wel opgezet door darmen. Maar valt niet super op geloof ik.

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Morning! Nou hier ook vanaf 8 uur wakker, maar sta versteld dat mijn zoon nog ligt te pitten! Die is normaal om 6 uur al wakker ofzo....dus doe extra rustig haha.... scheelt dat ik al o pde bank in slaap was gevallen grrrr en manlief laat mij dus tegenwoordig liggen omdat ik altijd zo schrik...nou lekker dan! Ben daar dus niet erg blij mee, ben gebroken.... ;)

11. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Clijntje gefeliciteerd!!! Leuke dag vandaag!!
    Hier gisteren heel de dag buikpijn gehad.... Darmen denk ik maar dat weet ik niet zeker... Nu gaat het wel weer. Vroege dienst dus weinig tijd om te reageren ;)

12. Olicha

Olicha Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Gefeliciteerd clijntje! Dat je een superdag mag hebben en ontzettend verwend wordt!

De nachten zijn zwaar hé, dames?
    Voorheen keek ik uit naar een goed nachtrust. Nu zie ik er tegenop. Een hoop gedraai, vl mag mij niet aanraken tijdens mijn slaap. Heel frapant maar bijna elk houding ligt niet fijn behalve op mijn rug. Op buik en zij voel ik een trekkerig buikpijn, mijn borsten in de weg vanwege gevoeligheid. Zodra ik op mijn rug lig, gaat alles weer soepel.

Hebben jullie daar ook last van?

Moeders voor moeders is echt een fijn initiatief.

Geniet van de dag dames!

Liefss

13. Olicha

Olicha Niet meer actief

Jette,

Buikpijn is niet fijn, ik heb er soms ook last van. Het kan blaasontsteking zijn of baarmoeder aan de groei, bandenpijn?

Doe je rustig aan.

Fijn werkdag, hopelijk heb je er geen last meer van.

Liefss

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jette werk ze. Hoop geen buikpijn meer.

Hier eigenlijk een buikslaper. Maar dat ligt niet zo lekker meer. Draaien draaien tot je in slaap valt

15. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Goedemorgen..

Gefeliciteerd Clijntje! Geniet van je dag :).

Slapen blijft hier slecht gaan. Veel wakker, veel draaien, ik denk dat het toch echt de hormonen zijn bij mij. Want lichamelijk kan ik weinig bedenken. Ja nu dan dat ik slecht in orde ben, maar voor die tijd sliep ik ook al slecht.

Wat doen er veel meiden mee met MvM, echt geweldig!

Ben er net samen met mams achter gekomen wat de reden is van mijn 'griep'. Waarschijnlijk is het een voedselvergiftiging, aangezien ik van de week een italiaans gerecht heb gegeten die ik al niet lekker vond. Als ik eraan terug denk moet ik alweer kokhalzen, dus ik ga hier even niet beschrijven wat de ingrediënten waren, dan zit mijn toetsenbord waarschijnlijk vol, haha. Gisteren moest ik overgeven en had ik diarree, wel heel kenmerkend voor voedselvergiftiging natuurlijk...

Ben nu trouwens enorm misselijk, maar dat kan natuurlijk goed te maken hebben met de zwangerschap. Hoop dat ik me snel beter voel!

Is het trouwens mogelijk, en een idee, om in de openingspost van dit topic een smiley toe te voegen voor op dit forum? Zodat we hem kunnen herkennen? Ik zit nog regelmatig in een ander topic die dan qua topic-titel wat op die van ons lijkt, heb zelfs al een keer per ongeluk in het 1-15 augustus topic gepost :).

16. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Gewoon een abbo nemen!

Hier ook een buikslaper. Maar nu ligt rug idd het fijnste. Zijkanten werkt niet, dat gaat bij mij ook trekken. Net nog een test gedaan, blijft zo mooi om naar te kijken ;)

17. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Oh? Hoe doe je dat? Heb al gezocht, maar ben niet zo bekend met deze forumstijl.

Trouwens, welkom nieuwe dames! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik heb net een alcoholvrij wijnpakket besteld. Nu hopen dat ie voor de kerst binnen is.

Sietsie je moet bij onderwerptools kijken. Balkje boven t eerste bericht vd pagina en daar staat alsje er op klikt abboneren op dit onderwerp

19. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@clijntje: gefeliciteerd!!! En een hele fijne verjaardag gewenst!!

@sietsie: he bah meis wat vervelend. Ik hoop dat je snel opknapt.

@Slapen: hier ook een buikslaper die nu op haar rug slaapt. En lief en ik slapen ook niet meer lepeltje lepeltje. Normaal raken ons voeten elkaar wel maar ook dat vind ik niet fijn. Soms is het een beetje sneu, net alsof wil ik niets van hem weten.
    Ik word net pas net wakker, heerlijk! Ik ben vannacht even wakker geweest maar weer in slaap gevallen. Ik denk dat het komt omdat ik geen thee meer heb gedronken gisteravond.

@Buikpijn: ik had dag gister, last van mijn darmen en mijn liezen. En vreselijk opgezette borsten, auw!

Fijne dag meiden, ik hoop dat de misselijkheid meevalt vandaag!

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen dames,

Wat een lekker drukte hier! Vind het daardoor wel moeilijk om op iedereen persoonlijk te reageren:)

@Sietsie: klinkt idd als een voedselinfectie, hopelijk wordt het niet te erg.

@Buikpijn: Herkenbaar, hier ook veel buikpijn, krampjes ed.

@Buik: Ik ben niet slank, dus bij mij valt er niets te zien, maar ik merk wel aan mijn broeken dat ze strakker zitten, terwijl ik afgevallen ben.

@Buikslapen: Ik ook! Nu gaat het nog wel, maar als het niet meer gaat gebruik ik een voedingskussen, ideaal.

Misselijk: Hier weer in alle hevigheid aanwezig, kan niet zoveel doen daardoor, terwijl ik dat wel wil:(

Deel Deze Pagina