Eliz dank he. Morgen eens gele vla halen. Vl is hier ook superlief. Hihi t dringt steeds meer door bij m.
[FONT="]♥[/FONT]Bevallingslijst 16 - 31 augustus[FONT="]♥[/FONT] 4 augustus 2013 Lise87, 25 jaar, 1e kindje, zh, bv Summer1987 9 augustus 2013 Umm Asmae, 25 jaar, 2e kindje, zh/thuis, bvh 12 augustus 2013 Pcomama, 30 jaar, 2e kindje, zk, BV 13 augustus 2013 Jokato, 38 jaar, 3e kindje, thuis, bv 14 augustus 2013 Olicha 30 jaar,1e kind, tb, bv (evt uitgerekend 17/8) 15 augustus 2013 Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Eliz30, 30 jaar, 1e kindje, zh, fv Pippi85, 27 jaar, 1e kindje, ?, BV 16 augustus 2013 Loesje, 26 jaar, 1e kindje, zh, bv Tat76, 36 jaar, 1e kindje Femke11, 2e kindje, zh/thuis, bv 17 augustus 2013 Liesje1975, 37 jaar, 3e kindje, zh/bv 18 augustus 2013 Jette1976, 36 jaar, 1e kindje, zk (keizersnede), bv Elfje82, 2e kindje, ZH, fv MamaAnnelies, 21 jaar, 2e kindje, thuis, 19 augustus 2013 Invuurenvlam, 29 jaar, 1e kindje, bij voorkeur thuis en bv. 20 augustus 2013 21 augustus 2013 Sietsie, 25 jaar, 1e kindje, zk,bv 22 augustus 2013 Puk1988, eerste kindje 23 augustus 2013 JoyJoy, 27 jaar, 1e kindje, 24 augustus 2013 Upkedupke, 1e kindje 25 augustus 2013 Diamonds82, 3e kindje 26 augustus 2013 ML82, 3e kindje, Clijntje, 29, 1e kindje, zkh, bv 27 augustus 2013 Jeskejes, 1e kindje Sassie1980, 32 jaar, 4e kindje, zh, BV Jerami, 27 jaar,2e kindje, zh, fv Juis, 26 jaar, 1e kindje, zh, bv/fv 28 augustus 2013 79Mama79, 33 jaar, 2e kindje, zkh Afspraken 24-12-12 Tat76: 1e echo 24-12-12Olicha: 1e echo 27-12-12 79Mama79, intake Mvm 28-12-12 PCOmama: intake VK 28-12-12 Eliz30, 1e echo 28-12-12 Liesje75, 1e echo 28-12-12 Jerami, MvM 31-12-12 Umm Asmae: 1e echo 31-12-12 Invuurenvlam; intake VK 2-1-13 Puk1988: VK 2-1-13 Lise87: 1e echo 2-1-13 PCOmama: 3e echo 2-01-13 Jerami, VK intake 3-1-13 MamaAnnelies 1e echo / intake VK 4-1-13 Eliz30, 2e echo/Intake VK 7-1-13 Femke11: 1e echo 7-1-13 Jeskejes, 1e echo 7-1-13 Pippi85, 1e echo 7-1-13 Olichia: 1e echo en intake VK 7-1-13 JoyJoy; intake VK 8-1-12 Elfje82: 1e echo 9-1-13 Loesje6, 1e echo 9-1-13 Clijntje, 1e echo 10-1-13 Jette1976: echo en combinatietest 10-1-13 Elfje82: Intake VK 14-1-13Upkedupke: 1e echo 14-1-13 Sietsie: intake VK 14-1-13 Invuurenvlam, 1e echo 15-1-13 Femke11: intake VK 21-1-13 Cappucino: 1e echo 24-1-13Cappucino: intake VK 31-1-13 JoyJoy, 1e echo
Joyce welkom! Lise, een geweldige vakantie toegewenst, geniet ervan!!! Eliz, jaa vl is continu mijn buikje aan het aaien, kusjes en knuffels, niet altijd even gewenst. Mijn buik voelt warm aan en gevoelig. Ik moest net zo lachen! Ik kwam net naar beneden en vroeg of ik mijn vriends werktel mocht gebruiken. ( al mijn tegoed gaat op aan internet: baby dit, baby dat en zwangerschapspagina) en hij verwijst me naar de keukenlade. Ik zoeken en kan niks vinden. Belt hij met zijn normale tel naar zijn werktel en hoort hij het trillen, maar geen idee waar, hij vervolgend het getril zoeken, heeft hij zijn werktel in de prullenbak gegooid, tijdens het opruimen. Lol Zwangerschaps- vergeetachtigheid heeft hij last van. Liefss
Hahaha maar goed dat je m wilde lenen! Straks lag ie al buiten in de bak! Ik ben gister vergeten de kraan uit te zetten waardoor het hele keukenblad blank stond en daarna een deel van de (stenen) vloer. Oeps....
Dank allemaal!! Ja heerlijk ik heb er echt zin in!!! Ff nog met z'n tweeën op vakantie, dat zal voorlopig wel de laatste keer worden aangezien de bevaldatum midden in de zomervakantie valt. Mijn mannetje is ook enorm lief! Mijn buik krijg al regelmatig een massage of een gesprekje.. Ik ben benieuwd hoe hij is als hij straks echt papa is!! Vast een enorme lieverd
Fijne vakantie Lise87! Wij waren 2 weken geleden aan het kijken voor een rondreis door Italië in juni/juli maar lijkt me niet meer zoon goed idee.... Gaan over 3 weken nog weekje naar Dresden en daar laten we het maar even bij Hier is het bij vl nog niet helemaal doorgedrongen. Vorige x was hij heel aanhankelijk knuffelig en continue had op m'n buik. Zal de komende dagen nog wel komen als het door dringt
Even ego berichtje, vanmiddag had ik ineens een paar druppels bloedverlies! Ik werd helemaal gek! Niet helderrood maar rood genoeg. Nu 6 uur en 3 toiletbezoekjes later godzijdank niks meer gezien! Pfffffff
@jette, wel even schrikken ja! Kan oud bloed zijn maar ik snap dat je schrikt! Sterkte meis!! Komende weken worden er aardig wat echo's gemaakt!! Ik vind het zo spannend.. Ben ook super benieuwd! Denken jullie ook na over de kans dat het een tweeling kan zijn??
Jette wat een schrik! Ik hoop voor je dat het hierbij blijft, goed teken dat het nu zo goed als gestopt is. Wij zaten vanmiddag bij de VK... Had steeds erger wordende krampen, variërend van 10 tot 15 minuten. Lijken op menstruatie krampen, naar dan dus veel langer, minder regelmatig en veel heftiger... Na de tijd ben ik zo ontzettend moe... Ik twijfelde nog of ik zou bellen, het is nou eenmaal moeilijk om in te schatten wat nou spoed is, en wat niet. Ze was blij dat ik belde, en wilde me direct zien. Kreeg een inwendige echo, waarop een mooie holte te zien was. Verder nog niets, maar daar is volkomen normaal. Gelukkig zat hij netjes in de baarmoeder, en niet daarbuiten. We vreesden namelijk voor een BBZ... De pijn is waarschijnlijk toch van het oprekken van mijn baarmoeder, maar mijn lichaam blijkt daar enorm heftig op te reageren. Net als met menstruaties trouwens, dan verging ik ook van de pijn. 9 januari om 20.00 weer een echo, en bij erger wordende pijn moet ik weer bellen. Erg fijn, had een verloskundige waar ik vaak mee samen heb gewerkt, zo bijzonder! Ben zo moe... Probeer maar even wat te slapen...
@lise87 een hele fijne vakantie en geniet ervan. @ nieuwe dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. @sietsie , wat fijn dat je direct terecht kon bij de VK, lijkt me erg prettig om gerustgesteld te kunnen worden. Hier lekker een rustig weekend gehad wat erg prettig was. Nog steeds vlagen van misselijk zijn en vermoeidheid. We hebben nog wat laatste inkopen gedaan voor de kerst en een rustig kadobon bij de babywinkel voor vrienden. Hier konden we het niet laten om ook iets voor onze kleine te kopen. Voor de lijst wil ik trouwens nog een aanvulling doen. Ik ben 24 jaar en willen graag in het ZH bevallen. De afspraak 2 januari is de intake bij de VK.
@ meerling: ik denk ook stiekem wel eens: stel je voor dat het er 2 zijn, maar de kans is klein tijd zal het leren! @ fijne vakantie Lise, ik wil ook nog graag weg op vakantie, maar vl wil liever niet ver. Terwyl ik wel zoiets heb van, doe Es' gek, vlieg naar de Malediven! @ jette: gelukkig is het bloeden gestopt. Us echt wel schrikken hoor Hier niks bijzonders behalve veeeeeeeel vreetbuien. M'n dochter is weeeeer ziek. Oorontsteking, dus ben er wel zoet mee. Ik heb pas 15 januari intake bij vl dus best wel ver! helaas.....
@sietsie; Auw, wel fijn dat je zo snel terecht kon. Ik heb het zelfde gehad met mn 1e zwangerschap. Ik had hevige buikkrampen, kon niet meer rechtop staan, mocht toen langskomen, maar omdat ze bij ons geen inwendige echo apparaat hadden, kon het alleen uitwendig en konden ze dus niks zeggen, ik moest weken wachten met de onzekerheid tot ik een termijn echo kreeg. @meerling; Hier een grotere kans op meerling... Mijn vader is een 2ling, zijn 2 zussen waren een 2ling en 2 achternichten van mn man zijn 2ling. Al hoop ik het zelf niet, welkom is het natuurlijk wel! Vandaag een kerstborrel op het werk voor de kinderen en ouders. We gaan dan een liedje zingen en laten de knutsels zien die we de afgelopen weken gemaakt hebben. Helaas ga ik het begin missen omdat ik naar de ha moet met M. Hij heeft steeds meer last van rode uitslag op zijn gezicht, wilt niet weg trekken en wordt steeds erger. Ik denk zelf eczeem, maar omdat hij donderdag geopereerd wordt, wil ik zeker zijn dat het niet iets anders is en of hij er wat voor kan krijgen. Ik hoop dat er geen uitloop is, want dan kan ik nog zo veel mogelijk aanwezig zijn.
Goedmorgen dames, @Meerling: Hier geen verhoogde kans gelukkig. Een vriendin van mij is nu zwanger van een tweeling en dat gaat zeker niet zonder complicaties, dus als die boot aan mij voorbij gaat vind ik dat niet erg. @Misselijkheid: Gelukkig hier weer een beetje afgezakt, ik voel me weer redelijk goed. @Vakantie: Wij zijn even goed aan het kijken wat het budget toelaat, maar we willen zo ver mogelijk weg, waar het ook leuk is voor Myrthe. Vliegen is nu nog gratis voor haar, laatste jaar, dus daar maken we nog even goed gebruik van. @Sietsie: Dat is schrikken! Fijn dat je direct mocht komen. @Diamonds: Pff, ook schrikken meid, verder nog bloedverlies gehad? @Eliz & MamaAnnelies: Hoe gaat het bij jullie? @Hier: Vannacht gedroomd over een miskraam, werd wakker met een heel naar gevoel. Meteen naar het toilet, maar geen bloed oid, zal wel dromen over mijn angsten...
Goedemorgen dames, Hoe is het met iedereen, zie her en der weer bloedverlies... hoop dat het niets is meiden! Zoonlief is hier weer iets aan de betere hand, maar nu is manlief ziek..pff wordt je ook niet goed van... kerstavond is dus al van de baan, en waarschijnlijk morgen ook...nou ja dan maar thuis gezellig maken met zijn 3en, het is niet anders. Hier alles eigenlijk wel goed, doe mijn 7 weken dansje pff wat zal ik blij zijn als ik die 10 weken heb gepasseerd zeg hahaha... nou ja nog even geduld op brengen!
Goedemorgen dames, Mag ik me ook aansluiten bij het clupje van augustus 2013. Ik ben 30 augustus uitgerekend en heb 11 januari ons eerst echo(7 weken en 2 dagen). Heeel spannend vinden wij het. Ben namelijk voor het eerste keer zwanger dus alles in nog nieuw voor mij en heb geen ervaring...maar gelukkig kan ik hier met mij vragen komen als ik wat kwijt moet.
Welkom Sasa! En alle nieuwe dames! Intussen aardig groepje, ik moet nog wel alle namen proberen te onthouden! Goedemorgen! En heeft iedereen ok geslapen? Ik mag om 1 uur bij de vk zijn. Erg spannend. Daarna boodschappen doen voor kerst ( we krijgen 2e mijn familie over de vloer en gaan dan gourmetten) en 1e gaan wij naar schoonfamilie in Brabant, gezellig. Hierna even langs de huisarts. En dan klussen in oud huis. Druk dagje dus weer. Ik hoop dat jullie het wat rustiger hebben. Knuff voor al de zieke kinderen en hoop datze gauw herstellen! Liefsss
Welkom Sasa! Tuurlijk kan je hier voor al je vragen terecht @dromen; hier geen dromen, maar nog wel steeds onrustig slapen. Kan maar moeilijk een houding vinden en door het vele draaien word ik weer misselijk. Denk dat ik snel de voedingskussen in bed heb liggen. Vorige keer was dit ook zo'n uitkomst! Heb net een exit gesprek gehad met de kdv leidster van M. Hij is vandaag voor het laatst op de babygroep en gaat per 7-1 naar de peutergroep. Altijd leuk om te horen hoe ze hem daar zien. Dus precies hetzelfde als wij hem thuis zien, hij is dus niet anders daar.
Goedemorgen dames, Vanmorgen zijn we bij de vk geweest en we hebben een echo gehad. Er was helaas geen kindje te zien maar wel een vruchtzak met vruchtwater er in. De vk zei al dat het vaak gebeurd dat er met 6 weken en 1 dag niks gezien word.. De grote van het vruchtzakje klopt namelijk wel. Het kan dus alle kanten nog op maar ben zelf wel redelijk positief. Ze zei ook dat het een goed teken is dag ik geen krampen heb en geen bloed verlies heb. Vrijdag hebben we weer een echo om te kijken of het gegroeit is en kijken of we dan wel een klein hummeltje kunnen vinden. Ik zal straks even bijlezen Iedereen alvast hele fijne kerstdagen gewenst!
Mama annelies, ik hoop dat je volgend week meer kan zien. Ik heb zojuist een echo gehad en vk legde uit dat je ivm ligging niet altijd alles kan zien en natuurlijk leeftijd van je wondertje. Pcomama, doe je rustig aan, ik zal ook voor jou bidden. Ik ben net bij vk geweest. Ik heb een mooie ech en hartje klopt! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/69969-albums11416-picture70440.html Ik wens ieder goede en fijne feestdagen toe en Doe lekker rustig aan! Op positief nieuws! Liefs