16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@femke: Bah meis! Misschien manlief wat extra taken geven zodat jij rustig aan kan doen?

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eliz: Gelukkig kent ml het klappen van de zweep... Hij dirigeerde me al naar de bank zonet. Lieverd is het.
    Hoe is het bij jou? Nog bloedverlies gehad?

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik kom vanmiddag even bijlezen en bijkletsen. Gisteren en eergisteren gewerkt. Manlief zit nu op de pc te gamen en via mijn smartphone gaat het niet handig.

4. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Het is gebleven bij oud bruin bloed. Dat is nog steeds. Met name na het eten, heel gek. Nu inmiddels al 12 dagen. Ik probeer er niet op te letten. Nog zes nachtjes tot de echo..
    Lief van je man dat hij het zo overneemt!

5. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    1e cadeau gehad! N posi test van mvm!
    Nu op naar de rest van de dag al zou ik ook wel n uurtje kunnen slapen! :)
    Fijne dag lieve zwangere dames

6. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @sietsie; Beterschap, hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen.

@clijntje; gefeliciteerd!

@buik; hier naar mijn idee nog niet veel te merken, enkel 's avonds laat, dan zijn mn darmen wat opgezet zeg maar.
    Heb nog wat overtollig vet zitten van de vorige zwangerschap, dus denk dat het nu iets langer duurt voor je het echt kan zien.
    Bij mn vorige zwangerschap zag je met 8/9 weken al een klein buikje en met 10 weken kon ik het op mn werk niet meer ontkennen dat
    ik enkel wat aangekomen was.

@slapen; Ik ben een buikslaper en voor nu ligt het nog goed. De gevoeligheid van mn borsten is wat afgenomen, dus kan gewoon op mn buik
    liggen. Slapen gaat wel moeizamer. wordt sneller wakker en slaap wat onrustiger.

@misselijkheid; Hier heb ik het vandaag redelijk onder controle. Werd vanochtend wakker met een honger gevoel, maar eerst mn
    zoontje aangekleed en een boterham gegeven. Inmiddels kwam de misselijkheid enorm opzetten, dus moet als ik honger heb ook echt wat
    eten om het wat tegen te gaan. Nu net ook weer. Liep in het winkelcentrum en had honger, maar gingen toch richting huis.
    Inmiddels thuis aangekomen was ik al weer misselijk.

Ga even een boterhammetje maken voor M. en mij en hem dan op bed leggen. Kan ik even lekker languit op de bank liggen.

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Gaaaaap ik was weer in slaap gevallen :) ondertussen had manlief het hele huis al gedaan..hahha.. heerlijk!

Ik ga mij zo maar douche en dan samen met de mannen op pad voor kadootjes.... ;)

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik kom me even afmelden hier. Bij de andere groep 16-31 augustus 2013 zijn er meer bekenden vanuit het NOD topic, dat vind ik wat makkelijke kletsen.

9. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Dit is toch de groep 16-31 augustus????;)

10. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik heb mezelf toch maar op de 28ste gezet. Vermoed dat mn eisprong later was. Zou eigenlijk wel een test met indicator willen doen, maar als ik die hier koop weet meteen het hele dorp hoe of wat ;)

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ja, maar er is er nog eentje (Aftellen naar 16-31 augustus volgens mij) en daar zitten degenen die ik van het NOD-topic ken.

12. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,hoe gaat het met iedereen?

@Clijntje,fijn om weer zo,n positieve test te zien he!

@Slapeloosheid, hier ook een paar keer s,nachts wakker,maar val daarna wel weer gewoon in slaap.En s,ochtends vroeg nodig naar de wc.haha.

@Misselijkheid, Had ik donderdag en gisteren last van.De hele dag zo,n weeig gevoel op mn maag blehh.Heb dan ook weinig zin om te eten.

De meiden die mee doen aan MvM, Vinden jullie die flessen ook zo stinken?Wat een stank..Ik probeer er niet boven te hangen,begin spontaan te kokhalsen.haha

13. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ja dat weet ik nog wel van de eerst zwangerschap. Adem inhouden en overgieten haha

14. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ohhhh ik zie het ja...... Dat word me te druk hahahahaha ik vind dat ik nu al veel bij moet houden:D

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die MvM flessen zijn idd smerig! De dame die het hier kwam uitleggen zei dat de geur veel beter geworden was, maar dat ben ik niet met haar eens, is nog steeds misselijkmakend...

16. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Lief dat je steeds aan me moet denken. Ja hoe voel ik me, best wel rot eigenlijk. Probeer zoveel mogelijk bezig te zijn de hele dag zodat de dagen snel voorbij vliegen want ik maak mezelf helemaal gek met gedachtes. Ik twijfel aan alles wat ik voel en heb mezelf nu zo gek lopen maken dat ik me niet meer zwanger voel. Terwijl ik eerst ook al niet zoveel kwaaltjes had... Het bloeden is vanaf afgelopen woensdag al gestopt gelukkig alleen steeds hele lichte bruine afscheiding (sorry voor de details).

Hoe gaat het nu bij jou? Hoe voel jij je? Jij nog bloed verlies gehad?
    Hoop dag we beide een top week krijgen!

17. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Net gebeld door mvm en ze halen hier niet op helaas. Maar mijn man kan ze dan wel meenemen als hij gaat werken en dan daar bij een depot afgeven. Zal ie blij mee zijn ;)
    Donderdag komt ze langs!

18. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    hier werd ik toen ook zo mega misselijk door de geur van die bussen. Hopelijk nu niet zo...

Ik heb vandaag al de hele dag de drang om mn moeder en oma te bellen en het nieuws te vertellen, maar we willen het vertellen op 1e kerstdag omdat we dan allemaal bij elkaar zijn. Maar dat duurt nog zo lang!!! Ml draait de komende dagen veel diensten, dus zie hem vanavond laat pas en morgenochtend is hij al vroeg de deur uit, dus zie ik hem dan ook pas weer heel laat in de avond en Maandag pas ook pas de avond. Hij is de enige die het weet en tegen hem kan ik niet lullen over van alles :(
    Moet nog maar even geduld hebben en tot die tijd jullie maar even misbruiken :p

19. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @mamaannelies; Vervelend dat je je zo voelt, maar natuurlijk wel begrijpbaar! Heb je naast je eerste test, nog een test gedaan (later) om te kijken of hij duidelijker is geworden? Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en je gewoon een goede echo hebt!

20. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Ik heb meerdere testen gedaan en waren steeds erg duidelijk en werden ook steeds duidelijker. De laatste was 14 december en dus gister weer één gedaan in de hoop dat ik wat gerustgestelder zou worden en die test was echt een knal test. Dus denk opzich dat dat wel positief is! Maar had de afgelopen dagen steeds hele gevoelige tepels en dat word nu ineens minder en daar door twijfel ik dan zo, terwijl als ik geen bruinbloed verlies had gehad en het gevoeligheid ook minder was worden ik er echt niks achter had gezocht.
    Vrouwen en hun denken grrr hihi..

Deel Deze Pagina